Akcija…

Evo spet eno krajše poročanje iz blazinic 1001 bara. Na poti sem je množica hitela v đamijo, tako da me je celo pot spremljal klic imama iz minareta. Sem se počutil, kot da bi bil v meni ljubem Sarajevu ali terorističnem Novem Pazaru. Včerajšnje popoldne sem obiskal Camden town… TIsti, ki ste bili v Londounu po mojem veste kje oz. kaj je to… To je severni predel mesta, ki je alternativnejši od alternative… Povsod šetkajo najbolj možno odštekani modeli, pa valda turisti, pa povdos maš raznorazne odštekane trgovine z 1000 in 1 modnimi dodatki za povsem vse (sub)kulture. Zakaj sem ponovno obiskal Camden? Hmm, vedno sem si govoril, da ko bom šel ven študirat si bom dal pircing narest…Hehe zdele si predstavljam obraz staršev, ko to tole prebral.. Hehe… Kje? Obrv… And it looks good!…Zakaj? Zakaj pa ne…Vedno sem želel probat, če mi pa ne bo več včeš bo šel pa pač ven… Sem pa tudi izkoristil prijetno s koristnim (kaj je tukaj prijetno in kaj koristno bi se dalo razglabljati v nedogled) in se zmenil za foto shooting z mojo piercerko… Zakaj? Ker je simpatična Španka, florestenčno roza las, polna tatujev in pirceov…

No danes pa sem bil pa na poročnem sejmu… Da vidim mal nove trende poročne fotografije in pa, da si probam dobit kako službo… Sicer me je najprej stisnilo, ko sem videl, da je vstopnina 30eur, ampak je na srečo ponovno užgala fora s press kartico.Mladina hvala! No in res… celo˝gospodarsko razstavišče˝ polno poročnih oblek, ponudnikov poročnih potovanj, rent a bently-jev in pa seveda fotografov… Da pa se ne bom spet razpisal preveč… Ena fotografinja me je sama vprašala, če bi me zanimalo občasno sodelovanje in še ena lastnica res hudega styling studija iz Soha pravtako! Iiiiiiiiiihaaaaaa… Upam, da se kaj izcimi iz tega… Drugače mam pa itak še cca. 30 kontaktov poročnih fotografov in jim mislim pisat. Cene porok pa se tukaj gibljejo…pazi zdej to…od 1000eur za najosnovnejšo zadevo pa do 6500eur!!! Tak paket, kot ga imam jaz v Sloveniji je tukaj vreden 3000eur! Morm se ufurat tukaj v poroke… Idealkav veliko denarja in delo za vikend!

Hjam zdej pa že vem zakaj so bl oblini vsi tukaj… Enostavno… V trgovini je 60% narejene hrane, ki jo samo pogreješ. Noben nima časa hukah, zato si hitro kaj v mikrovalikvi pogreje in poje.

Sem se pa sedaj že povsem navadil na London in začel maksimalno uživat… Mega je totalno… Da pa ne bo postal to striktno pisni blog, vam prilagam fotko pogleda iz našega balkona… Tisti stožec v ozadju je the Gurkin guilding. Reees huda poslovna stavba…

pogled.jpg

~ by matjazz on September 29, 2007.

7 Responses to “Akcija…”

  1. ii london ! ; )
    lej tu sem pa jaz bla : D
    lusna fotka.. sploh london je tak precej noro dober za fotkanje ; D

  2. a je ta gsm stevilka zihr taprava?

  3. Hmm,,, ja bi mogla bit…

  4. hej, matjaz! super za novi obrazni dodatek, po moje bo kr ostal na tebi 🙂 (ce skelpam po sebi :-)).. imej se fajn, pa pisi se kaj, k te je fajn brat! SRECNO!!!!

  5. ej hudoooo….:D a bomo mel (tud) to čast d vidmo kk zdej to (piercing)zgleda? 🙂
    drgač pa prou uživam u branju…tk da kr tk naprej!
    pa kkšni napotki prav pridejo… London!!! Can’t wait!

  6. evo, vsem radovednim, ki vas zanima, kako izgleda Matjazev novi modni dodatek, lahko povem, da mu prov pase 😀
    lepo te je bilo videt, Kroki 😀
    papa,
    M.

  7. Hehe, thx Nina!

Leave a Reply

 
