Spring networking

Dan se je začel precej nenavadno. Zbudil sem se sredi noči ob tihih vzdihljajih lagodja. Kar nekaj trenutkov je minilo preden sem se zavedal, da to niso le še ene izmed tistih bolj razburljivih sanj vendar, da zvok prihaja iz ene izmed sosednji sob.  Kmalu so se vzihljaji prenehali in svojo pozornost sem preusmeril na žvrgolenje pred mojim oknom. Kosi! Iiiihaaaaa… Pomlad je tu… Verjetno vsi poznate tisto žvrgolenja kosov ob jutranjem svitu, ko se vračaš iz kake zabave ali pa vstaneš tako zgodaj iz tega ali onega razloga…Vsako leto se res razveselim tega zvoka, ki odganja zimo in prinaša pomlad. Tudi temperature tukaj so že prav pomladne (13C) in vreme aprilsko…Sonce, dež, sonce, dež…. Ja ja, domači, prav ste imeli…Res si ne bom nove bunde kupil!…Pa če je reeees ne rabim! In tud razprodaj je že konec… 🙂

Zakaj je London popolno mesto za uveljujoče fotografe, modele, frizerje, make up artiste, stiliste…? Kot prvo je tukaj zelo razvita celotna modna scena… Z vsemi trgovinami, galerijami, Fashion weekom, najboljšimi revijami, agencijami & co. Kot drugo so tukaj vse mogoče in nemogoče umetniške šole in kot tretje zaradi odličnega NETWORKINGA. Obstaja polno internetnih strani, forumov, oglasov & co kjer model išče fotografa, fotograf makeup artista, stilist frizerja in tako naprej vse mogoče kombinacije… Vsi se združujejo in sodelujejo z namenom, da se ustvari čim boljša mreža sodelavcev in da se skupaj naredijo fotke za v portfolijo vseh udeležencev. Že res, da ne morš prav dobro vedt kako model zgleda tudi v živo, pa če ima make up artist kaj pojma etc. Ampak z malo potrpljenja in izmenjavanja materialov že najdeš nekoga s katerim bi sodeloval. Vsekakor mi bodo vse te povezave prišle več kot prav za moje projekte na faksu. V tem tromesečju mormo narest en editorial – fashion story, eno reklamo za poljuben accessory in pa feature (fotke za ilustacijo nekega članka). 1000 stvari se mi podi po glavi kaj bi delal… Feature bo po  mojem še najlažje. Če mi uspe bom naredil prispevek o pasjih dirkah, al pa o boxarskem klubu, al pa o odštekanih londonskih trgovinah (ala z nagačenimi živalmi, ukulele, cilindri, fetish pripomočki), al pa…. Editorial bi pa rad fotkal na temo rugby-ja… Več o tem, če mi dejansko kaj uspe se zment…Aha…networking… Ja javil sem se na povpraševanje neke modne kreatorke za shooting.. Sicer se je na koncu izkazalo, da ne bodo kake kreativne fotke ampak zgolj pred belim ozadjem, ampak pol vseen nisem rekel ne glede na to, da je gospodična tud stilistka, kar bom še kako rabil, pa tud že lepo mrežo ljudi ima za sabo… Bomo videli kaj rata… Ko sem se vračal iz tega sestanka pa sem se skril pred pravo pomladno grmečo in bliskajočo nevihto v eno malo privatno galerijo na Brick Lane-u. Z gazdo sva se mal zaklepetala in ko sem čez dobre pol ure odhajal sva že bila dogovorjena, da mu pošljem svoje fotke, da jih pregleda, jaz sem mel kratki tečaj uporabe fotiča, ker nekih funkcij na svojem D200 ni štekal, navdušil sem ga, da pride v Slovenijo na smučarske počitnice, kljub temu da pred tem ni še nikoli slišal za nas, pa še zvedel sem, da je prijatelj Maria Testina, ki je en izmed top 10 modnih fotografov trenutno…hmm… Si pa lahko res precej vesel, če kje v Londonu razstavljaš… Veliko galerij je privatnih in računajo cca. 1000 funtov za teden razstavljanja pri njih! Tako da Borut, thumbs up! 😉

Sem pa danes dosegel še eno pravo zmago… KONČNO sem uspel odpreti bančni račun, na čemer sem delal že od prve dne, ko sem prispel sem in pa KONČNO sem uspel zrihtat, da nam 11.2. začne delat internet, kar bo pa pravi raj! Ne morte si pa mislit kaka jeba je to zrihtat! Resno… Mi je požrlo ogromo živcev vse to debatiranje po telefonu al z faking indijci, ki jih nič ne štekaš al pa z škoti, kar ti je pa še dost maj jasno kaj hoče od tebe! Hajlenderji eni! Ok ok…vdiiiih, izdiiiiih..Vse cool… Aja, pa bančnim računom dobim še čeke! Nimam pojma kaj se s tem dela, ampak sliš se fensi! 🙂 Joke…

Prejšn teden sva se dobila s sošolcem rusom Aleksejem pri njemu doma in se ob žlahtni ruski kapljici zabavala s testiranjem kamere velikega formata… Đizs, to pa res ni zame… Vse to picajzljanje z vstavljanjem filma za vsak posnetek posebej v popolni temi v kasete, izračuni za zaslonko, če preveč raztegneš meh, pa pokrivanje z črno cunjo čez glavo in potem še kadriranje na glavo obrnjenega motiva… Da ne omenjam potem še zamudnega razvijanja filma v temnici, z vsemi izračuni okoli kemikalij, pa dodtanimi časi ob pushanju,pa izpiranje, sušenje… Bogu hvala za digital! 😀 Fotka sledi…

Da se še glede studijev na faksu mal pohvalim… Imamo 3 studije in ko najameš studijo dobiš v kompletu. Mamijo z digital backom, Canon Mark nešto, 4 fleše, light meter, Mc Book… Pol pa lahko eventuelno še kak polaroid back dobiš, wind mashin, stojala & co…No no..sej ni tok cool vse skupi… Studiji so več al manj skos zasedeni in takrat, ko ga rabiš ga valda ne morš dobit… Pa še 2 digital backa od Mamije sta trenutno na servisu…

Kaj še? Ajaaaa… Zadnič sem bil potem na ogledu tistega slavnega Viktorjanskega pokopolišča… Če odšteješ keš ki je šel za vse skupaj je bilo res mega!… Ok, grob od g. Marksa ni nič šokantnega, še posebej ko se pred njim v vseh mogočih kombinacijah fotkajo kitajčki, je bil pa celoten stari del pokopališča res zanimiv. Voden ogled se je začel z mimohodom lisičke, ki mislim da je mela eno človeško roko v gobčku……..hehe..ne sej ne..ampak priznejte, da ste si že predstavlal ta prizor v glavi. 🙂 Lisička je bla pa res… Vodič, en tipičen angleški champ je res zanimivo razlagal o vsej simboliki viktorjanskih grobov. O roza marmorju, oblikah križev, izrazih angelov… Še boljše so bile pa zgodbe o rezitentih tega pokopališča… En izmed meni bolj simpatičnih je bil grob z ogromnim kamnitim levom. Tam je pokopan model, ki je v viktorjanskih časih (1835) v mestu kazal eksotične živali… Na način, kot so v filmih prikazovali King Konga recimo… In je mel leve, pa žirafe itd, kar je bilo za ljudi takrat totalna eksotika. In potem je njegov konkurent pripeljal v London slona in oglaševal.. Come and see the Londons only leaving elephant! … Pa se je potem ta naš junak valda odločil, da ga more met tud on… Mel je pa to nesrečo, da je slon umrl med transportom… No ja..je pa on potem oglaševal Come and see the Londons only dead elephant! Baje je tud on bajno zaslužil s tem… Zelo zanimiv je bil pa tudi VIP sektor, ki je zgrajen v Egipčanskem (in drug del v Libanonskem) slogu. Pri teh katakombah je nekaj idej za pisanje dobil tudi Bramstoker. Skratka res zanimiv britof, katerega si lahko ogledaš le z vodeno skupino, tako da je še res zelo prvinsko, temačno, skrivnostno zaraščen… Priporočam.

Hmm, še kej? V soboto se začne serija obiskov, ki se je tokrat rekordno raztegnila od konca januarja, čez cel februar, do začetka marca… Še mal manjka, da bom omenjen v Lonly Planetu, kot ena izmed opcij za nočitev… aha…30 dni obiskov… They better be nice and bring lots and lots of gifts!

mat1.jpg

Large format camera and me with Russian lomo camera

me.jpg

~ by matjazz on January 18, 2008.

5 Responses to “Spring networking”

  1. Eeeej ne boš mi verjel, ravno včeraj sem v študentskem ŠOUPu vidu oglas, da študent fotografije oddaja sobo v Londonu po super ugodni ceni in zraven je pisalo Matjaž, gsm +44 7942 489 486… ..hehe..ne sej ne.. ampak priznaj, da si si že predstavljal ta prizor v glavi!! (to ti je za lisičko!:)

    Drugače pa super.. veliko izkušenj ki jih pripoveduješ sem že slišal od frenda in modnega fotografa Mitje Božič, ki je že vse to dal skozi.. pripovedoval mi je tudi o t.i. “Test-ih”, ki so jih skozi delali z ekipami make-up, frizerji ipd. vsi zastonj, vsi v iskanju izkušenj.. Ajaaa in prav 7.dmega Jan je šel za 1 mesec v London delat! Škoda, da ga nisem prej obvestil, ker bi si imela 100% dosti za povedat.. po možnosti sta sedela 1 sedež narazen:)

    šalo na stran.. kdaj se vrneš v SLO za 1 mesec? Marca? je že vse zasedeno al se da bookirat za en teden?

    ciaos, d.

  2. Ti me zmedeš z lisičko, Dragan pa z oglasom, hehe. Pa sm si res predstavlju:)

  3. Hehe, Dragan… A je bla tud moja fotka zraven! 😉
    Ja termini za marec so zaenkrat še frej. Po mojem pa mene ne bo med 17.3. in 31.3. … Navali narode… 🙂

  4. Pa maš res prometa k tavelik:)
    Fino, da se vreme že obrača na pomlad:) Še dobre 2 tedna pa letimo:)

    A si že šel na stand-up? Sam imam tudi to v planu ujet v tistih 3 dneh, ko bom gor. Nazadnje, ko sem bil gor je bila zadeva kar v zornjem štuku enega puba in je bil zelo fin.

  5. Hej! Na standup mi se ni uspelo it… Bomo sli skupaj k pridete! Zdej je bil glih Chris Rock tuki… Je pa vsak dan full opcij, takod a bomo ze kej dobrega nasl…

Leave a Reply

 
