Burek in gibanica

Prvzaprav sem želel že v sredo vse to napisati ampak mi nekako res ni uspelo… Se bom pa kljub temu potrudil s krajšim postom, ki bo tokrat tudi bolj slikovno obarvan… Skratka…Sreda je bil lep sončen, a kot ponavadi vetroven dan, katerega sem si tokrat rezerviral za ogled in fotkanje svoje prve rugby tekme. Glede na to, da sem s fanti dogovorjen, da mi bodo pomagali pri fotkanju sem jim želel s tem povrniti uslugo pa tudi želel sem videti kako to dejansko zgleda… Naši (beri: students of University of the Arts London) so popolnoma zmleli neko klerikalno fakulteto, tako da je bil ogled še posebej zanimiv. Manjkalo ni niti skupinsko krožno objemanje, trepljanje po ritkah, metanje en na drugega in podobnih homo erotičnih zadev. Aja..tudi pretres možganov in intervencija rešilca sta popestrila dogajanje.

Ko sem ves zamišljem zapuščal tekmo slučajno pogledam proti lokalu na desni in vidim napis na steklu…Gibanica, burek… Iiiiihaaaa…Naredim takoj škljoc in že se en balkanc smeje notri in maha… Valda sem šel notri, malo popričal po naše in si z največjim možnim užitkom privoščil en mesni burek! Končno! Še meni je bil dvojezičen… Če koga zanima kako se prevede Karađorđeva šnicla…no, je Cordon Bleu! 🙂 Hehe… čevapi, zeljanica, burek, golaž… Police v lokalčku, ki je bil tudi manjša prodajalna pa so se šibile pod težo Domačice, Ajverja, Cedevite, Cocte, Životinskega carstva, Bajader in ostalih domačih dobrot! Manjkal ni niti big screeen LCD s Pink movies in pa dva šahista v kotu… Šefe se je pol še hecal, če fotkam za Mladino al pa Delo, pa sem rekel, da ja..za Mladino!…Pa je kr mal poškilu… 🙂 Svašta majka rodi…

Zvečer sva z Meto skočila na koncert Havana Pistols -ev, kjer bobna Nenad, predstavnik Goriške manjšine v Londonu… Simpatičen ampak prekratek koncertič… Sva se zato odpravla še na manjši sprehod po Sohu, da bi našla kak prijeten pub za pivce… Pa hodva po ulici in vidiva, kako v enem pubu prepeva neko poženščeno moško bitje. Takoj sem se spomnil na zapise na blogu Uroša, enega izmed mojih decembrskih podnajemnikov. In res…tam je bila miss Molly Mogs in person. Z Meto sva kakih 5 minut poslušala res cool prepevanje pesmi iz mjuzikla Chichago, ko se je spet ponovila nesrečna zgodba mojega življenja. Molly stoji na odrčku, v oprijeti rozasti oblekci z bleščicami, belo lasuljo, močnim modrim makeupom, mišicami po celem telesu… ko se naenkrat zagleda vame. Najprej sem prejel nekaj poljubčkov…temu je sledilo ˝erotično?!˝ oblizovanje ustnic nakar Molly stopi iz odrčka in se začne mimo folka prebijat do mene… Oh my god…stay cool, stay coooool… Gospodična pride do mene in me objeme okoli vratu, nadaljuje s petjem, tokrat v moje uho in vmes ji uspe še zažgolet yoooou smeeell gorgeeeeus…. Aaaa…pa res sem si mogu glih tist večer dat parfum gor!!!… Valda je tokrat prišla še kako do izraza Einsteinova teorija o relativnosti… Men se je zdel, kot da me je objamal-o-a 2 uri…verjetno pa je bilo le kako minuto… In sej ne, da je pol to dejanje opogumilo še vse druge geje v pubu… Ko sem poslušal njeno petje naprej (tokrat malce manj poskončno in z bolj kislim nasmeškom) mi možakar kakih 190cm in 90kg za mano prijavi… You have a big one… In pomigne na moj fotoaparat… Pa sem se prijel za mednožje in rekel, I know… Temu je seveda sledil hehet in pa prijava Meti… You are a lucky girl… Ni čudno, da maš tak velik nasmešek… Jaz sem si pa samo ponavljal v glavi … Meta, ne rečt, da nisva par! Meta, ne rečt, da nisva par! Meta, ne rečt, da nisva par! No in telepatija je pomagala… Kaj kmalu za tem, sva odkorakala proti domu…Sej pozornost paše, ampak….

Da pa ne bom pisal samo o pozitivnih stvareh Londona… (hmm..ne me napačno razumet, ta gejevska dogodivščina se ne smatra kot blazno pozitivna….sodi v kategorijo-smešna!)

V četrtek zjutraj me zbudi poštar…Je prinesel neki za podpisat… Odprem kuverto in notri bon za 25funtov za Itunse. Ammm… Sumljivo glede na to, da nimam niti Ipoda… Pa me prešine da grem pogledat na net stanje moje čisto nove, lepe, sveže bančne kartice…Ahammmm… Nazadnje je bilo na računu 180 f, sedaj pa je 7 f. Lepoooo… Nekdo mi jo je spizdu, niti ne vem kdaj, kako, s čim, zakaj…zapravi vse in ne sam to…komik mi še kupi neuporabno darilo!?… No pa grem siten na banko kjer so me potolažil, da je bilo vse kupljeno prek neta kjer pa transakcija traja malo več časa tako da jih bodo skenslal in da naj bi dobil večino, če ne vse nazaj… Hjam.. sej 180 f ni tok veliko malo, ampak me najbol jezi to da se mi res ne sanja, kako se je lahko to zgodilo, glede na to, da kartice nisem še nikol uporabljal, da ni izginila cela denarnica al pa vsaj denar iz nje itd… No ja…bomo že.. v ponedeljek zvem kako in kaj… v najbolšem primeru mi še bon za Itunse ostane in sem še na plusu… optimist…

Druga stvar, ki mi je vzela kako leto življenja je pa ku*** stilist…Z enim sem bil zmenjen, da speljemo v ponedeljek shooting z ragby-jaši in mi skensla včeraj?! Jaz pa že zmenjen z fotomodelko, make up modelko, pa rugby-jasi, asistentoma..vseee…

Pol pa še dons… mam fotoshooting na faksu in šlo je narobe vse kar je mogoče ali pa nemogoče, da gre narobe… Vseeeee! Fotomodel je mel časa 45 minut?!?, ni mel stvari, za katere sem mu rekel, da naj jih ma s sabo, zamujal smo 1 uro, kupit sem mogu klobuk za 25 eur, ki mi po vrhu še ne paše, da bi ga lahko zdej kdaj nosil, digitalna mamija ni imela enakih načrtov kot jaz in je užaljeno protestirala……………… Ampak ok ok ok…Sem popizdil, zdej sem cool in mislim še bolš zadevo drug teden narest! Ne bodo oni men ***** *******!!!! Sej objavljam neki fotk iz shootinga in so mi kr cool…ampak… to niti slučajno ni to, kar sem mel v mislih!

Še kej? Mah ne…dost mate…

name_1_1.jpg

Od vzunaj…

name_47_resize.jpg

name_3_1_resize.jpg

Od znotraj…

name_9_1_resize.jpg

name_25_resize.jpg

Brc…

name_resizeresizee23.jpg

In goooooool!!!

name_45_resize.jpg

name_resize24resize.jpg

Ujema…ne meče!

name_40_resize.jpg

Group…photo…

_dsc5107_ersizeeeee.jpg

_dsc5111-resizeeee.jpg

_dsc5177.jpg

_dsc5168.jpg

Poziranje…samo za lepega dišečega fanta!

_dsc5208resutsa_resize.jpg

_dsc5301retusa_resize.jpg

~ by matjazz on February 8, 2008.

11 Responses to “Burek in gibanica”

  1. Dobr si pofotkal rugby tekmo! Všeč so mi prve tri, ki imajo res nore kompozicije in perspektive. Haha pa huda štorija s tole Molly. omg. 😀 A tale prezadnja….kaj mu špageti visijo tam spodi?

  2. Jp špageti… V glavi semmel, da bo noro cool izpadlo, pol je šlo pa kot sem že napisal vse narobe…. Na tejle še najbolj cool zgleda…
    Jp…tud men sta prvi 2 najbolš…ostale so pa sam za prikaz akcije…

  3. Ja velikokrat se fotka zgodi že pred samim fotkanjem in so dobre priprave ključne pa še te včasih odidejo rakom žvižgat. 🙂 Sej bo bolje. 😉 Meni je druga dobra, sam mogoče se klobuk preveč zlije z ozadjem.

  4. Torej so ti iz denarnice uzel kartico brez da bi opazil? No še dobro, da ni šlo več denarja … Rugby in zadnje dve mi izpadejo res kul. Ne glede na vso sranje, ki si ga imel – mojster zna vedno iz dreka potico nardit:)

  5. Sej klobuk ni tako slab, razen če ni preveč špagetov gor ostalo! Jelovnik je pa slikan ravno toliko od strani, da se ti sline cedijo, ko ugibaš kaj piše! Upam da gor poznajo zavarovanje kartice in da dobiš funte nazaj.
    Pa več sreče prihodnjič – da se ne boš prhitro staral! 🙂

  6. potrebno je napisat da so tisti slavni vzdihljaji prihajali iz metine in ne moje sobe!!!!in ne vem zakaj midve z metko nisve dobile bureka? whos the king of iceland….lahko jih za sponzorsvo vprašaš….i am sure u gonna get it

  7. ja, če bi burek bil narejen po pravi domači recepturi, ti miss Molly sigurno nebi preveč krožila-o-il okoli ust!! 🙂

    zanimive zgodbe ni kaj.. res boš moral na koncu vsega spet te vrstice v eno skripto!

    zanima me kaj več o tem vašem študiju.. mogoče bi lahko kakšen post namenil temu.. a imate tudi učne ure za post produkcijo ipd. pa mogoče vrstico o pristopu k fotkanju ali pa kakšno stvar, ki si se jo naučil in ti je bila res zanimiva, pa bi jo želel malce delit 😛 bilokaj..

    Pozdravi Amy Winehouse! 😉

    ciaos

  8. Hude slike!
    Ko sem hodil po podzemni sem videl enga tazgale fanta v kratki rugby opravi. Seveda je bilo zunaj okoli 10 stopinj, ko je čisto umazan hodil s punco verjetno proti domu. Se splača bit športnik. Take majo punce rade:)

  9. be aware of miss Molly Mogs:) v tej prijetni družbi sem za hip pustila samega svojega fanta. zamera je bila huda:)

    fotki s shootinga sta pa blazno fajn, tko da don’t worry preveč:)

    lp,katja

  10. Kaj za hip! šla si (je) ven. kar si je ta zelo svoboden in odprt narod razlagal po svoje…
    ko si nazadnje razlagal o ragbiju, sem mislil, da boš v drese oblekel ženske modele 🙂 sožalje za camden townom, ti pa še vedno ostane boljši brick lane.

  11. fajn fotke, spet. Dober mi je tvoj stil fotkanja! Kot, da so dejansko soebki, predmeti TU! Kar se tiče rugbyja moreš bit po moje mal nor. To so še večji norci, kot pa rokometaši! Prav vidim, na slikah kako uživajo, kos e mečejo drug na drugega. hehe

    @Črna mačka:, jaz bi Artauda še malo bolj naprej porinil in pol nardil fantastične slikce! Vsi bi bral moj blog! hehe

Leave a Reply

 
