Free Kosova

V zadnjem času se je spet ogromno dogajalo. Žal danes in jutri še nimam časa pisati kaj več o tem, zato bom pa tokrat objavil nekaj več fotografij. Kakih? Hjam, šel sem pogledat Kosovo party ob razglasitvi neodvisnosti. Hjam, kaj nej rečem…težko je najti kaj bolj fotogeničnega od1000 raznoraznih veselih ljudi. Nimam pojma kako, ampak uspelo jim je parkirat avto sred Trafalgar square-a pol pa valda prtljažnik gor, narodno musko do konca pa igraj kolo… Šampanjec, albansko pivo, dvoglavi orli, čestitke, objemi in pa vihranje zastav in hupanje avtomobilov… Prava rdeča plima…Hudo… Dogodek me je najbol spomnil na večer, ko sem bil v Saigonu in so VIetnamci zmagal v fuzbalu… Podobna scena…Hrup, množica ljudi in pa nepopisno veselje. Ko sem ravno razmišljal kaj bi doletelo kakega mimoidočega Srba z neumesno gesto ali besedami… so začele leteti vlaše šampanjca okoli mene in folk začle tečt za enimi…Nimam pojma kaj je bilo je bilo pa vsekakor nepotrebno… Sem bil pa zagotovo najbljubši fotograf množice, ko sem vse takoj šarmiral z albanskim živjo in pa hvala na koncu! 🙂  Je blo pa svega in svašta folka…Staro in mlado, revno in bogato…Veliko veliko lepih avtomobilov… Še kaj več v kratkem…

kosovoo18.jpg

kosovoo16.jpg

kosovoo3.jpg

kosovoo4.jpg

kosovoo23.jpg

kosovoo21.jpg

kosovoo6.jpg

kosovoo7.jpg

kosovoo8.jpg

kosovoo22.jpg

kosovoo9.jpg

kosovoo10.jpg

kosovoo11.jpg

kosovoo12.jpg

kosovoo13.jpg

kosovoo14.jpg

kosovoo15.jpg

kosovoo17.jpg

kosovoo19.jpg

kosovoo20.jpg

_dsc6011.jpg

_dsc6023.jpg


~ by matjazz on February 17, 2008.

9 Responses to “Free Kosova”

  1. ja te so pa res lepe. pridn!

  2. Anede? Tud men so lušne! 🙂

  3. super energija in motivi! ampak mi je pa všeč samo tisti portret fantka in mogoče še kakšna na sredi. kar imaš na teh fotkah so zgolj motivi…sam si se pa bolj malo potrudil. nekatere fotke imajo grozne kompozicije…nekaterim vse raste iz glave. skratka vem kaj zmoreš in lahko bi naredil več. predvsem taki dogodki ki ponujajo easy cathing motive so en velik dvorezen meč saj zahtevajo precej več zbranosti itd.

  4. Ja tamau je tud men najljubši. Se pa ne strinjam s tebo glede kompozicije fotk in rastočih stvari…Upam, da ne govoriš tega zaradi moje kritike na tvojem blogu? Pri motivih nisem iskal kake posebne zgodbe, ampak sem želel samo prikazati evforijo ljudi in pa vzdušje dogodka samega. Ne vem…Kaj pa drugi fotografi pravite? Konstruktivno seveda…

  5. Hehe ja vsekakor sem ti vrnil malce nazaj. Kajti na mojem blogu se oglasiš 2x letno in vsakič kaj popljuvaš! 😛 Nazadnje si komentiral avgusta hehe. Poglej no hard feelings. Zgornji komentar je bil posledica tega ampak stojim za njim in je napisan konstruktivno…. še en nasvet; Dobra kritika vedno vsebuje nekaj pohvale! In vsaka kritika mora biti še kako dobrodošla…če je dobronamerna seveda! Pa dobro luč še naprej. 🙂

  6. Ja stari 2x na let je pol očitno za pokritizirat ne… Zakaj bi ti še jaz govoril…uuuu….aaaaa…hudoooo… To že od drugih dost slišiš….
    Vsekakor pa raje vidim konstruktivno kritiko kot pa, da ni nobenega odziva… Pis…

  7. Mirdita! 🙂 tudi sam spremljam tole celotno zgodbo o Kosovu že lep čas, predvsem ker sem lani službeno preživel kar nekaj mesecev v Prištini. 2 miljona jih živi doma in več kot 2 miljona okoli po EU 🙂 augusta pa se vsi skupaj zberejo in ga 1 mesec žurajo na polno po ulicah Prištine..

    Kar se fotk tiče.. dečko na drugi je res ekstra, malo manj pa so mi všeč te narejene s flashom zaradi precej trde svetlobe.
    Se pa npr. strinjam s Cirilom, ko pravi da se na takih eventih že po defaultu precej dogaja (ala tisti stari rocker, ki menja gumo ipd.), tako da naj nebi bilo težko ujeti “samo” teh veselih izrazov ipd. Za prikazat vse skupaj na malo drugačen način je verjetno potrebno ogromno zbranosti in še dosti več skakanja kot ponavadi. Dobre doze inspiracije za tako fotografijo dobim skoraj dnevno na strani od Reutersa, kjer vsak dan objavljajo fotke najboljših dogodkov v zadnjih 24tih urah.. nekaj jih je tudi iz Kosova. Priporočam vsem 😛

    Še najbolj všeč so mi nekje 1,2,6,8..

    Tung, D. 😀

  8. superca! Za razliko od slavja v Celju je tole morje, napram celjske kapljice. V Celju so plesali kolo in se veselili, to pa je tud vse! Fajn fotke!

  9. Hm, da se še jaz priklopim na linijo kritike. Bom bolj blag, da mi ne boš odpovedal gostoljubja. 🙂

    Fotke bi res lahko bile boljše, predvsem se mi zdi, da premalo pozornosti posvečaš ozadju, ki ga ne harmoniziraš z glavnim subjektom slike. Tako je večina kompozicijsko bolj tko-tko, poleg tega pa greš zelo na prvo žogo in so slike ne-kompleksno strukturirane. Zelo enostavne pravzaprav. Pa moraš se naučit postrani kompozicije delat – deveta in dvanajsta ne funkcionirajo, pa da ga jebeš.

    Ne strinjam se s komentatorji, da je najboljša fotka tistega malega. Kaj pa vem, meni se zdi zelo klišejska in čizi: jooo mali buci buci. Meni je kul tista na motorju (tudi kliše, priznam) in tista s policajem.

Leave a Reply

 
