London, London, London….

Sej niti ne vem kje naj začnem… Trenutno sem v totalnem kaosu, raznoraznih občutkov, doživetij, vtistov, zmedi & co… Včerajši let v London iz Maribora je bil miren, vreme ob pristanku pa počutju primerno. Sonce, ki siječez črne oblake. Sonce? dddd…London…študij fotografije… Črni oblaki? Hmm…zgraditi vse od začetka… socialne vezi,fotografske vezi…pa dobiti bančni račun, telefonsko številko, zdravnika, prijatelje… Na postaji v Londonu me je že čakala nova cimra Meta… flet imam v East Londonu… V Azijskem predelu, kjer živijo predvsem Pakistanci, Indijci, Bangladeš-ci?… Tako, da imam v bližini doma islamski center z veliko đamijo, vsake tolko vidiš povsem zakrite ženske, v zraku se širi vonj 1000 začimb in izza izložbenih oken te mamijo živopisane eksotične sladice . Stanovanje je lušno, soba precej prostorna z velikimi okni (ki se sicer odpirajo samo na kip), jogijem v kotu, pa pisalno mizo, stolem, omarco, na enem delu sobe pa so priročne blazine za chillanje ali rezervno ležišče… Danes sem imel na faksu že uvodni dan, spoznavanje sošolcev, osebja in faksa… Uff kakšen zanimiv folk… Kot prvo so po večini vsi okoli 19-22 stari, tako da je bila dostikrat glavna debata nov film o Transformersih in pa novi tattooji… Drugače pa liki, ki bi jih z lupo iskal… Spoznal sem Alekseja iz Moskve, sošolko iz Mehike, Koreje, Japonske in vseh koncev UK-ja. Zanimivo je, da je cca. 70% deklet in da je res dosti Azijcev. Predstavnik oddelka je mel res cool predstavitev faksa… Po eni strani precej strogo, z ogromno vložki pristnega Angleškega humorja in pa veliko vzpodbudnih besed… Informacij pa so nam v 4 urah nanizali tok, da se mi je po glavi kot na screen saverjih na compu podil samo en napis… fak, fak, fak, fak… Fulllll več dela in akcije bo, kot sem si predstavljal, to pa po drugi strani pomeni, da je vse dosti bolj poučno in zanimivo, kot sem si predstavljal. Dobili smo že vsak svoj dia film in pa prvo nalogo, ki jo mormo izpolnit do drugega tedna… London skozi naše oči… Faks ima tudi mega založeno knjižnico z vsem mogočim in nemogočim foto materialom, v knjižni, vcr, dvd in internerni obliki. Na voljo so nam 3 opremljeni foto studii in pa temnica… In pazi zdej to..imamo tudi digitalno temnico… No no no, fantje, ne bit zdej pametni, da to itak poznate…ker to ni PhotoShop! Ampak, dejansko prava temnica s povečevalnikom za barvne fotke, ki ima zraven še računalnik, kamor naložiš fotko iz kartice ali ključa in jo potem razviješ na poljubni format papirja. Jutri me pa čaka še vpis na faksu, potem pa laufanje okoli, da si nabavim angleško cifro pa bančni račun…zvečer pa Ministry of sound…DJ Yoda…Cant wait.

Hjam..edina negativna stran fleta je pa zaenkrat še ta, da nimamo interneta…slaba? no ja… Ta okoliščina me je vsaj prisilila v 20 minutni sprehod do popularnega Brick Lane-a. Uličice polne grafitov, street arta, cool trgovinic, klubičev in pa spet indijskih & co restavracij. Ala Metelkova scena. Trenutno sedim z nemškim?! pivom na blazinah v klubu 1001, ki ima 3 prostore. Spodaj si lahko privoščiš plesko iz grila, zgoraj kjer sem jaz pa je dj, kavči, blazine…v še enem prostoru naprej pa ga đemajo eni groovi jazzisti (žal tam ne vleče wifi)…

Hmm…kaj še? Jah drago je ne… Hrana je draga, pijaša je draga, transport je drag, soba tudi…. Ampak o cenah kdaj drugič… Skratka, tokrat nobenih fotk… Sledi pa v kratkem kaka fotka, če ne drugega moje sobe in pa okolice…

Pozdravljeni prijatelji in Slovenija…

~ by matjazz on September 26, 2007.

8 Responses to “London, London, London….”

  1. Kroki! Ce bos naslednji vikend pri moceh, te vabim/o na drink! Pridemo pogledat London!;)
    N.

  2. Hehe, cool! Le se bom že opomogel od šoka vsekakor! Sej bom v naslednjih dneh objabvil mojo novo cifro, pa se vsekakor javite! Pa vzamite dovolj denarja, tople cunje in pa dežnik! 😉

  3. za vse k vas zanima kako zgleda tale lokal 1001 si poglejte na sledecem linku http://www.youtube.com/watch?v=T8oRFcA0mFM
    jup kroks sm bil tm en vecer na dnb-ju, cist hudo, tko da pejt, mal ga ciliras na kavcih mal gres v eno sobo, mal v drugo, mal na pleske,…
    ja nc cist ti zavidam tole aaaa, no itak pridm pa za par dni pogledat konc novembra.
    aja vids dubu si dia film, sam se holgo rabs sam skoda k si mi jo vrnu…. aja ne nisi, jebem ti sunce!!!!!!!
    tepu te bom k mrjasca k gor pridm, pa mas da me mal po faksu peles…

  4. Ja stari, pusti London skozi tvoje oči, prvo nalogo maš, da nabaviš jogi za goste!?! 🙂

    Pa vrzi kako fotko gor in izkoristi čas ki ga maš!

  5. hey, take it easy. bomo zdržal in počakal na fotke. ti lepo vse porithti. :))

  6. sosolca s faksa sta se tudi preselila v london, studirata law & it na queen mary. bo treba na obisk… glih vcer sva se z zupinhotom menila 😀

  7. jaoo kak si me zrajcu 🙂 js bi tuuuuuud 😦 hehe

  8. Huh… evo zdej se ze lazje diha…sej sledi kasnej se en post… Hehe Stoko…na holgo sem res cist pozabil!… Ampak se dobr! 🙂 Ker jo bom res rabil tukaj za en assigment!… Pol jo pa dobis nazaj…Majkemi!
    Ivan mam blazine, kar bo nadomestilo jogi zaenkrat! Welcome!
    Jaka… no vids…vsi smo v Londonu! Ulet!

Leave a Reply

 
