Štipendija aaaaaa aaaaaaaaaa

Buuu jaaaaaaaa! Whos the man*?!*!? Ravnokar sem prejel pismo Ministrstva za kulturo… Po predlogu strokovne komisije boste za prijavljeni študij prejemali štipendijo! Sej ne, da nisem na to štipendijo računal niti najmanj, saj se mi je ob pregledu ocenjevalnega lista (glede na katerega ti podelijo ali zavrnejo štipendijo) zdelo, da ne bom prejel niti 50 točk od 100. Pa dobr, sej izkušenj imam že kar nekaj, samo mednarodnih nagrad, objav, razstav & co pa je res samo za vzorec… Pa glede na to, da si dodatne točke dobil samo za podiplomski študij… Pismo sem sedaj prebral že 12x, da ja vse drži in še vedno ne morm verjeti… Sam očitno bo že nekaj na tem… Ime in priimek sta pravilno navedena in naziv mojega faksa tudi… ?! Skratka več kot super presenečenje, ki mi bo omogočilo vsaj kak izlet na angleško podeželje, da mi ne bo treba neprestano ždeti v malem vlažnem kletnem stanovanjcu ob medlem soju sveč v družbi knjig.

~ by matjazz on July 26, 2007.

14 Responses to “Štipendija aaaaaa aaaaaaaaaa”

  1. naj bom prvi, ki ti čestita:

    Čestitke!! 🙂

  2. bravoooooooooooooo!!!!!!!! cestitke, iskrene!!!!!! bravoooooooo!!!!!!!!

  3. Hvala, hvala, hvala! Zdej bom mel vsaj za ponudit kako specialiteto, če boste prišli kaj na obisk! 😉

  4. D’best! Dej prlet kej na Fotopub pogledat, da nazdravimo temu in še čemu …

  5. yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :)) ful vesel zate!! :))))

  6. Hvaaaaala! Veš da prletim v četrtek kej dol… Pa se ga mal nacvičkamo! 😉 Pa še cimre boš dobil! hehe

  7. Prasci-ministrstvo.
    Dober dečko je tale Matija, zdej bo pa šel in svet ga bo pokvaril pa še vse nas bo zapustil tule, Balkance….in nas pozabil:(

  8. Super, zdaj samo še spakirš in akcija 🙂

    Kdaj pa pičiš gor?

  9. Čestitke! Pol za večerjo ne bojo sam praženi koukrouči, če uletimo v London? 🙂

  10. Murch: balkan in balkanci se preveč zalezejo pod kožo, da bi se dalo kar tako pozabiti! Mene bl skrbi, da bom jaz svet pokvaril in ne obratno! hehe 🙂 Kdaj pičimo na kak pir? Bo kak nastop?

    Rocker: Tam okoli 20.9. se bom odpravil proti severu… Zaenkrat še probavam uživat v poletju in še ne mislim tok na to… Bo pa treba počas začet mal rihtat zadeve ja…

    Ifan: Glede prehrambenih specialitet ne obljubljam nič kako bo založeno… Jaz sem mel bl v mislih kako dobro buteljo al pa žganjico! 😉

  11. Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaavoooooo! Kapo dol. 🙂 Pričakujemo resno redno vsaj vsakotedensko lononsko bloganje. In naslov spremen: Prišel, videl, fotkal, ušel v London …
    🙂

  12. JUHEJ! Čestitam iz vsega srca!
    B5

  13. Superca. Ampak, a ni tist faks komercialne narave?

  14. Komercialne narave Marko?… Ja upam, da bo kaj keša tudi prinesel in ne samo odnesel… 😉

Leave a Reply

 
