fREKVENCA

Včeraj me je kolega, prijatelj, zaupnik, asistent, človek 100 talentov in imen… the one, the only Uroš Žuraj (zadvoljen Uroš?🙂 ) prosil, če grem pofotkat snemanje glasbene oddaje Frekvenca na RTV… No nisem si pustil 2x reč… Zabaven voditelj, lepa so-voditeljica in pa glasbeni gostje Srečna Mladina in pa metalci Noctiferija. In ravno te metalce sem mogu non stop preganjat nej se spravijo že na oder špilat, ker se mi je blazno mudilo na fotkanje portreta za Mladino, želel sem pa tudi njih pofotkat… No in ravno njihove fotke so potem (zaradi pritiska) najbolš uspele…

112.jpg

1111.jpg

14.jpg

22.jpg

32.jpg

42.jpg

52.jpg

m_dsc_5256.jpg

~ by matjazz on April 24, 2007.

6 Responses to “fREKVENCA”

  1. 22 fotka je zakon.. tud ostale so super. ej, mogoče veš kako je temu moderatorju (5256) ime … zadnjič sem ga vidla na impro ligi. noro zabaven..

  2. Moja najbolj pridna komentatorka Maja… Tole je Toni Cahunek…v Tu pa tam – Storž

  3. aja, sori Matjaž, sej bom raje manj … sam včasih si ne morem pomagat, če so mi všeč fotke.

  4. kateri fotoaparat uporabljas?
    lp

  5. Nikon D200… So pa fotke narejene s sposojenim Nikonovim lensom 17-55mm, F2.8, ki je total mega!
    Maja ne seri… Ti si moja najbolj zvesta komentatorka… Če tebe izgubim, pol ne bo nobenga komentarja več!

  6. zadeva seka…hvala

Leave a Reply

 
