Party time…

V zacetku tega tedna sem koncno obiskal se juzni del Londona, ce sem bolj natancen Brixton. Brixton naseljuje predvsem crnsko prebivalstvo tako da je res prava afrika oz. karibska Amerika v malem! Noro! Na trznici kraljujejo stanti s sladkim krompirjem-mandijoke, pa banane vseh vrst in oblik, tropsko sadje, pa kosi razkosanih zivali, bohotno visijo na kaveljcih in vabijo kupce… Druga zanimvost pa se mi je zdela ta da imajo ogromno frizerskih salonov, ki so pa tudi vsi po vrsti mnozicno obiskani…Big mamas v oblekah mavricnih barv sedijo v salonih iz katerih odmevajo afriski ritmi in smeh. Obenem pa se osebe v salonu komaj vidi saj je v zraku toliko pare in dima disecih palck. Na trznici poleg vseh trgovin z lasnimi podalski, kicom, plasticnimi posodami, najdes tudi kako versko trgovino iz katere se vali vonj po kadilu, izza izlozbenega okna pa te pozdravljajo razpela vseh velikosti in oblik, podobice, verska oblacila, rozni venci…  Pa rastafarjanci s pisanimi cepicami izpod katerih silijo dredi… Skratka mega… Moram se vrniti ob prvi priliki in si vzeti nekaj vec casa za ta predel…

V soboto sem bil povabljen k sosolcu Rubnu iz Spanije na Haloween party… Ko sem prisel do njegove hise mi je vrata odprla oseba s temnim makeupom okoli oci, rozicki na celu oblecena v duhovniska oblacila in velikim roznim vencom okoli vratu… Hudicevi duhovnik – Ruben, mi je potem razkazal celo hiso strahov… Bele ploscice v kopalnici so krvavele, na ogledalu so se videli odtisi krvavih cloveskih rok in razbrati je bilo mogoce napis…You are next! 🙂 V kuhinji je bila rdeca svetloba, z rdecimi resicami, ki so visele iz stropa in iz mikrovalovke je kukala ogromna podgana z rumenimi zobmi!…. Na vrtu pa je iz drevesa visel obesena lutka na stolu v kotu  je bila odlozena ogromna sekira…. Skratka dekoracija na visku! Super! Tako kot dekoracija pa je bila super tudi druzba… Ruben, 3 Cilenke+1 Cilenc, 1 Zimbabvejcanka in ena Italjanka… Tako je vecer in noc minila v znamenju degustiranja Cilenskih specialitet (Pisco ruls), ucenju spanscine, ponavljanju znanja Salse, gledanju trebusnega plesa, fotkanju, ucenju gibov regetona… Morm povedat, da gledanje dveh cilenk med plesanjem salse definitivno ni za ljudi s sibkim srcem! Vecer se je odvil tako, da sem se ob 6.00 zvalil v Rubnovo posteljo, naslednji dan pa sem se po pregovarjanju na sreco le odlocil se da ostanem na kosilu… Uaaaau! Te Cilenke so za porocit! Losos, z rizoto, sparglji, pecenim mini paradiznikom, zeleno solato z mozzarelo in rdece cilensko vino…. Brez oklevanja lahko recem, da je bil to najboljsi obrok odkar sem zapustil Slovenijo! No in pol kar nekako nismo zapustili mize… Samo stvari na mizi so se spreminjale… Cilensko vino… sladoled… francosko vino….kokice….avstralsko vino….sadje… ok ok…sej pol smo se premaknil za en meter, ko smo se spet oblacili v Haloween kostume in plesali po hisi… Domov sem prisel natancno 24 ur po mojem odhodu… Mega zur res…

Vceraj smo imeli pa pri nas doma zurko za moj rojstni dan… Ampak zdele tecem razvit fotke, tako da…

Ok to pa je bil rop stoletja! Za 5 fotk 20×30 sem placal 67eur!!! A so neumni al kaaaaj? Ocitno bom mogu res zacet sam razvijat fotke, ker 100 listov za barvno razvijanje stane cca. 50eur.

Ok…ce ze cakam eno uro na fotke bom pa se kaj napisal…

Faks: Iz tedna v teden je bolj hudo! Cedalje bolj zanimive naloge mamo, obravnavamo bolj zanimive tekste, gledamo hude filme…skratka res nad pricakovanji vse… Sedaj smo kar nekaj casa obravnavali teks Walterja Benjamina z naslovom The Work of Art in the Age og Mechanical Reproduction! Precej zajeben tekst ampak ko ga prestudiras ti da res nov pogled na marsikatero zadevo. Priporocam vsem vizualcem to v branje… Zdej obravnavamo Andy Warhola pa Ray Man-a, pa debata o Greti Garbo, Martinu Parru… Pa zdele berem eno res cool knjigo… Ivan ce ne drugim bo tebi zagotovo vsec…Bom prepisal naslov in avtorja… Knjiga je o trenutno najboljsih modnih in reklamnih fotografih…Notri so fotke, pa intervju z njimi, pol je pa se ena njihova fotka in pa napisalo, kako so jo naredili…Res super!

Ja ja… zurka vcer… Ja super je blo pa pika… Moja najdrazja je bila pa njena prijateljica in prijatelj, pa cimra Maja, pa cimra Meta in njen bratranc, sestricna in kolegica, pa sosed Dejan, student filmske produkcije, pa sosolc Aleksej o katerem sem ze pisal, z svojo simpaticno zeno Svetlano. Pa tako kot vedno..mal muske..velik debat pa zezanja…fotkanje…gore dole… Od cimrov sem pa za darilo dobil se meeega cokoladno torto!

Res uzivam v praznovanju rojstnih dni v tujini. Tokrat mi je to uspelo ze tretjic. Prvic je bilo v Santiagu na Kubi…Mmmm..to je bilo rajsko…Terasa na vrhu stare kolonialne vile…Pojedli smo velike tunine zrezke z rizom in zelenjavo, naceli ne 1, ne 5 ampak 7 let staran Bacardi rum…Pol so pa sopotnice (4 dekleta) od nekje potegnile 2 torte! Ena je bila neka jajcno kremasta,  karamelna druga pa je bila tista cisto prava kubanska torta…Pokrita z belo smetano, okrasena s kicastimi turkiznimi rozicami za piko na i je bil pa gor se napis Feliz Compleanjos 22! (Upam, da sem se prav spomnil)… Uff…pol smo sli pa se ven, kjer so se nam pridruzile domacinke in domacini, ki smo jih spoznali prejsnje dni… A night to remember!

No lani je bilo tudi mega… A ne Milos? Vlazna, zatohla sobica 2×3 metre, s pogradom s plesnivimi jogiji, brez oken in pokvarjeno televizijo na vrhu Chunching Mansiona v Hong Kongu. Tistikrat me je presenetil Milos, ko je iz torbe potegnil 2 piksne Laskega piva! 🙂 Tudi detajle tiste noci pustimo raje na strani… 🙂 Sem pa na rojstni dan po njihovm obicaju jedel rizeve rezance, saj pravijo da tok, kot so skupaj dolgi, tok let bos se zivel… Seveda pa ni slo brez mini tortice z nekim jajcnim nadevom…

Nic…star sem cetrt stoletja… 1/3 lajfa je za mano…Ce bosta se drugi 2 taki kot prva…Pol bo res mega…

Pozdrave v Slovenijo

Aja aja… morm pa se povedat da sem dobil iz Slovenije paket hrane, ki bi nafutral povprecno veliko Sudansko vas… In res ni nic bolsega kot sendvica s pravo suho salamo, sirom z okusom in pa kozarca cedevite! 🙂 Familiji in dragi se 1x hvala!

holha-britof-mala.jpg

Dokler ne pridejo kake zurerske fotke pa objavljam eno fotko, ki je nastala ob fotkanju za solski projekt… Naslov je bil Sekvenca iz sanj… Mogli smo eksperimentirat z razlicnimi nenavadnimi fotici…Ala holga, fotici za 1x uporabo, veliki format & co… Fotka je nastala s kolgo…hmm…edina ki je supela…I hate it! Nastala je pa na reeees hudem pokopaliscu na jugu Londona. Tak povsem Hitchokovski… Mali razpadli nagrobniki, prerasli s travo, praprotjo, brsljanom in crn krokar ki sedi na vrhu kriza…Res filmsko! Sej bom se kako fotko nalepil…

~ by matjazz on November 1, 2007.

5 Responses to “Party time…”

  1. Ful uzivam ko berem tvoje barvite poste. Vcasih kaksno stvar tako dobro opises, da si jo lahko kar v zivo predstavljam, ceprav ni fotk…Je pa res noro, da si poleg odlicnega studijskega programa delezen tudi tako zanimivega social lifea. Najbrz je temu tudi zato tako, ker se gibljes najvec med tujci, anglezi so zagotovo bolj zadrti, manj odprti in gostoljubni. Vsaj sam sem dobil tak vtis, ko sem se tam ustavil za 2 dni na poti v NY.

  2. Hej, kar napiši naslov tiste knjige, nč se bat… 🙂

    Urnik maš pa tako zajebano zaseden, da zgleda jaz uletim naslednje leto…

    Pa happy BD! 😉

  3. zahtevam žurerske fotke. 😎

    LP, David 🙂

  4. Tvoja najdražja se je vrejetno že vrnila in sedaj čakamo na fotke!
    Ali bodo kmalu?

    Lp M

  5. Vse najboljše za nazaj:)

Leave a comment