Meet the president

Evo dokumentarc Meet the president, pri katerem sem bil pomočnik ekipe Al Jazeere je končno ugledal luč sveta. Ene 2x se še mene vidi… Pa uporabili so tudi material, ki so ga posneli, ko sem jih peljal na swing v Lunapark! 🙂 Valda so bli vsi navdušeni na swingersko sceno v Lj…

Evo tukaj pa si lahko pogledate še del ena in 2 tega dokumentarca…

Sem se pa danes ponoči ravno vrnil iz Češke, kjer je bilo vse prej kot dolgočasno… Sem bil na obisku pri fotografu Gregorju Hvastji, ki mi je malo predstavil svoje delovno okolje… Naškljocal sem cca. 2000 fotk, tako da ko se prebijem čez vse zagotovo kako objavim… če pa kdo ne ve kdo je Gregor Hvastja in kaj fotka… Pa..use google or wait… 😉

~ by matjazz on June 1, 2007.

4 Responses to “Meet the president”

  1. hudo dobr narejeno, posneto in vse..
    pa tud sam kdaj snemaš?

  2. kroki, zdaj ves, da te ima bush v crni knjizici kot memberja al kajde 🙂

  3. Hehe, sej zato sem pa tudi sodeloval z njimi! 😉

  4. […] Po naklučju pa sem danes naletel še na dva kratka dokumentarna filma o našem predsedniku. Ogledate si ju lahko na blogu Prišel, Videl, fotkal, … […]

Leave a Reply

 
