Stock foto

Pred parimi meseci sem tudi jaz podlegel stock foto evforiji in po Ivanovem nasvetu poslal fotografije na stock agencijo Alamy . Sej priznati je treba, da so zgodbe o dobičkih zelo mikavne, delo povezano s kategoriziranjem in vstavljanjem key wordsov pa vse prej kot kratkočasno… Ampak, s pomočjo Tjaše mi je uspelo uplovdat nekajfotk in temu je sledilo čakanje na prodajo… Pa veselo klikaš prvi teden vsak dan na stran gledat, če si kaj prodal…in nič uspeha… pa pol drug teden vsake 2 dni…pa spet nič… pa pol se to klikanje omeji že na 1x za mesec… No in ko sem že skoraj pozabil, na to klikanje sem včeraj vendarle kliknil spet na Summary of images sold je bila….maestro tuš… ENA FOTKA PRODANA!… Ok ok.. vem da delam big deal iz tega, ampak vseeno je bilo super vidt, da ves trud povezan s tem ni bil zaman… Še več, fotka je bila prodana za solidnih 267eur! Gre pa za eno izmed prvih fotk narejenih na Azijskem tripu. Na fotki, ki sem jo naredil v Hong Kongu iz premikajočega se avtobusa je en izmed najdaljših visečih mostov na svetu. In ja..vem… fotka ni nič posebnega in most visi! 😀

a6ey2y.jpg

~ by matjazz on July 13, 2007.

4 Responses to “Stock foto”

  1. čestitke. men je pa fajn fotka.. vredna tega dnarja..

  2. bravo, bravo! in tudi ficniki so dobri, pri nas bi se veliko bolj namatral oz. bi za ta dnar mogu celo reportazo naredit.. ah… cestitam !!!!!!

  3. Matjaz, kaj pa ostale agencije, npr http://www.istockphoto.com ?

  4. Na začetku sem bolj napadel alamy, ker vzemajo dosti reportažnega materiala… Ker nimam dosti komercialnih fotk… Tud ti maš tisoče fotk, pa je verjetno 70% od tega klubsko in koncertno dogajanje, ki pa žal ni komercialno zanimivo…

Leave a Reply

 
