Še nekaj portretov-zgodb…

Hja, sej vem, da ne ustrezam profilu običajnega blogerja… Vsak dan novičke, kaj se mi je dogajalo, kaj sem videl, koga srečal, kaj pofotkal… Mi dejansko bolj ustreza da vsake tolko objavim kako fotko, pa da dobim kako pohvalo ali še bolje konstruktivno kritiko… Tako, da prosim…navali narode… Kaj je dobro na fotki se že opazi…sam napake se težje vidi, če si s kako fotko res zadovoljen…

Torej… Sledi še ena serija fotografij, ki mi je všeč ali zaradi motiva samega, ali zaradi zgodbe, spomina…

people21_resize.jpg

Prometej

Ok priznam, bruhanje ognja sem fotografiral že večkrat, ker (sem) se tudi sam ukvarjal s tem. In od vseh fotk, ki sem jih naškljical je samo ta uspela kot sem si želel… Nič zmigano, nič prekurjeno… Fotka je pa nastala kake 2-3 leta nazaj na nastopu v Kudu.

people24_resize.jpg

Summer fever

Fotka je nastala v Srbiji v Novem sadu med Exitom na peščenem˝floru˝ ob Donavi. Itak je 2-3 dni deževalo, tako da je bilo vseeno, če si bil v vodi ali na dežju… Vibracije pa nore…večerna svetloba, house glasba, ljudje plešejo, se mečejo v Donavo…ne veš a si zbujen al sanjaš…

people44_resize.JPG

Looking gooood…

Fotografiranje vsake poroke je res pravi izziv… Narediti čim boljše, čim manj kičasto, uleti čim več spontanih trenutkov in se ob vsem tem še čim bolj zabavati… Tale fotka mi je res pri srcu… Priprave deklet na wc-ju… Sej vsi vemo kako zgleda, ko se gredo dekleta ˝osvežit˝… No če pa ne vemo vsi, pa…evo…

people08_resize.jpg

Pionirka

Tud ta fotka ma malce daljši datum nastanka. Fotografirana je bila za nek članek o ________ (ugotovi sam) za Frko. Nobene pretirano pretresljive zakulisne zgodbe, sam… tele barve me res vedno poživijo…no ja…pa tudi pionirka…

people20_resize.jpg

On&ona

Nikol ne bom pozabil svojega prvega resnega joba na Mladini… Reportaža iz Metal Campa v Tolminu. Kljub temu, da nisem bil nikdar pristaš metala je bil res super žur, na idilični lokaciji z 1000 hudimi motivi za fotkanje. Metalci so se izkazali za prav pozerske in zelo krotke živali. Priporočam obisk festivala…

people35_resize.JPG

Sweat baby sweat…

V Vietnamu sem 1x nasedel in se udeležil vodenega trekinga v đunglo. Uživanje v naravi je močno otežila 100% vlaga in pa 38C° v senci. Pozitivna posledica tega je, da sem lahko dodobra preučil kakšno število por, ki izločajo znoj premore moje telo, kje vse so njihove lokacije in pa koliko ml vode na minuto lahko izgubim med hojo. V pol ure hoje z lahkimi nahrbtniki nam je bilo vsem hitro jasno zakaj so američani izgubili vojno tukaj…

people33_resize.jpg

Železna cesta

Ok to je ena izmed fotk, kjer prednjači zgodba… Tragi komedija… Z miss ex vstaneva ob 5.00 zjutraj vsa zalepljena, v dobi volji da bova ujela vlak do Sofije. Na glavni postaji v Nišu naenkrat noben ne ve za ta vlak, kljub temu, da so nama dan prej vsi sveto zatrjevali, da gre vlak ob 6.00. Ok ok, bova ujela vlak ob 10.00, tam sva ob 12.00, in do 17.30 bo vsaj nekaj uric, da si malo ogledava mesto…Prideva na postajo nekaj do 10.00 ure, ujameva vlak, ampak namesto predvidenih 2 ur, se vožnja zavleče na 5 ur…Prideva tja ob 15.00 in hmm.. glej ga zlomka… spomnijo naju, da je Bolgarija v drugi časovni coni in da je tam ura že 16.00. Po petih urah vožnje sva videla pred sabo samo še hrano in pijačo, tako da sva tekla v restavracijo, pojedla in se vrnila nazaj na železniško postajo… Na poti nazaj sva imela vsaj nekaj pločevink Bolgarskega piva…

people48_resize.jpg

Fotka je nastala v snemalnem studiju Tivoli , v pavzi med snemanjem dueta Željkota Joksimoviča in Tamee Harrison (na fotografiji). Škoda, da tud Tamee ni blond, da bi bila podobnost s sliko v ozadnju še večja…

~ by matjazz on February 9, 2007.

2 Responses to “Še nekaj portretov-zgodb…”

  1. Za pokritizirat jaz nimam kaj 🙂 Mi je pa tale Pionirka tko zakon fotka, odkar sem jo prvič videl (preden sva se poznala), je ena od mojih najljubših sploh.

  2. Pionirka je fenomenalna !!

Leave a Reply

 
