Sloooovenija od kod lepote tvojeeee…

Hja, evo mene, že 1 teden ponovno gazim rodno grudo. En mesec družanje z najdražno, prijatelji, pa nenehnega hranjenja, vožnja z avtomobilom, tuširanja z ravno prav toplo vodo & co. Moram pa reči, da tudi že kar pogrešam Londonsko akcijo… Pa bo že prišla…še prekmalu. Matr je mraz pri nas! Tole zavijanje v šale, kape in rokavice mi nič kaj ne diši. Potem mi pa še kolega iz Nemčije javi, da se končno seli v Bangkok… No ja… misel na Bangkok me potem vsaj v srcu pogreje…  Ok ok, ne bom utrujal z brezveznostmi… V petek sem si pogledal koncert Leaf Fatov… Sicer mi je bila taka glasba bolj pri srcu v srednji šoli (no ja taka je bila tudi publika), ampak sem šel poslušat fante, ker sem jih fotkal za njihov CD, pa je bilo valda treba potem še nov materjal slišat…. Aha, tukaj pride iztočnica ko hočm fotke nalepit pa ugotovim, da jih imam na disku v Londonu…Ampak sem nešel zdele ene 3/4 gotove na emailu, tako da… Hope u like them…

dsc_0071d_resize_resize.jpg

dsc_0090s_resize_resize.jpg

dsc_0098s_resize_resize.jpg

~ by matjazz on December 18, 2007.

4 Responses to “Sloooovenija od kod lepote tvojeeee…”

  1. Prva fotka je fajnska. Fajn se mi zdi kako si fotošopiral v pastelne barve in senčenje. Čeprav si tudi selektivno osvetljeval.
    Benvenuti!
    B5

  2. Hmm, a veš da ni skor nič PS-ja… Je blo v RAW fotkano, pa sam tam mal porihtano…

  3. LEPE PRAZNIKE IN VELIK LEPIH TRENUTKOV ZA FOTOAPARATOM, ZA PIROVSKO STEKLENICO, ZA MAJO IN KAR TAKO (OBEMA VELJA SREČNO NOVO GODINO)
    mURČ

  4. tvoj flet rula, tele fotke se mi pa tud zlo dopadejo;)

Leave a Reply

 
