ZF

V soboto sva šla z Juretom Aleksičem delat prispevek o srečanju ljubiteljev znanstvene fantastike, horrorja, fantasija, mang & co na festival Konfuzija v Sečovlje. Bila je sicer maloštevilčna a zato toliko bolj zanimiva druščina… Od bradatega mladeniča, ki je razlagal kako je imel probleme z uriniranjem v plastenko zaradi tega, ker ima v lulčku dve luknjici (dont ask!), do vilink, hobitov, čeha, ki štopa na vse ZF konvencije na Balkanu…… Aja, skor sem pozabil… Jure je sicer tudi z malenkostnjo mojo pomočjo zasedel prvo mesto v uganjevanju pretežno ZF filmov po kratkih odlomkih… Od nekdaj je bil poseben…🙂

dsc_7196_resize.jpg

dsc_7204_resize.jpg

dsc_7207_resize.jpg

dsc_7307_resize.jpg

dsc_7330_resize.jpg

Organizatorska ekipa festivala

~ by matjazz on May 3, 2007.

7 Responses to “ZF”

  1. He he, tega tipa z dvema luknjicama v tiču se spomnem enkrat z Metelkove. S kolegom se nama je res mudilo na nek koncert, pa se od nekje pojavita ta tip in še nek njegov prijatelj (moj kolega je slednjega poznal). In sva imela to čast, vsaj tako je rekel, ker ne pokaže svojih znamenitih dveh luknjic vsakemu, da sva videla, kako to zgleda. Pa mi je bilo kar malo nerodno, da bi tam pred Celico gledal njegovega tiča, pa sem takoj ujel kakšne dve v slogu “kaj zdaj tam stojiš, pridi sem, kaj te je sram, kaj si pička”, tako da mi ni preostalo drugega, kot da od blizu preverim, da “je vse res”.🙂

  2. Veseli me, da ti je bilo kul in obenem lepo-lepo-najlepše prosim, če lahko pošlješ kakšne izmed tvojih fenomenalnih fotk na mail organizatorjev: konfuzija[at]gmail.com
    Hvala in pozdrav od Valentine Tereškove.😉

  3. Prva slika je res huda. Predvsem zaradi dveh prelestnih punc. Sem ju opazil že v Mladini🙂

  4. Hehe Uroš! Dej še z nami deli kako je to zgledal! In pa a je to umetnega nastanka ali naravni fenomen?!😀

    Valentina vesoljka! Fotke dobite! Sam tele dni sem totalno zaseden in laufam gor pa dol… Če jih ne pošljem do petka me prosim še 1x opozori!

  5. Naravni fenomen – “tako je”. Skoraj 100% sem prepričan. Kako to zgleda? Ha ha, am, nad tisto, ki jo imamo vsi, je še ena. Če se dobro spomnem. A hočeš, da privlečem še enega jokerja na plano? Kolega je naredil fotko tega fenomena!🙂 Joj, ko se spomnem, kako je skočil v tisto ‘enooko pozo/prežo’ in slikal tisti dve luknjici od blizu … ha ha😉

  6. Hehe… 100% naravnega izvora? Tko kot Fructalov sok torej!😀 Sicer pa kaj veš… Kot otroci (n še sedaj) smo se vsi radi igrali z našim vojačkom in eksperimenitrali… Mogoče pa je njega zaneslo malo predaleč…

  7. wuha, prva je super

Leave a Reply

 
