Poroka, ohcet, svadba in še kaj…

Ok ok, obljubim, da tole ne bo postal poročni blog, ampak včer sem imer res super poletno delovni dan, pa morm objavit par fotografij… Kljub ogromnim začetnim težavam, sem si en dan pred poroko (ko sem ponudbo za delo tudi dobil) , po skorajšnjem živčnem zlomu le zrihtal prosto soboto. Tako sem naslednje jutro zapuščal že prav jesensko Ljubljano ter drvel po avtocesti proti soncu…Piranu… Mladoporočenca, sicer iz Nemčije, sta se zaradi nevestinih slovenskih korenin prišla poročit v Piran, na medene tedne pa sta danes pobegnila v Dalmacijo z jadrnico, ki ju je že včeraj čakala v marini. Skratka…to make long story short… Druščina je bila res nadvse super, poškljocal sem rekrodno število posnetkov, na srečo pa je bil tak tudi zaslužek… Christina in Bernd še 1x iskrene čestitke…

ohcet01.jpg

ohcet02.jpg

ohcet03.jpg

ohcet04.jpg

ohcet05.jpg

ohcet06.jpg

ohcet07.jpg

ohcet08.jpg

ohcet09.jpg

ohcet10.jpg

ohcet11.jpg
Uff, za tole fotko je blo pa treba kar nekaj koordinacije in če ne bi blo ograjce na oknih bi bilo še bolše…

~ by matjazz on August 5, 2007.

6 Responses to “Poroka, ohcet, svadba in še kaj…”

  1. pri zadnji manjka komunikacija med njima…a veš da bi ona gledala gor in on dol…. sicer pa fino. a en dan prej si zvedel…hehe noro.🙂

  2. Zadnja je super ja. Je lepo videti dobre poročne fotke, ker je sicer več kot 75% čisto obrtniških…

  3. dobro….. z domišljijo, drugače, s tvojim stilom🙂

  4. CIril: Hmm… mogoče pa res… Čeprav se mi ne zdi da je potrebno prav povsod neko simboliko & co uporabit…

    Pero thx!… Matjaž full thx!😉

  5. ti kr objavlji poročne fotke, dokler bodo tko fajn … res ni težko gledat.🙂 ker se res potrudiš, da so dosti več kot dokument.

  6. na moji poroki fotkas ti… ni da ni!😉

Leave a Reply

 
