London here I come!

Dragi moji, drage moje, sedaj je čas za slavjeeeeeeee! Danes sem zvedel, da sem sprejet na Fashion photography v Londonu!!! Jeeeeeeeeeejjjjj! Rože, bomboniere, lubčke & co sprejemam osebno danes med 20.00 in 22.00 uro. (Seveda se da dogovoriti tudi za kak drug termin) Finančno pomoč pa mi lahko v izogib bankrotu (mojemu seveda) nakažete vsak dan (24/7) na tekoči račun 03100 1000668008! 😀

p.s. Ok, mal heca… Resno je to, da sem sprejet in pa da bom vesel vsakega vašega nasveta ali informacije, če poznate kakega zasebnika, podjetje ki ˝štipendira˝ mlade upe:), al pa kaj okoli običajnih štipendij, ropanja bank, al pa če poznate kake ljudi v Londonu, da si čim prej tudi gori najdem cool foto službo in pa dobro mrežo prijateljev in sodelavcev, kot jo imam v Sloveniji….

Hip hip…huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

~ by matjazz on April 25, 2007.

23 Responses to “London here I come!”

  1. Go Kroki!!! Zakon stari, bravo.

  2. Ej bravo!!!Čestitke!!
    kdaj se pa ti začne študij / koliko časa imaš za zbiranje štipendij, sponzorjev ?

  3. Kok časa? Jah dobr bi blo met že kak dodatn fičnk v žepu do septembra…. Drugače pa kadakoli… Sej delam, pa gor bom delal, ampak, da bom lahko kdaj kak vrček piva spil in mel kej za na kruh namazat, pa bodo sponzorji dobrodošli kadakoli…

  4. bravo

  5. SUPER! Čestitke …

  6. oj, povezi se z igorem cesaricem on pozna vse studente v londonu in tam ze več let studira, poslji mi mail, da ti dam njegove podatke in povem še za par slov. v londonu..

  7. Ooo super Maja! Full hvala tebi in tud ostalim za čestitke!!!!! matjazz@gmail.com

  8. Čestitam tudi jaz. Res sem vesel, da slišim tako novico in prepričan sem, da boš to znal dobro vnovčiti. Če pa narediš kakšno razstavo v Londonu, nas pa povabi 🙂

  9. bravo Matjaž!

    Čestitam! Tak je treba!

    Glede sponzorjev, mam en info, ki ga lahko probaš. Ti povem v živo. Pokliči.

  10. kroki, ce te zanima – moj dober kolega je sel zivet gor. placa je okoli 600 000 sitov, vendar dela zveer (podobno kot ti studira cez dan). zivi v hisi.. ce rabis vec infos, te lahko povezem..

  11. btw – http://london.blog.siol.net (ti bo pomagal)

  12. stari sam da me bos kot asistenta kdaj poklicu, sej easyjet je pocen 🙂

  13. O sam eni mate pa res tako srečo no!! 😀 Da jih je tisoč in da si izbran med 30 je pa res fino! A to ste meli kakšne sprejemce?

  14. Čestitke.
    Če ti bo primanjkovalo Slovencev v Londonu, ti sporočim še kontakt sestrične, ki tam živi. 🙂

  15. joj, kok sem ti fouš 🙂
    a se da kje vidt kaj si poslal za sprejemce?

  16. Drage moje in dragi moji, še 1x hvala za čestitke! Mi res dosti pomeni! Bom vas bom vse za kontakte pobaral! (Rocker, Marko & co) Keki, bom dal še kako bl modno fotko gor, ki sem jo tud na sprejemce nesel… Drugače sem pa poleg ˝modnih˝, nesel tudi portrete, ki sem jih že objavil v blogu…

  17. Kot že rečeno: čestitke, stari, pa keep up the good work… 🙂

  18. Congrats!

  19. Rock in Roll stari! Uploadaj vse kaj si na sprejemcih imel, kako si prezenitral in kako lasuljo si nosil. Vse hočmo vedet!

    Sedaj pa gnar. ja, to je jeba totalna, a če bi bilo lahko ne bi bilo zate. Uživaj sedaj ko si mlad, reven in neumen! NImaš kaj izgubit! Kasneje, ko boš bil star in bogat…
    B5

  20. Čestitke!!Veliko sreče in uspeha;)

  21. Bravo, car si! To ti res privoščim. Pa mislim, da ni blo prov velik sreče potrebne…
    ps če se nama končno uspe dobit, te peljem na sponzorsko kosilo 🙂 ja?

  22. bravooooooooooo, matjaz! mal pozno se javljam a iz srca cestitam!!!!!!!!!!!!!!!!

  23. Evo tudi moje čestitke!!!! SUPER. ODreži se kot se le ti znaš

Leave a Reply

 
