Pole with pole

Prejšno soboto sem obiskal tako imenovani Praznik vseh Slovencljev – smučarske polete v Planici. Kljub vsem pesimističnim napovedim smo kar poleteli do Planice, parkirali kaka 2 km od letalnice in voila.  Vzdušje moram priznati je bilo res praznično… Nekako bi se lahko primerjalo le s kakim novim letom, saj je vsak pestoval svojo steklenico katere žlahtno vsebino je radodarno delil s prijatelji in (ne)znanci, zvoki harmonike so doneli iz vseh koncev, da trobelj, ragelj in siren vseh barv, velikosti in oblik sploh ne omenjam…  Slišati je bilo pripadnike vseh slovenskih pokrajin, med katere pa so se pomešali tudi prenenateri polski, norveški, avstrijski… navijači. Skoki so minili hitro, lahko rečem kar prehitro…ampak večjega dela množice to sploh ni motilo, saj je bil tokrat glavni namen druženje in pa predvsem pitje, tako da kot sem lahko opazil veliko ljudi ni niti vedelo kdo je zmagal in na katera mesta so se uvrstili naši ˝orli˝.

Zame je bil pa še posebno pester del obiska prireditve povratek proti avtu in kasneje domu…
Ko sem namreč hodil proti avtu,mi začne en totalno pijani osebek s Polskim rodovnikom neki razlagat… Jaz ga 2 minute poslušam in ker ugotovim, da njemu ni kaj dosti jasno kaj se dogaja in da ga ne razumem pol ku**, sem se pač odpravil naprej proti avtu… in on za mano in še
naprej govori…In pol začne razlagat čedalje bolj razburjeno me ustavi, krili z rokami, men pa
nič jasno kaj hoče in ga držim na varni razdalji… In kaj pol? Model se čedalje bolj razburja, strga varnostni trak, ki je bil napet med koli ob cesti
in v naslednjem trenutku začne še ruvat lesen kol iz tal… Poljsko sicer ne znam, ampak to dejanje
mi je dalo nekako vedeti, da mi ne želi ravno demonstrirati neke tradicionalne poljske lesno
predelevalne obrti, tako da sem raje stekel na cesto…
In on valda za mano… Jaz grem za avto, on za mano…. skratka kakih 5 minut skrivalnic in tekanja
gor pa dol in valda nobenga policaja al pa varnostnika, ki bi modelu vsaj kol vzel… No ko je model
vendarle spredvidel da so njegove noge pretežke in misli premalo zbrane se je s kolom odpravil naprej
in čez kakih 500m so mu ga le iztrgali iz rok možje v modrem…

hmm, a je kak nauk zgodbe?… Jp… tko kot je rekel ravno tako totalno pijani Žalčan… Alkohol ni za
neumne!!! (Žalčana sem pobral ob cesti, ko je cikcakal proti Kranjski Gori… ker ni niti vedel kam gre,
glede na to, da mu je družba z avtobusom že pobegnila domov, sem ga potem jaz zategnil do Ljubljane…
vmes smo kupovali bonbonjero za njegovo ženo, ki ga je mogla prit iskat v Ljubljano, predebatirali vse možne in nemožne zadeve, klicali Kekca….. ampak to je pa že povsem druga
zgodba…)

Na prvi fotki Poljak s kolom in jaz v begu… Na ostalih pa še nekaj utrinkov iz Planice…

In pa opravičujem se za te neke čudne odstavke & co, sam temu wordpressu nekaj dogaja

in jih sam dela… Če se komu sanja kaj, se priporočam, da popravim…

pole.jpg

mala_dsc_8492.jpg

mala_dsc_8494.jpg

mala_dsc_8734.jpg

mala_dsc_8861g.jpg

mala_dsc_8956.jpg

mala_dsc_9030.jpg

mala_dsc_8949.jpg

mala_dsc_9115.jpg

~ by matjazz on March 31, 2007.

One Response to “Pole with pole”

  1. “In pa opravičujem se za te neke čudne odstavke & co, sam temu wordpressu nekaj dogaja in jih sam dela… Če se komu sanja kaj, se priporočam, da popravim…”

    Poglej malo tam “Visual” in “Code”, ko pišeš blog. V “Code” pobrišeš vse odvečne in nepotrebne odstavke, presledke ipd. Upam, da je to to, ker nisem neki g33k. Me pa vsaj Poljaki ne lovijo. 😉

Leave a Reply

 
