Happy times…

No stvari se se počasi skor zacele usedat na svoja mesta…. V mestu samem se že skoraj znajdem… Na faksu poznam ze skoraj vse ljudi… Stanovanje je postalo ze skoraj povsem domace… hodit sem zacel ze skoraj tako hitro kot domacini… Ze skoraj vem na keri strani moram cakat avobus…

No ce smo pa ze pri temu, da sem se ze SKORAJ navadil na novo domovanje, pa naj najprej navedem nekaj dejstev o Londonu… Hmm.. kot prvo… VREME: Zanimivo je to, da je ze odkar sem prisel isto vreme in pa ista temperatura! Ne morm verjet! Oblacno vreme, s tem, da se enkrat pokaze celo malo sonca, drugic pa neki simbolicno zamaka iz neba. Temperatura je pa ze cel cas 8C zjutraj in pa cca. 19C podnevi…. Tako da res ne vem kaj imajo tok za razpravljat o vremenu v Angliji, ker je itak cel cas isto?! HOJA: Folk hodi noro hitro! (Salej se hitreje kot ti! )Ko se podzenma ustavi se folk zazene skozi vrata proti drugim tirom ali pa izhodu. Prepricen sem, da ce bi se kdo spotaknil in padel, da bi ga ljudje poteptali, kot severno amariski bizoni v stampedu. In ta njihov dir se sploh ne konca. Tako da se moras na tekocih stopnicah postaviti na skrajno desno stran, da ljudje hodijo – tečejo mimo tebe do vrha. Moram se pa pohvaliti, ko smo že pri tem…da sem 2 dni nazaj bil v skupni razvrstitvi 1x drugi in 1x tretji v tej tekmi, kdo pride prej do izhoda podzemne! Slovenci zares nismo od muh!😛 VOZNI PARK: Mislim, da mi ni potrebno posebno omenjat, da so avtomobili tukaj blazno hudi… Porsejev na ulici niti ne opazis vec, bentlijev kupejev tud ne (takih, ki so ga nasi mozje postave nasli pred leti v Goriskih brdih in so jim ga potem zlikovci ukradli nazaj iz policijske garaze)…. Opazis pa se vedno recimo Hummer limuzino!!!?, pa kake oldtajmerje jaguarje, pa najnovejse Mustange,… Zanimivo je to, da ni kaj dosti kolesarjev, se tisti ki pa so pa imajo vsi dirkalna kolesa! In vsak ima vsaj 2 verigi, za zakleni vsako gumo posebej. Po mestu lehko vidis kar dosti ogrodij koles, brez vseh uporabnih delov (sedez, kolesa, pedala), edino kar je se ostalo je veriga za vola prvezat, ki ga drzi k ograji. Se vedno so pa carski tudi dabldeckerji…dvonadstropni avtobusi… Se posebi pa tisti ta najstarejsi, na katere lahko gor z nekaj spretnosti kaj med voznjo skocis in potem ko ti zapase tudi dol…

Zakaj se ne javim kaj bolj pogosto? Kor prvo se vedno nimam neta… Kot drugo pa imam med tednom najprej predavanja, pol pa pridem domov, si nekaj skuham, pol se pa izcrpam zvalim na kavc, kjer berem kake tekste za faks al si pa pogledam kak film… Nekaj casa se tako najde le za vikend, ko si grem lahko pogledat kako zanimiv predel Londona…

Ta viken je bila na vrsti Portobello trznica na Nothing Hillu… Uff…to ne na kontra strani od mojega prebivalisca in tudi zgleda povsem kontra… Pri nas sami pokriti muslimani, pa hise v bolj ali manj slabem stanju, pa kaka smet vec…. Na Nothing Hillu, pa vse postirkano, fensi hise, avti…pac London, ki bi ga mel clovek v glavi 1. ko bi potoval sem… Amapk kak dolgcas… Common… sej smo le Balkanci mi… Zato je vecina Slovencev na East side, kjer so najemnine cenejse, okolica pa Metelkova style… Ajaaa… Se bl zanimiv del vikend potepanja je bil pa Hyde park in njegov slavni Speakers corner! To je del parka, kjer se v nedeljo zberejo vsi ljudje, ki imajo kaj pamentega (al pa tud ne) za povedat… Tradicija je taka, da lahko govorijo o vsem, ampak morajo stati na necem (skatla, lestev, prucka), tako da ne blatijo Britanskih tal, ce govorijo grdo o cem… Tokratna bera bolj ali manj spretnih retorikov je bilo predvsem iz religioznih vrst in pa mislim, da delovskega sindikata… In res zanimivo je vidt množico ljudi ki se nabere okoli njih in pozorno poslusa… Se bolj zanimivo (no ja al pa ne, sam pa dvomim,da bi se to tudi v Lj zgodilo) pa je to, da se dosti ljudi tudi aktivno udelezijo debate z govorcem… Se pac zaderes v mnozici.. Speaker… I think that God did not make the world in 10 days… In prislo je do res hudih debat, morm rec!

No na koncu nedeljskega potepanja sem sel pa se pozdravit Bosanskega Angleza Tomislava na tržnico v Brick Laneu, kjer sva mela spet debato o tem in onem… Pol sem sel pa se okolico svojega domovanja mal raziskat… In uff… A veste, da je na mojem podrocju svoja najproduktivnejsa leta svojega zivljenja deloval en izmed najbolj zananih Anglezev…. Shakespeare?..Neee..to je dolgcas… The one and only Jack the Ripper! Jack Razparac, po domace! Sem si pogledal, ulici, kjer je pokoncal prvi izmed 6 prostitutk… No ja.. ne morm rec, da je se zdej spooky, ker so povsod ene Paki restavracije in mini trgovince… Pa zelo 3 minute od mojega stanovanja se gradi največja bolnicnica v EU! Baje… Je pa res, da ima ze 2 stolpa, ki sta prisla do 16 nadstropja… Pa še livarna je tu zraven, kjer so ulili zvon Big Ben…. pa ena izmed najstarejsih pivovarn v Angliji (sedaj ze zaprta)…. in pa malce straj ob Temzi je mesto, kamor so ubešali gusarja v opozorilo drugim ljudem, da se lahko to zgodi tudi njim… Jamiii… Tako, da vse prej kot dolgocasna okolica…

Pa ta teden sem se dobil se s 3 slovenci, ki studirajo tukaj v Londonu in smo se dogovorili, da moramo organizirat kako srecanje Slovencev, ki so v tem umetniskem fohu, da se mal pobondamo (netvorking) pa naredimo kako hudo razstavo in se tako malce predstavimo domaci in tuji javnosti… In verjamem, da nam bo to tud uspelo, glede na to, da je Piera ena izmed organizatork Terminala00, ki je bil letos tudi v Londonu, Barbara pa je dostudirala iz Event managementa in je tudi ze organizirala par stvari na Otoku… Slovenija gre naprej ne…

Aja… hehe… ta teden sem bil tud prvic pri kakem izmed sosolcev… Pri rusu Alekseju in njegovi zeni Svetli… Najprej sem bil full skepticen kako bo, ker je tak bl tih in zadrzan, pa anglescina njegova ni ravno briljantja… Sam ko sva prisla do njega so se dvomi itak razblinili… Fotografija je tako ali tako univerzalni jezik, nekaj malega pa je k komunikaciji pripomogla tudi steklenica ruske vodke! :D… Kozarcek, 2, 3… pa nama je blo vse jasno… Kasneje je prisla domov tudi Svetla in je skuhala res super kosilo za vse…pol smo si pa pogledal se njune porocne fotke… Jaaaoooo…sem skor umrl od smeha, ko sem videl Aleksa v oranzno roza satenasti obleki, s neko natopirano – volanckasto strajco! So me pa bl fascinirale njegove modne fotke in pa fotke njihove vikendice s pokritim bazenom, teniskim igriscem, biljardom… Bo treba it 1x na obisk!🙂

Biznis…. No pravzaprav je to ta stvar, ki je naredila ta dan se posebej vesel… V soboto sem imel prvi sestanek za posel… In sicer z enim priznanim porocnim fotografom, sem se menil, da bi mu pomagal… No in pol, ko je videl kake fotke mam in ko mi je on povedal, da asistentom ne placuje, sva kaj hitro videla da tole s pomocjo ne bo slo skozi…Even better… Biznis mu gre tako dobro, da pravi, da racuna, da bo cez 2 leti mel ze tako ceno, da se bo preselil z zeno na Portugalsko in bo potem samo poleti hodil v UK fotkat poroke… No in ker mu gre tako dobro rabi se kakega fotografa, ki bi delal v njegovi firmi… Sploh se ni nic dokoncno, ampak ce se uspeva zmenit, bom mogoce pol za njega delal poroke…No ja… sam pravi, da zdele ni ravno sezona, pa da bom mogu na kako poroko,2,3 it z njim, da vidim kako se dela, tako da se ne bo ta stvar takoj stekla, ampak ko bo…ce bo…bo mega… Morm pa rec, da je navecja razlika med Slo in njhovimi porokami to, da majo tukaj povsem drugacne albume… Vsi po vrsti! Fensi albumi za 900 eur, ki jih posiljajo vsi v Avstralijo ali pa Novo Zelandijo delat.

No danes sem imel pa se drugi sestanek za delo… Na novo odprt, manjsi, fensi, fashion, wedding foto&hair-makeup studio! Skratka mlad kolektiv fotografov, stilistov & co in rabijo kakega fotografa, ki ima že iskusnje s porokami… In tukaj nastopim jaz… In jaaaa… Zmenil smo se, da bom delal za njih! Spet me je najprej zmrazilo po hrbtu, ko so omenil, da naj ne pricakujem takoj dela, glede na to, da so na novo zacel in da mislijo big boom promocijo sele lansirat… Ampak hvala bogu fotkajo naprestano tudi booke modelov za neko agencijo, tako da bom lahko to delal vsak teden in pridno sluzil! Kes sicer ni bajen, ampak bo dovolj, da bom mel sedaj s stipendijo vred za pokrit mesecne stroske, pa si bom  se kaj privoscil… Kar je pa se bolj pomembno pa je to, da bom mel na voljo studijo, pa modele, pa super team…in to, da bom nabiral dodatno kilometrino in bom pri koritu! Tako da imam sedaj v soboto ze prvi testni shooting, potem pa gremo naprej… Je pa res full cool vzdusje pri njih… Vsi so med 20 in 30, pa Diana, ki me je najela je total polna energije in mava res podoben pogled na zadevo, tako da bo super delat! Cez vikend, jim moram poslat svojo fotko pa opis, pa fotke ene poroke, da bodo potem album zame naredil in me dal na web…

Drugace mi je pa tudi Barbara zrihtala tud en job za petek…fotkal bom eno posh zabavo v House of the Parlament, kjer bodo vsi mozni politiki, pa baronese, lordi & co!…. Zabavo ma pa njena kolegica, ob splavitvi svojega podjetja, ki bo organiziralo zabave, koncerte in podobne ceremonije, tako da racunam, da bo tudi po tej petkovi zadevi se kaj kapnilo….Sam hmm… srajco si morm kupit… Se dobr, da je moj faks med Zaro in H&M!🙂

Z sredo se pa uradno tudi odpira sezona Slovenskih obiskov!… Se vedno…vsi ste vabljeni, ce le nimam takrat ze polne hise!

Pa Slovenija? Ljubljana? Dogaja?

Nic…se tipkamo ne…

_dsc8821_resize.JPG

Vedno coolski lezalniki v Hyde parku…

_dsc8828_resize.JPG

Speakers corner…

_dsc8812_resize.JPG

Speakers corner…

_dsc8853_resize.JPG

Mesija… I love tihis shot…

_dsc8874_resize.JPG

_dsc8883_resize.JPG

_dsc8889_resize.JPG

Poshy Nothing Hill…

_dsc8893_resize.JPG

No comment!😉

_dsc8902_resize.JPG

_dsc8907_resize.JPG

Delovno mesto Jacka R…

_dsc8910_resize.JPG

Avtomobilcki… 2x Bently 1x Ferrary…

dsc_8770_resize.JPG

Sokolar o katerem sem zadnjic pisal…

dsc_8795_resize.JPG

Photo snajper…police… Zadnjic pisal o tem…

dsc_8800_resize.JPG

Hehe..ne morm verjet… Istega atka, vojnega veterana sem

slikal ze februarja, ko sem sel na informativca v London in so

bile protivojne demonstracije… Tokrat je ze 2. na blogu!🙂 CAR!

dsc_8804_resize.JPG

Just, beautifull girl… nothing elsle….

~ by matjazz on October 15, 2007.

6 Responses to “Happy times…”

  1. huhu stari čist hudo.🙂 nakaži jim!!😉

    aja pa prilimal si noro hude fotke….res nekaj boljšega kar sem od tebe videl že dolgoo časa! in sicer: dsc8853, dsc8770 in dsc 8804. predvse mi je zakon da imajo zgodbe. ok drugi manjka malce izraznosti…ampak vseeno… če boš delal take fotke na tak način bo čist mega…😉
    te pridem pogledat pozimi enkrat…al pa ko bo kak foto event…

  2. Thx Gandy! Sicer pa tele fotke iz Londona, niso tok “razstavne”, kot so dokument mojega bivanja tukaj… Zato tudi objavim recimo dolgocasno fotko 3 hudih avtomobilov, z namenom da pokazem londonski vsakdan… Ce bom delal, take fotke bo mega? Jah… sej ves, da se mecem bolj v modne vode! :)… Ampak valda, pride vsega in svasta… Ti pa nikar ne cakaj na foto event, ker je to vsak dan tukaj v Londonu… ce ne drugega 10 hudih razstav vedno najdes!… Vidmo!

  3. Ponovno fascinantno poročilo z Londona. Upam da ti z jobi uspe in da boš tudi nam kaj pokazal ter temeljito poročal.

    Ko si ravno govoril, da imate v UK neprestano enako vreme, ti moram povedat da se je pri nam v Maribor-u konkretno znižala temperatura, zjutraj je že blizo 0. Brrr…

  4. ej, spet sm se ful nasmejala:) ti kar še vadi tek na v podzemnih! pokaži jim kaj znamo slovenci:) ej, ti pišem kej več tkoj ko pridem spet do neta in mi ne bo zmanjkovalo časa… zdej grem delat (kao:)
    se tipkamo hmal

  5. Hehe… kot so že rekli, je spet nor post… človeka kar prime, da bi te prijel za besedo in se spokal na ryan air🙂

    Drugače pa pomoje tistle taprvi na sliki ni bentley ampak aston martin…zanimivo, da ko sem bil jaz nazadnje v Londonu nisem videl nobenih hudih avtov… res pa, da sem bil večino časa pod zemljo, ko smo norel od enega placa do drugega… kratek obisk😦

  6. tekst in fotke, kot tata na mamo! ponovno sem se uživel v London on te tvoje sprehode.. fotke pa so fenomenalne od Mesije do preprosto lepe deklice! 100x bravo zate! nestrpno čakam naslednjega..

    ciaos, d.

Leave a Reply

 
