Prvi sok mimo…Se pa kopicijo novi…

Najprej se morm opravicit, ker ni sicnikov in sumnikov, ampak tale email pisem na faksu, kjer imajo pac UK tipkovnice…

Ja ja tocno…zadnjic sem pri opisu tiste Azijske cetrti pozabil povedat, da imajo tako pestro zalozene trgovine, da sem videl, da imajo tudi Paloma robcke! Hehe… Le od kje to njim…

No se morm pa pohvalit, da sem lastnik nove telefonske stevilke! World mobile… Najdete jo na desni strani zgoraj na blogu, pod kontakti! Tako da si jo prosim spravite, ker bom sedaj 99% dosegljiv na tej stevilki. Na stari bom samo 1x na teden preveril sms-je.

Joj, se malo prej sem imel polno glavo stvari za povedat, ampak ocitno jih je sedaj odplaknil dez…

Skratka…hmm… Ja, tukaj res dogaja na polno… prihajajocih dneh bo nekaj res hudih party-jev… V soboto je Stamina MC, pa prihaja LTJ Bukem, pa DJ Hype, MOBY!..vsega in svasta… Ne vem pa kok bo moja denarnica dopuscala te obiske… Vceraj se je le ta ze lepo zacela navajat na praznino, ko smo meli studentski zur… Vstopnina bila 30eur, pazi to..za faking garderobo sem dal 6 eur!!! Potem pa so bile pijace za kao studentsko ceno in so bile po 3.80 eur. Recimo malo pivo al pa juice vodka… Drugace pa spet pretezno mularija in muska valda prenaglas, za spoznavanje kogarkoli drugega kot kelnarjev… Je pa kar res kar se govori o Anglezinjah… Pohote male… Bi se reklo, da je UK raj za samske moske, ki pa morajo biti al precej pijani ali pa manj zahtevni, kar se lepotnih idealov tice… No, ja… sej ce bi jih poslal mal tect in shujsat bi blo dosti bolse… Me pa niso tako intenzivno pecal (kar vkljucuje tudi scipanje za rit) ze od Vientiana (Laos). Sam da so bili tam geji in ja..tud tisti so scipal… Dont ask, poizkusam se vedno to potlacit v podzavest…(isto privlacen sem se zdel tudi gejem v Kambodzi, Tajskem in Vietnamu)…sicer pa ne vem zakaj se s tem hvalim… Aja… mogoce zato, ker sem lahko to vsaj 1x izkoristil v svoj prid, ko sem z prijetnim nasmeskom na obrazu vceraj pri sanku lahko prisel dosti prej na vrsto v vsej guzvi, ker je stregel en gejcij s copkom in pa majco zavezano na trebuhu….hehe… Men got to do, what men got to do! 🙂 Folk je bil pa kot vedno total odfukan… Res cela paleta raznolikosti… Od punkerjev z irokezami, do pin up girls, nu rave-arjev, pa 70’s outfitov etc.. Dj Yode pa al nisem ujel al pa ni ravno briljiral??

Aja..ko smo ze pri dogajanju… V nedeljo bo v kitajski cetrti velika festa…Praznovanje hmm..polne lune? Z vsemi lampioncki, pa zmajevimi plesi, hrano…. Cant wait… Tud fotke definitivno sledijo…

Drugace pa imamo na nasem in ostalih art faksih s katerimi smo pod isto univerzo ze cel teden raznorazna predavanja, projekcije filmov, sejme… Res super zadeva! Sem bil recimo na predavanju o tem kako najti sluzbo, pa odpret bancni racun, pa bil na sejmu, kjer so se predstavljal razni klubi in so talal vse mogoce zastonj zadeve – freebies (da se vas naucim kako novo besedo)…overdraft je pa recimo limit na kartici! :)..ja ja..nazaj na sejm… tako da sem domov prisel bogatejsi za frizbi pa salcko, magnetke, znacke, konzerve hrane..dont ask… kondome (Maja, sej sm ti povedal…to pride prav, ce je treba prenasat vecje kolicine vode okol…!), pa bonbone, lizike…….Murch, bla je pa tudi delavnica Standupa, ampak zal nisem utegnil…

Matjaz, si rekel da te full rajca faks…Hehe..da te se mal zrajcam… Profesorji, so total face in majo ze ogromno kilometrine za sabo… en je del ekipe revije ID, drugi je en izmed prvih, ki je fotkal Naomi…Dobil smo tud ze obsiren spisek razstav, ki si jih mormo pogledat, pa spisek 120 knjig (od tega je 40 obveznih)… Marsikdo od fotografov, me je vprasal zakaj sploh grem in pa ce mislim, da se bom sploh kej naucil… Hmm…zdej sele vidim, koliko se je se treba naucit! Ne recem, da se ne da vsega tega doma naucit, ampak je doti hitreje in temeliteje, ce mas ves ta material & co… Bom drugic napisal mal kak program in predmete mamo, ce vas zanima…

Hjam..tisti, ki spremljate moj blog ze cel cas boste lahko opazil mal sprememb…. predvsem, vec bo teksta (fotke valda tudi bodo!)… ker imam ta blog dejansko kot svoj dnevnik… Na nacin, kot sem naprimer pisal iz Azije po emailih…

Ja nic..to je to… Kaj pa v Slo kaj dogaja? Tukaj skos sam o tisti Maddeline skos berem..kako jo najdejo, pa mislijo, da so jo nasl, pa je prava, pa ni prava, pa ziva…

Aja… pa skype mam zdej na compu! Ce ga ma kdo bi blo super, ce me doda al pa pove, pa ga jaz dodam!

~ by matjazz on September 28, 2007.

9 Responses to “Prvi sok mimo…Se pa kopicijo novi…”

  1. Sej – pomoje sta glavni fori faksa dve:
    – imaš dovolj časa, da pregledaš zadeve, preštudiraš zgodovino in znane fotografe, marsikaj probaš in izpiliš tehnikalije. Zdi se mi tudi, da je eden velikih problemov slovenske fotografije, da fotografi (ne seveda vsi) malo poznajo zgodovino in svetovne fotografe.
    – dobiš kontakte, prijateljstva in znanstva, s katerimi rasteš skozi kariero (če ti seveda rata – menda 95% študentov umetnosti po petih letih dela nekaj povsem drugega)

  2. Hey, vidim da se imaš super v Angliji, žensk ti neprimankuje, moški zgleda da tudi ne, tako da čakamo še samo kakšne fotke, da si lahko potem boljše predstavljamo kako je tam. In si se hitro privadil?

  3. hej, jah prov razmišljam, al te je bolje brat al gledat toje fotke. 🙂
    na skypu te ni … če se te vpiše v iskalnik … (ti me dodej, če se ti da – majahi43).

  4. Ej super je tole brat, se že veselim naslednjega dela! Največji smeh pa je bil zagotovo pri gej prigodah v Aziji – imam kar podobne izkušnje s Tajske in Indije ter me veseli, da nisem bil edini v tem. 😀

  5. no, urnik me bo vsekakor zanimal 🙂

  6. ja pac matjaz je mal “pocasn” glede racunalnikov in se je dal notr samo kot Matjaz, priimek ma pa prazn, ma pa skypename “tanccic”, sm ga tut jst neki casa isku da sm najdu

  7. Glede na to da se prvič oglašam, najprej iskrene čestitke. Sam sem na zalost preskocil formalno izobrazevanje, ter sedaj iscem izhod prek kakega on-line foto faksa, me pa izredno zanima program in predmeti ki jih bos imel. Je mozno dobiti spisek knjig ki so vam jih priporocili?

  8. ej ful dobr bo tole brat.res se priporočam za čimveč informacij glede vaših predmetov, literature itd….
    srečno matjaž, dobro luč pa po pamet sj veš. ;))

    skype: ciril.jazbec

  9. Ivan zadel si žebljico na glavico! To je to…
    Stoko thx! 🙂 Car si!
    Ostali: Informacije o programu sledijo! Vam priporočim tudi kak dober material…

Leave a Reply

 
