Fun time…

dsc_965f0.jpg

dsc_8063f.jpg

dsc_8554.jpg

svet-sporocil021.JPG

film01_1.jpg

film03.JPG

brake01.jpg

Tokrat objavljam nekaj fotk, ki sem ji naredil pred kratkim za novi katalog mobilnega

operaterja. Objavljam nekaj fotk, ki niso bile odkupljene, ampak so mi vseeno všečne…

Hvala še 1x vsem, ki so sodelovali!

~ by matjazz on March 7, 2007.

9 Responses to “Fun time…”

  1. uuuufffffffff full hudo!
    čeprav ne vem točno, kakšno zvezo ima akt z mobilnim operaterjem, je pa vseeno dober 😉

  2. Hmm… Sej verjetno tud ninđo tkole na pamet ni najlažje povezat s mobilnim operaterjem… :)… No ja gre za ilustracije mobilnih vsebin… igre, erotika, sporočila & co…

  3. He,he tudi mene zanima kaj ima akt z mobilnim operaterjem,drugač pa dobre fotke 🙂

  4. Ninja rules!! 🙂

  5. Meni so kul prva, bejba z balonom in nindža (u luftu). Jaz bi prvo bolj toplo naredil pa pri punci ki stojo dela v hali bi dal kontro…

    Drugače pa mam eno novo knjigo, ki ti bo ravno pri takih zadevah pomoje prav prišla… :))

  6. men je zadnja fotka dobra. od punce “na hrbtu” mi pa lahko gsm sporocis 🙂

  7. uno z balonom si pa meni spizdil. 🙂

    remember telekom natečaja?

    hehe

  8. Jp Miha, od kar sem slišal za tvojo fotko je v meni gorela misel, kako čim prej in čimbolje skopirati tvojo originalno idejo… In evo..nekaj let kasneje mi je uspelo! 😀

  9. jooojjj.. hude so vse!!!!!!!! še najbolj zadnja in una v rogu. carske carske..

Leave a Reply

 
