Še en izmed neštetih blogov…

Hja, evo tud jaz sem odločil za svoj Blog… Zakaj? Predvsem, ker vidim koliko kolegov fotografov ga že ima in je ratal je prov cool komjuniti! 🙂 So… join the crowd…

~ by matjazz on January 27, 2007.

8 Responses to “Še en izmed neštetih blogov…”

  1. Končno dobrodošel med nami! 😉

  2. welcome to the club 🙂

  3. odlične fotke… kr tko naprej 🙂

  4. Yeah man!! 🙂 čim več dobrih fotk in objav

  5. bravo, dobrodosel!

  6. O care! pisda, zakaj sem jas zadnji da izvem da wordpressas? no, upam, da te ne odrezejo kot mene (ravno pri fotkah), te pa ze povezujem kmeni na edelavnico.

  7. ti, sam tole zgorno fotko ti je pa stryk odlicno izpeljal ; )

  8. Stryk? A to je tist k mi je en kes obljubljal, pa je pol kr zginu??! Drugače je pa zgornja slika plod sodelovanja med mano in pa Blažem Porento!… Tko da…

Leave a Reply

 
