Goran Bregovič = car

Zakaj vem, da hočem živeti in delati kot fotograf? Ker me še po 3-4 letih od prve objave fotke v Mladini, vsaka nova tako razveseli, kot prva . Ker me kljub temu, da kot fotograf delam in služim že kar nekaj časa totalno preseneti in nasmeje vsaka nova pohvala, ponudba & co… In ker sem bil spet vesel in vznemirjen kot majhen otrok, ko sem se uspel pred kratkim s producentom Gorana Bregoviča dogovorit za odkup nekaterih mojih fotk iz Goranove Opere s srečnim koncem- Karmen . Photography just makes me feel happy.

karmen04.jpg

~ by matjazz on April 17, 2007.

5 Responses to “Goran Bregovič = car”

  1. a zdaj se boš pa še važil 🙂

    Drgač pa cool ! Sm ti djau, da dobro ceno postavi pa bojo vzeli 🙂

  2. Hehe… jah mal se pa že morm ne! 😉
    Foto Rocker = tud Car! 😉

  3. Bravo, poklon.

  4. b-r-a-v-o!

  5. fajn napisano. 🙂 čestitke, sicer.

Leave a Reply

 
