London-Ljubljana-Sarajevo-Ljubljana-London

Hja evo, praznikov je konec in spet smo v starem dobrem Londonu… Prazniki so bili tocno taki, kot sem si jih zelel, rabil… Nadomestil sem vse, cesar nisem imel v Londonu… Vsakodnevno stiskanje z izvoljenko, dopoldansko spanje, domaca kuhinja, veliko voznje z avtomobilom, vsakodnevno branje Dela in Mladine in pa izlet v Sarajevo.

 V Sarajevu sem bil tokrat ze cetrtic ali petic in vsakic je super… No vsaj kulinaricno razvajanje s cevapcici s kajmakom, teletino izpod saca, sosedinimi sarmami, zeljanico s pavlako, baklavami & co je vsakic izkorisceno do obisti… Le snezenje in pa -7C ni bilo najbolj prijetno za fotkanje in sprehajanje po Bascarsiji. Pri Sarajevu ljubim tudi to, da se vsakic naucim nekaj zanimivega… Lekcija tokratnega izleta je bila ta, da imajo Sarajlije zelezni most, ki ga je skonstruiral Eiffel… Jp to je tist stric, ki je naredil znameniti Eifflov stolp v Parizu. Sem preprican, da je tipo to naredil, da bi impresioniral kako dolgonogo in modrooko bosanko… Ne vem, ne vem… Druga zanimivost pa je ta, da je sarajevska tobacna tovarna imela toliko zalog tobaka, da so kljub obleganju vsa leta proizvajali in preko tunela izvazali cigarete… Edin problem je bil ta, da jim je zmanjkalo papirja in so zaradi tega morali delat cigarete in skatljice iz casopisnega papirja. Bosanci so se pol zajebaval, da lahko sedaj berejo in kadijo hkrati… Tudi docek nove godine je bil cool… V nekem klubu kjer se je izmenjeval v zivo igran Yugo rock in pa prav tako v zivo izvajana naroda muska… No 1x na leto prav sede tud to, tako da smo se naplesali…No ja… eni bolj, drugi manj… 🙂

10 razlogov zakaj med prazniki oddati sobo v Londonu

Glede na to, da me med prazniki cel mesec ni bilo v Londonu, racun za najemnino pa je bilo potrebno vseeno placati sem oddal sobo… Na blogovski oglas so se javili 3 parcki in kot naroceno vsak v svojem terminu, tako da je bilo ravno prav… In ja odlocitev se je izkazala za vec kot pravilno. Vsi gostje so mi rekli, da so se meli v Londonu super in da se pridejo nazaj, jaz sem si pokril vse stroske, stanovanje je bilo ob prihodu se bolj cisto, kot sem ga pustil in hladilnik je bil poln likvidnih pa tudi hranljivih dobrot! Dragi moji najemniki, sej sem vam rekel, da mate v omari caj in na polici sok za prosto uporabo! Ne pa da pridem domov in je na polici se vec caja, kateremu deljo druzbo ze 3 sokovi! 🙂 Drugic ne tako pretiravat… Skratka hvala vam se 1x za vse in res upam, da se pridete nazaj… Za druge pa… V marcu-aprilu bo stanovanje ponovno 20 dni prosto, potem pa se verjetno cel junij in avgust…. Ahm…10 razlogov? Ma zihr je se kak vec…pa ne bom sedaj nasteval… 🙂

Well back in the UK… Ze takoj na letaliscu sem spoznal, da sem nazaj v starem dobrem Londonu… K temu spoznanju pa je najbolj pripomogel gospod v svojih sestedesetih letih, z dolgimi lasmi, brado, obilnim trebusckom, nasmehom na obrazu, na glavi je imel nek vencek ala Drnovsek, cez svojo aloha shirt je imel obesene koralde, spodaj pa…. mini kiklca, crne mrezasto rozaste ZABE in pa crne usnjene sandale s petko… Hehe….wellcome back… To dobrodoslico pa je se dodatno polepsal soncen dan brez oblacka, 11C, vonj eksoticne hrane na ulici in vedno sexy zrihtane Londoncanke. Seveda ni slo tudi brez kratkega obiska razprodaj, pri katerem sem spet ugotovil kako sovrazim to neskoncno setkanje po trgovinah in guzvanje med folkom… Internetna trgovina rulls…Sam kaj, ko pri oblekah to ni najboljsa opcija… Mi je pa nasmesek na obrazu narisala razprodaja knjig v Urban Outffitersu…Kupil sem si 3 res hude fotografske knjige in vsaka je bila iz cca. 40£ znizana na 5£!!! Se dobro, da se v trgovinah z oblacili knjige tako slabo prodajajo!

Jutri pa nazaj na faks… Komaj cakam! Caki mal… to se pa nekako narobe slis?! Hmm, ja..sam tko je… KOMI CAKAAAM!… Pa se v tem semestru imamo predavanja samo v ponedeljkih, torkih in petkih! YES, 2 dni frej za aktivnosti po Londonu… Teh pa se zlepa ne bo zmanjkalo… Na prednostni listi je sedaj: Highgate cemetery…pokopalisce na katerem so med drugim pokopani Karl Marx, Alexander Litvinenko in Douglas Adams! Pokopalisce naj bi imelo tudi nadvse odstekano Libanonsko in Egipcansko promenado in pa precej burno zgodovino glede duhov in vampirjev. Koncno moram videti tudi pasje dirke, pa mjuzikl od Monty Phyton-Spamalot, pa stand up comedy in se in se… Ok…dost za danes… V kratkem pa se kaka fotka pade! Beeee coooool Slovenia!

~ by matjazz on January 10, 2008.

12 Responses to “London-Ljubljana-Sarajevo-Ljubljana-London”

  1. joj, vidis, sem vedela, da bom predolgo cakala…zdej sm te pa zamudila! sm te mislila v Lj povabit se na kaksen caj pa izprasat ene par stvari…
    no, se slisimo pa preko msn-ja ali skype-a 🙂

    uzivaj ponovno v Londonu in na faxu!! vse sreco z vsem, pa cimvec casa za pohajkovanje ti zelim!

    drugace pa itak, da smo cimbolj uredili ob odhodu in cimvec pustili…nekak se ti pa moramo prikupit, da nas bos se vzel ko bo flet fraj… 😉

    lp
    helena

  2. hvala teb še od mene, za gostoljubnost. fajn mate gor. fotografski faks v londonu : respect 🙂 uživaj!

  3. daj ti kakšno fotko objav iz londona. začenši s sokovi in mate čajem, potem pa zoom out na celo kuhinjo. Ker sigurno ne bomo nič videli kaj fotkaš za faks.

    B5

  4. Res bi bla lahko še kakšna slikca za okus, ČuriMuri ;D Drgač pa le poročej glede zadnjega odstavka posta.. sliš se noro! Take care & enJoy+
    .y

  5. Ja ja, pridejo fotke! Tudi tuste, ki jih bom naredil za faks! V tem semestru se bo odvijalo vse mal bolj resno, tako da bo kaj za pokazat…

  6. uaaaauuuuu, pa sem se le prebil skozi vse poste. Matjaž, tole kar se pa tebi dogaja je pa čista pravljica. Veliko uspehov.

    a|es

    ps. a je na Warholu gužva, tam bom 21.-24.3. pa bi si ga pogledal

  7. Pa kde si ti, ljudi čekaju na novice i slikice al od tebe ništa.
    Piši sine, piši…

  8. Hmm… Warhole has gone… Ni vec te razstave ce jaz kaj vem… Je pa vedno kak Warhol v Tate Modern, tako da bosta lahko kako rekla! 😉 V tvojmu terminu, ko prides bo po mojem nas flet frej, tako da ce te bo zanimalo rentanje mi naemail pis! 😉 Drugace pa cestitke, ce si res vse naknadno prebral, ker sem kar dost pisal! 😀

  9. hehe … sm mal zaj… gor sem februarja ne marca.
    🙂 ja “sam” 5h spanca mi je pobral, ampak se je splačal, se bere bolš kot roman.
    za rentanje pa drugič, zdej smo bolj “u prolazu”

    lp

  10. Ej ni problema! Uzivajte v Londonu! Ce mas pa kako vprasanje pa kr na dan z besedo!

  11. blo je fantastično!! še enx hvala za rentanje.

    we’ll be back. that’s for sure:))

  12. Črna mačka, no problemo! U are more than wellcome!

Leave a Reply

 
