London

Evo, nekaj pavze na blogu. Tokrat je bil razlog ta, da sem bil ponovno v Londonu. Zakaj? Šel sem na interview na London college of fashion – fashion photography.  V London sem prispel v sredo in se namestil pri Barbari (Barbara še 1x hvala za prijaznost in gostoljubje!!!), naslednje jutro pa me je čakal razgovor. Faks sem našel takoj, glede na to, da leži v centru mesta ob Oxford streetu. Ves živčen prisopiham, v tretje nadstropje in tam je že bil en fant in eno dekle, ki sta ravno tako čakala na razgovor… Razlika je bila samo v tem, da sta bila po mojem kako leto mlajša, še bl živčna od mene in da sta oba mela ooooogromni črni mapi za portfolio (kakih 100x50cm). In ko je prišla še 3. in 4. udeleženka z isto ogromno mapo se mi je kr mal tema spustila na oči, kva majo vsi te ogromne mape, jaz pa fotke velikosti 15x23cm s sabo in par revij… No in pol smo šli skupaj v sobo in tam so že sedeli profesorji… Pa so se najprej predstavili pa nekaj uvodnega besedičenja, pol so pa rekli, da si naj izmenjamo portfolije med sabo in jih mal komentiramo… No in ko sem videl vsebino teh ogromnih črnih map, se mi je pa mal kamen odvalil od srca… Na koncu le niso imeli tako ogromnih fotk in tud te k so jih imeli niso bile ravno neko briljiranje… Pa so potem hodili profesorji od enega do drugega in ob fotkah je tekla precej sproščena debata o fotkah, pa željah in pričakovanjih glede študija & co… Pa so bili vsi mentorji res face, eni bl zgovorni drugi manj… Najmlajši me je kr nekaj časa zasliševal… Če sm res po že enem končanem faksu, pripravljen dokončat še enega…pa zakaj tok sodelujem z drugimi ustvarjalci (Tibor Kranjc, Blaž Porenta)… pa sem mu povedal, da če sm kdaj pripravljen za foto faks, bo to zdej, ko sem končal 1. faks ko sem vsako leto bl obžaloval to, da ni kakega pametnega foto faksa v Slo in jaz študent tam… In pa da pač rad sodelujem z ostalimi profiji, da pač vsak vloži svoj trud in na koncu nastane super in razgiban izdelek…  No in pol se razgovor konča, pa se jaz v avli faksa usedem dol še z eno izmed udeleženk razgovora, ker njenih fotk nisem uspel vidt… Pa neki časa gledam njen portfolijo, pa pride po stopnicah dol ta najstarejši profesor in ko gre mimo mi začne zelo očitno thumb up kazat in kr hiperaktivno mižikat, tko da mi je blo kr mal nerodno… No super znak… Pa grem pol še pred faks, kjer sem bil zmenjen s Cirilom Jazbecom in ga ni, pa ni, pa ni… Pa pride mimo še ta mlajši profesor, k me je tok spraševal glede, tega če sm zihr glede faksa & co… Pa po krajši debati ob odhajanju reče… You did really good on your interview! I am shure I see you soon again. Iiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa… Nice to hear that!…. Tko da, evo zdej čakam še na pošto iz faksa, da vidim kaj bo notri pisalo… Da bom uradno vesel ali pa spet razmišljal so what´s next….

~ by matjazz on April 14, 2007.

5 Responses to “London”

  1. good work🙂

    Just go for it!

  2. Ej stari to je to! Da veš, da bit tujec je totalna jeba, a ve se, da državna meja je predvsem meja v glavi in dejansko sfiltrira ogromno wannabe in ostanejo le tisti odločeni. Glede portfolije, pa se mi zdi, da s tem, ko nisi pretiraval z velikostjo si samo potrdil svojo samozavest. Toscani je govoril, če tvoje fotke niso dobre, jih naredi ogromne ali pa jih naredi neostre, da se bodo spraševali “Šta je umjetnik htio da kaže?”.

    Moj glavni argument pri mojih LCC sprejemnih je bil 5am projekt. Profesor mi je takoj izpolnil papir, da sem sprejet, ker je rekel, da če sem pripravljen vsako dan ob 4.30 vstajat, potem bom tudi dobro študiral.

    Aja nekaj pomembnega si pozabil. Ti koleđi ogromkno stanejo in moral boš zbrati veliko denarja, ki ga ne moreš začeti zbirati, če še nimaš povabila k študiju v rokah. Jaz sem vztrajal, da je zelo pomembno, da mi koleđ čimprej izroči papir, tako lahko začnem denar fehtat. Pošlji jim email, kdaj lahko pričakuješ njihovo odločitev, ker moraš začeti denar fehtati. Na british council si že bil? Pa mestna občina, pa podjetja, pa ministrstvo za kulturo, pa še kaj…

    B5

  3. Kroki, kot ze vceraj receno, drzim pesti zate! Ga pijemo konec maja na ta racun v vsakem primeru!🙂

  4. Borut thx za nasvet! Tega tvojega-Toscanijevega stavka se še zdej dobro spomnim iz prvega Fotopuba!🙂 Denar sem že začel pridno nabirat in ravno berem en razpis za štipendije… Pol pa še naprej…

  5. oj, mi je Ciril govoril, da ti je dobr šlo.. vesela zate.🙂 držim pesti.. kaj se nameravaš potem vrnit v slo? boš dol ostal?

Leave a Reply

 
