Perfect job

Ja res je…Kot ze sam naslov napoveduje, sem dobil popolno sluzbo…No ja verjetno ne ravno popolno, ampak definitivno nekaj takega kar sem si res zelel… In sicer fotkal bom Street fashion za neko Japonsko firmo. To podjetje, ki se sicer ukvarja z buticno prodajo  oblek raznih mlajsih designerjev ima tudi internetno stran (zal samo v Japonskih grabljicah) na kateri vsakomesecno objavljajo fotke iz ulic New Yorka, Tokia, Pekinga in pa Londona. No in jaz sem njihov novi Londonski “dopisnik”. In zakaj je ta sluzba tako dobra? Najboljse je to, da sem si to tako ali tako zelel fotografirat v Londonu in sem zdej dobil samo se dodatno brco v rit, da se k temu dejansko spravim! Lepo je met  zbirko zanimivih portretov se bolj zanimivih ljudi, se posebi ker sem fan Skafarjeve Ulice v Mladini… Potem druga najboljsa stvar je ta da lahko fotkam kadarkoli meni pase, samo da so fotke do konca meseca na njihovem serverju… In zadnje vendar kljub temu nic manj razveseljivo dejstvo je to, da mi placajo cca. 550 eur za teh zahtevanih 20 fotografij na mesec. Ni ravno porocno veliko denarja, je pa vsekakor dovolj, da mi skupaj s stipendijo pokrije vse mesecne stroske pa se za kakega Guinessa mi bo ostalo. Mi je pa Sei povedala, da se je prijavilo za to delovno mesto 45 fotografov, tako da sem lahko res happy, da sem dobil job…

Se je pa zdej na faksu zacela prava ludnica do konca meseca moram napisat 4 eseje in pripravit skicirko in vizualni dnevnik… Na sreco so vsaj zanimive zadeve vse, ampak vseeno je prevec vsega, tako da nimam res nic casa za nic. Zdele je recimo petek, ura je 20.10, od jutra sem pojedel samo porcijo chipsa brez fisha in jaz sedim rpred racunalnikom in skeniram negative…

Najbolj grozn je pa to, da v mestu dogaja sto na uro pa ni casa… Te dni mamo koncert Bon Jovija, pa Linking Park, Dizzie Rascal,  v 20 minutah razprodane prerojene Spice Girls in pa po 30 letih ponovno zdruzene punk legende Sex Pistols!

Jah nic..mecejo me ven, ker zapirajo… Drugic pa res kaka fotka…Ce ne drugega vsaj iz Lord Mayors Showa katerega mislim it pogledat jutri…

~ by matjazz on November 9, 2007.

5 Responses to “Perfect job”

  1. Ej, super! Pa saj to je to! Skoč, pa plavaj. Škoda, da je bilo le 50 konkurentov, saj bi lahko še kakih petdeset nesel 🙂

    A imaš klavzulo na fotke in jih ne smeš na blog ruknit?

    B5

  2. Bi mi spisal krajso reportazo iz Londona (nekje 2000 znakov), ter zraven se dodal 2-3 fotke? Seveda v evrski protivrednosti.

  3. wow! Lepo si tale job zrihtu. cestitke

  4. Čestitke Tantič :-)!

    Vidim de si že totalno padu nwtr. Kar tku naprej oz. od zmage do zmage…. Kej čš boljšga kot de ti še plačajo kar je samoumevno da bi taku al taku počel.

    No zdej k sem dobil tvoj blog (od Jasmine), se ti pa še kej oglasim. Spremljam te pa itaq.

    Ajd uživej u 0,
    Denis z Wajdušne 🙂

  5. hej! kje si ti?
    na gmail sm ti pisal glede reportaze.

Leave a Reply

 
