Koža

Zakaj je določene zadeve treba delati vedno zadnji čas… No ja, mogoče bo to zaradi adrenalina, ki ti da dodatno brco v rit, da narediš zadevo do določenega roka… Namreč ponovno sem lovil rok, tokrat za oddajo fotografij na fotografski natečaj, ki ga je razpisal en super duper fensi foto studijo v Londonu. Izbrali bodo 10 najbolših, katere fotke bodo razstavili v galeriji in nato prodali na dobrodelni dražbi. Najbolši pa bo med drugim dobil za en shooting tudi popolnoma opremljem profi studijo, z digitalnim Hazlom (tisti ki ne veste, to je totalen luksuz od fotiča in stane več kot povprečen slo avtomobil) in pa celotno ekipo stilistov, modelov, postprodukcijo & co… Je pa še kar nekaj drugih prednosti, ki bi mi olajšale začetek ustvarjanja v Londonu… Skratka, da ne bom preveč nakladal… Naslov natečaja je bil Lepota kože in k zadevi sem se spravil na

malo bolj abstrakten način…Poslal si lahko max 6 fotk in jaz sem se odločil za 2 mini serije

po 3 fotke… Prva je pred vami, druga pa še pride…I hope that u like it…

hi4_resize.jpg

hi1_resize.jpg 

hi5_resize.jpg

~ by matjazz on May 13, 2007.

Leave a Reply

 
