Hong Kong storry

Jaooo… Včasih se zgodi, da nimam par dni nič za objavit zdej naenkrat pa polno nekih novih stvari… Danes se je iz zares kilavega jutra razvil res super dan… Bil sem z Nino v barakarskem naselju, kjer sva delala na novi reportaži… Sva bila 1x nadrta iz strani prebivalcev, 1x povabljena na odojka na žaru (valda greva jutri tja) in bila večkrat presenečena nad zgodbami ljudi…Pa zdele zvečer je bil koncert Mansona in kljub tremu, da sem ga zdej že drugič videl se pogoji za fotkat niso še čist nč spremenil… Katastrofa… Megla, rdeča luč in pa občasen strobo… Sej bom kej objavil…

Drugače pa pravzaprav pišem ta post, da naredim mal reklame za Ivanov popotniški sajt, za katerega je tud mene prosil, da dam kako izjavo in tako je nastal beta slideshow o Hong Kongu… Ja ja, sej vem lahko bi se mi kej manj zatikal…. ampak bo bolj drugič… Vsi se še učimo…. Torej poglejte in povejte kako se vam zdi…. Pa na njegovem sajtu še mal pokomentirajte zadeve…Se najde marsikaj zanimivega gor!

http://www.potopisnik.si/misc/hongkong/

The Sajt: http://www.potopisnik.si/ 

~ by matjazz on June 21, 2007.

10 Responses to “Hong Kong storry”

  1. O… noro dobre fotke.. TOP! Neki mi rač šteka in ne morm slišat, sam itak slikce povedo vse. BRAVO za tole! Kolk časa si pa bil dol?

  2. @maja – tokrat slikce ne povedo vse, tudi matjaž pove veliko tega… 🙂

    Fajn je izpadlo.

  3. Maja v Hong Kongu sem bil na konsu vse skupaj kakih 5 dni… Sem letel v HK in letel iz njega, tako da je bil bl v prolazu…

  4. Ej, dbest si tole povedal! Pa fotke so res najhujše, super.

  5. Thx Samo, means a lot! Tm v Aziji je pa itak vse zanimiv motiv in če ti ne nagaja premočno sonce se fotke kar same delajo… 🙂

  6. @ivan: evo, zdej sem si pa pogledala.. fajn povedano. mi je všeč.. ja, ja se strinjam. ne sam da fajn fotka, tud lepo pove. upam, da bo tole še kje objavil.

  7. super matjaž! smo lih pogledali…tamal, mt in jz. :))
    kako si to skup spravil?

  8. Hjam, tehničar Ivan je to naredil… Sej obstajajo programčki za te slidshowe, mal teži je pa to pol še z zvokom uskladit… Sej v kratkem času pride ena še bolj izpopolnjena…

  9. ok. zelo pozno komentiram tale prispevek, pa vseeno… enkraten slideshow! fotke so super in tvoj komentar zlo zanimiv: sej fotke povedo skoraj vse, ampak je vseeno fino slisat, kaj je tebe tam tako fasciniralo… in se v vsem strinjam s tabo, tudi jaz sem podobno dozivljala Kitajsko.

  10. Ej Klara thx za pohvalo! Škoda, da nisi prišla v petek na najino predavanje, ker je bilo še nekaj podobnih zgodb… Sej bo tudi tukaj še kaka sledila, tako da…

Leave a Reply

 
