Na plaži…

Danes je minil še en super lep sončen dan…na plaži! Po nenehnem odlašanju sem se končno spravil nares naslovko za študentsko revijo Neo. No in sploh ni bolelo! Še več, bilo je nadvse prijetno. Za naslovko sem mogu narest neko pomladno-poletno, pisano, privlačno, fotko in zato sem v avto naložil ležalnik, senčnik, hladilno torbo, kremo za sončenje, šibal do babice po star dedkov radio, pa do Ivana  si sposodit stojalo in marelo ze fleš, pol pa do Ljubljance, kjer sem se dobil z Marušo… Na hitro sva izbrala kopalke (tigraste niso prišle v ožji izbor) potem pa sva si izborila svoj kotiček na polnem obrežju Ljubljanice. No in sva bla glavna atrakcija, za vse sprehajalce z otroci, pse, mimovozeča plovila, skupinice dijakov in študentov, gastarbajterje…. no in oni za naju. Najprej sva posvojila 2 modela in da nista samo bulila, sem jih takoj zadolžil za držanje stojala s flešom… Potem so ene študentke, prišle slikat naju pri delu…in jaz valda njih… Na koncu pa nama je en fant prinesel še krožnik pečenih bučk in pa malancan, ki jih je pekel 40 metrov naprej od naju na žarčku za enkratno uporabo… Pomlad ruls, sonce, energija… trga!!!

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Mimoidoči…

5.jpg

Moji vestni asistenti… (preden sem jih zaposlil)

6.jpg

Najbližji sosedje s katerimi smo se fotkal… Bučk pa žal nisem fotkal…

~ by matjazz on May 7, 2007.

11 Responses to “Na plaži…”

  1. Aha, tole si pol šel delat…🙂

    Tretja mi je mucho kul, prva tudi dobra, druga nekoliko prehladna pomoje…

    Punci pa le: lutko, čestitam na izgledu…

  2. ti kar malo zavidam…sonček, pomlad in Marušo:) kaj mi je treba nonstop za kompom sedet…jebeš dizajn:):)

  3. ob takem modelu ne more nič bolet🙂 strinjam z Ivanom, 3.jpg TOP!

  4. pri prvi mi njena drža ni všeč, vrat je prenapet. Pri drugi bi po mojem lahko še dvignil exposure in temperaturo, tretja je pa sploh zakon. Model je super. Ko bi še meni dali takole proste roke😉 i wish!🙂
    ps: malenkost ji speglaj posterizacijo na nogah (treja fotka), pa si zmagal🙂
    pps: dober blog – sem včeraj po mailanju (olympus ure) takoj prečerikal celega. Odlične fotke all the way. Please, continue!🙂

  5. Ivan se kr strinjam z vsem kar si povedal ja…

    Matjaz- Kader prve fotke mi je bil mega… Tak 2d…2 svetova…ampak se nikakor ni dal narest, da bi bil bolj sproščena poza… Bi mogu prit bolj nad njo, sam so se pol moje noge vidle na fotki (zaradi širokega kota)…
    Hmm, ja tista posterizacija tud mene zelo moti! Maš kakšen nasvet kako speglat zadevo?
    Drugače sm pa itak prepričan, da bo za naslovko izbrana kaka bl lame fotka…
    No, me veseli, da ti je cool blog! Nadaljevanje vsekakor sledi…

  6. ja, sej drugače je čisto super fotka, samo nekako sem se vpiknil v model, heh.🙂
    tisto posterizacijo pa načeloma lahko odpraviš tako, da navijaš kontraste še v raw-u oziroma več bitnem tiffu, kasneje pa jo skušaš speglat z blurom, healing brushom ali kaj podobnega… ne vem, bi moral probat, ne morem na pamet.🙂

  7. jaz tud za tretjo fotko glasujem…druge mi ne sedejo….zgleda najbolj naravna v svoji pozi….

    kul🙂

  8. Prva in tretja slika sta res dobri. Prav isto velja za Marušo, no, s to razliko, da je ona dobra tudi na drugi sliki.😉

  9. Ma pejte se solit!😛 Prva fotka je men super! Taka 2d grafična z simpatično, zeleno smrdečo Ljubljanico… Hvala drugače za pohvale! Maruši sem pa že sporočil, da ma polno novih občudovalcev!

  10. tud jaz glasujem za tretjo.🙂 čprov.. smrdečo ljubljanco malkrat srečaš “na morju” … zato je tud ta prva fotka the best.🙂

  11. Ej super si sfural ta koncept, prve tri sekajo. Tudi kadriranje je s svojo drugačnostjo super, tako kot navite barve in osvetlitev.

Leave a Reply

 
