Make up

2 fotki, ki sta nastali za projekt Jureta Čuka… Da bo vsaj nekaj v smeri mode na mojem blogu… 🙂
Make up: Jure Čuk

Foto: ME

Asistenca: odlični Mare Mutič

dsc_3007_resize.jpg

dsc_3740_resize.jpg

~ by matjazz on August 31, 2007.

18 Responses to “Make up”

  1. Hej – ful se pozna ta skin efekt. Meni je druga všeč zaradi vse te zelene.

  2. hehe s tino (druga slika) pa ravno sedima na terasi v enem grškem hotelu.. delovni teden s puncami 🙂
    pozitivno presenečen!!! 🙂

  3. Skin efekt?… Hmm, a tko se reče? Jp…sem šel po knjigi step by step retuša obraza… 😉 We are still learning…

  4. zakaj ti jst vedno asistiram ko so slabse bejbe?!?!?!?!?!?!

  5. Hehe, zato da mi jih ti playboy ne spelješ še pred koncem shootinga! 😉 Kaj pa nej, če si pa po Indoneziji flankiral…

  6. Hehe – izraz ‘skin effekt’ sem si izmislil v trenutku, ko sem ga zapisal. Ni bil mišljen slabšalno.

  7. pa pr men nikol ne napises “odlicni” pa ceprov mojo opremo uporabljas, moje znanje + znanje mojih prijateljev,…
    kako si lahko tako nehvalezen!!!

  8. ahahah 🙂

  9. Druga mi je ful všeč. Sploh barve in ta zelena. Katero knjigo pa si bral to, glede retuše?

  10. Hehe, stoko, tole je bil pomoje bolj ‘mentor’ kot ‘asistent’ 😉

  11. ivan, pr matjazzu je vedno tako 😛

  12. Jp Ivan je blo kr res tko… Čeprav naj bi bil asistent, je bil potem mentor za studijsko osvetljavo in je blo res poučno… Tricks and tips of studio lighting…

    Sekundek tole sem bral knjigo – Skin … Od tukaj tudi Ivanova bistroumna skovanka…Skinefekt! 🙂

    Jaooo Stoko..zate ne napišem odlični ker se skos kr neki pritožuješ kot kaka stara baba! Dej pejd še mal potvat okol! 😛

  13. Boš ob priložnosti pošeral kak tip & trick… 😉

    Ko se pa vidva naslednjič srečata, pridem zraven z videokamero, pa bo prva slovenska telenovela, sam še eno dobro punco rabimo… 😀

  14. Hehe, dobro punco že imam… Sam more prit do kake prevare al se pa ugotovit, da je Uroš njen sin… 😀

  15. ponavadi me moti ker je preveč špeha okol…zdej me pa zanima, kakšen razlog imaš da odrežež list in pa del frizure, pri čemer si ravno to slikal… ker smatram da je to del “mejkapa” oz. stajlinga.. a? a v knjigi ne piše da se to ne dela 😉

  16. Hehe… Vine, po knjigi sem delal posprodukcijo… Drugače pa so tukaj objavljene fotke po mojem in ne naročnikovem izboru…Tako, da je on mogoče izbral tisto s celotnim cvetličnim aranžmajem in pričesko…

  17. ej tako dobre fotke da se jih ne morem nagledat, se posebej Lara in Tjasa zgledata precudovito!!!! cist ste me navdusili! uff

  18. Ja super! Me veseli,d a so ti cool! Bomo mogl pol se mi kdaj kej skupi narest! Sej vidim, da so te ze vsi moji kolegi poslikal! Bite my style fotke so res mega!

Leave a Reply

 
