Obiski, delo, studij, delo, studij…

Skratka… Spet sem mel polno glavo na poti sem, pa se zdele ne spomnim kje bi sploh zacel… Serijo lepih soncnih dni, je danes prekinilo turobno in oblacno vreme… ne ne… to bi bil bolj zacetek primeren za kak poletni roman… Jah ta teden sem imel prve Slovenske obiske… Kolega Jaka in njegova lepsa polovica… Res je super dobit mal domace druzbe in se pol skupaj posetat po mestu in razkazat mojo prelepo cetrt, ki jo tukaj pogosto opisujem… Je pa res, da se mi je le ta tokrat malce izneverila… Ker sem bil preprican da Brick Lane zivi vse dni v tednu sem ju valda peljal tja tudi v torek ponoci, vendar tam ni bilo zive duse… Hjam, vseeno je bilo kar nekaj smeha, se posebi z Please dont pis her varnostnikom (a ne Jaka) in pa s Slovenskim studentskim nacionalnim sportom – sposoja cestnega znaka za nedolocen cas… (Road ahed is closed)… Ok ok..pustimo neumnosti… 😛

V tem casu sem tudi prvic delal… V House od the Lords sem fotkal “splavitev” nove firme… No ja nic sokantnega, je bilo pa zanimivo vidt tole fensi hiso 1x se od znotraj in pofotkat par lordov in celo enega celeb NFL igralca… (American Footbal)… Najbolj simpaticno mi je pa bilo to kako se mi “emigranti” vedno na hitro spoznamo in skupi primemo… Takoj ko sem prisel je en mlad kelnar prisel do mene in me s tipicnim italijanskim naglasom vprasal… Ar ju Italian? No I am from Slovenia… And you? Hehe…Pa na kratko debata o tem in onem… Skratka moj kozarec je bil po tem vedno srecanju vedno poln, ne glede na to kje sem bil in v kaki guzvi sem bil! 🙂 Drugo srecanje je bilo pa z mini starejso spanko, ki je nosila hrano in ko se je rinla tam nekje spoda,  sem ji naredil prostor in so se je s pladnjem prebijala mimo, sem jo pohecal da je zelo prakticno, da je tako majhna, ker lazje mimo pride… No in ko je drugic mimo prisla, mi je samo pomiziknila in rekla, da naj ne skrbim, da bo ze poskrbela zame… In res je… Tud lacen nisem bil…

Ze takoj drug dan sem pa za isto narocnico fotkal se eno privat zabavo in je bilo dejansko zabavno, ker sem vecino ljudi poznal ze od prejsnjega dne… Pa se cool ambient, spet cool emigrantski sodelavci (Pevka iz Italije, lusne ceske kelnarce…), open bar in prigrizki… So mi pa ti prigrizki naredili en biiiig negative flash back… In sicer… Z velikim navdusenjem sem v usta dal leeep, zlato zapecen zavitek… V usta je sel z uzitkom, dol po grlu pa le stezka… Zakaj? KORIANDER! No tisti, ki ne veste kaj je to imate zgolj sreco… To je neka “zacimba”podobna kot petersilj, katere sem se total prenajedel na 3 mesecnem potovanju po Aziji in je sedaj, kot bi moja prijatelica rekla…moje telo fizicno ne prenasa… Se v Aziji sem se v vsaki novi drzavi, ki sem jo obiskal naucil poleg osnovnih fraz kot so Dober dan, nasvidenje, hvala, prosim, da, ne itd… naucil tudi kako se rece brez koriandra! Po hom! To je po Laosko, ostale sem ze pozabil! 🙂 No ja… travma pac.. bo ze mimo…

Ajaaa.. Na faksu smo mel tudi predstavitev naslednjega projekta…za katerega si moral naresti vserijo avtoportretov… In sem bil prav srecen, ker sem videl nekaj briljantnih fotk… Zakaj srecen? Ker pri zadnjem projektu sem si ob pregledovanju fotk sam mislil…kako madona ste vi prsli na ta faks?!… No zdej mi je ze vse jasno… Po pricakovanjih so valda Azijci dalec najbolj odfukani… Imajo povsem drugacno estetiko, nacin razmisljanja in vrhunsko tehnicno znanje… Zakaj so odfukani? Ker gredo pred Big Bena in se slikajo kako si plusknejo kozarec mleka v obraz…. ker dajo na zelenico skatlo, se slecejo…zlezejo v skatlo in se fotkajo… ker se spet slecejo pobarvajo polovico telesa, zvezejo z vrvjo in fotkajo… Dont ask… Hude fotke!

Mel sem tud prvi testni shooting za tisti modni, porocni, foto studio… In zdej cakam, da mi povejo kaj si mislijo o fotkah… Je bilo pa kar napeto delat… 45 minut za en model, ki se more pa 4x preoblect in ti mor 4x lokacijo spremenit v studiju in luci…

Pa luuubica me je prisla pogledat, ampak detajli o tem za najino in vase dobro niso za v javnost…

Zdele se mi pa ze kar mudi, ker picim na razstavo od Boruta Peterlina… Pa spet mam nov projekt za delat… pa se en testni shooting morm narest za eno hudo japonsko modno firmo… street fashion… Kar sem itak ze skos hotu delat…No evo…koncno se dodatna brca, da se spravim to dejansko tud delat…

Pa par super razstav sem si spet pogledal… Pop art portreti… Andy Warhol, pa Roy Lichenstein in ostale legende…. Pa reportazne fotke prvega casopisa, ki je vsakodnevno objavljal fotke…. Daily Mirror… Pa modne fotke Richarda Avedona in Irvina Penna…

Dobil studentsko izkaznico za transport…tako da zdej placam samo 120Eur na mesec za podzemno…. bancnega faking racuna mi se zdej ni uspelo dobit…. v trgovini se zdej v trenutku zapravis 20eur za zanic hrano za 3 dni… In to je za danes to….

foto01.jpg

House of the Lords

foto02.jpg

Sefica…. Jp..super je delat pod takim sefom…

foto04.jpg

Test shooting 1

foto05.jpg

Test shooting2

foto06.jpg

foto07.jpg

Romantika v Hyde parku… In vedno aktualni Speakers corner….

foto08.jpg

foto09.jpg

foto10.jpg

La fontain…No tok wc papirja se pa nabere ko le tega

prejsni dan zmanjka in se nadlednji dan vsi odlocijo,

da bodo naredili pomanjkanju konec… 🙂

~ by matjazz on October 24, 2007.

8 Responses to “Obiski, delo, studij, delo, studij…”

  1. Hej, tole s prometnim znakom mi je nekam znano. Enkrat po zajebanem žuru se zbudim ves mačkast zjutraj: “Zdi se mi, da mam prometni znak v omari”. Vstanem, odprem omaro, zaprem, se uležem nazaj v posteljo: “Pizda, res mam prometni znak v omari!”

    BTW, meni se že neki časa zdi (predvsem zaradi vrhunske azijske kinematografije), da majo azijci ful hudih fotografov, le mi na zahodu smo preveč vase zaverovani, da bi jih opazili.

    Drgač pa pripravi kavč, uletim enkrat novembra!

  2. Pri nas za 20 EUR niti za en dan hrane ne zadosca … Mogoce za suho zemljo 😉 Sve je poskupelo.
    120 EUR za neomejeno vozenj po podzemni je pa definitivno poceni. Jaz sem do prekratkim zapravil 160 EUR na mesec za bus …
    Drugace pa nestrpno pricakujem vsako tvoje javljanje ter nove kreacije!

    Uzivaj!

  3. Resnično uživam ob brnju tvojega bloga. Tako fino pišeš, da si vmes kar predstavljam, kot bi bil tam…

    Ajd, uživaj pa best wishes!

  4. loncar, ti se z busom vozis? matjazzzz, kaj pa tvojih avtoportretov ne bomo videli? 🙂

  5. Hehe Ivan..no sej to je to…
    Ja jogi je pripravljen in voljan… Je pa na voljo od 6.11. do 17.11. pol pa od 20.11. pa do cca. 8.12. … To velja za vse, ki bi radi se letos prisli v casu ko sem jaz gor…

  6. cak cak matjaz od 20-24.11 sm jst v lodnonu!!!

  7. Ja ja ja…sam ti itak nisi mel namena pri men spat, ker mate fuuuuull frendov v Londonu!… Sej bom takrat gor in se bomo valda vidl! Sam se bos mogu pa pri komu drugemu v postelji stiskat! 🙂

  8. ah ne ne, ti si se vedno moznost, ce bo tm kej spodledel oz bo preumazano za mojo fensi rit

Leave a Reply

 
