(Road) Runnerji

V zadnjem času sem kar nekaj časa preživel v družbi tekačev. Fotkal sem namreč za Mladinino reportažo, ki jo bo napisala pravljična Nina Kokelj. Morm priznat, da ko sem videl te tekače vse polne energije, elana, kako so pokali od navdušenja nad tekom, me je kar zamikalo, da bi še jaz kdaj pustil kolo doma v garaži in raje tekel v Mostec… Ogledal sem si tudi trening slovenskega tekaškega upa Petra Kastelica na ŽAKu, od kjer so tudi fotografije…

dsc_9197_resize_resize.jpg

dsc_9165_resize.jpg

dsc_9134_resize_resize.jpg

dsc_9122_resize_resize.jpg

dsc_9176_resize_resize.jpg

~ by matjazz on May 20, 2007.

4 Responses to “(Road) Runnerji”

  1. super lepe barve.. polarizator, a ne? (predvsem nebo in trava s polijem rox)
    prva fotka je pa tud huda…

  2. Nope nobenega polarizatorja… Sem samo s flešem dosvetljeval, ker je sonce žgalo na polno, pa mal sem levelse sam popravil v ps-ju.

  3. glih hotla rečt, ful lepe barve! a s fotoaparatom pa ni blo možno laufat za njimi? 🙂

  4. mozno je, samo se krokiju ze emso pozna.. dobre fotke, mojster!

Leave a Reply

 
