Just joking around with the Zek crew…

Včeraj sem malo eksperimeniral z lučkami. Kot nadvse kreativno statisti so se izkazali Zek-ovci in valda so kmalu moje ideje postale postranska zadeva in smo probavali vsemogoče in nemogoče… Fun time…

dsc_0017s_resize.jpg

Mortal combat…elektrošoki…

dsc_0055s_resize.jpg

Kupid in njegova žrtev…

dsc_005d2_resize.jpg

Bilo je jasno z občasnimi nevihtami…

dsc_006r1_resize.jpg

Gang….bang… ( Jaz, Artur, Tibor, Tamau, Lozič)

~ by matjazz on September 12, 2007.

17 Responses to “Just joking around with the Zek crew…”

  1. heheheheheh..res odlicne fotke. Nic cudnega da bezis v London:)

  2. super…super 😉

  3. hahaha, taprva še posebi huda

  4. matr ej… najboljši light brushi, kar sem jih videl 🙂

  5. hehe noro!
    je blo dosts poskusov?? glede na detajlčke, sklepam da dosti več kot na “tongue” shootingu?
    🙂

  6. Vrhunsko – una z lokom zmagovalna…

  7. Flasher a se hecaš… Tist z tongue-om, smo 10x dlje delal! Fotko z lokom smo največkrat ponovil…ene 4x al 5x…

  8. heh kul. res kul fotkice!

  9. hehe, kulske..vsec zelo…prvo moras prodat kaksnemu star wars zdruzenju, samo se dva najdes, ki bosta oblecena kot se spodobi pa bo 🙂

  10. Wow, svetovne fotkice! To je pa vedno zabavno, tak za foro malo eksperimentiranje z lučkami. Kak ste pa zadnjo fotko skupaj spravli?

  11. Zadnjo? Ja jaz sem vse osvetlil, potem je pa Lozič skočil iz vozička in je še mene osvetlil… Zato mam pa mal prosojno rit… 😀

  12. To mi deli 😉

  13. Hehe, Artur je Rayden. Pismo, zdaj vsaj vem, da se mu ni dobro zameriti, da ne uporabi tega duracell dotika :mrgreen:

  14. o hudo hudo.. the best. ne vem, kaj rečt, se strinjam z vsemi pohvalami zgori..

  15. Zakon, zadnja mi je čist huda.

  16. Oo noro 🙂 tole moram enkrat probat 🙂

  17. Hudo!

Leave a Reply

 
