Streets of Chelsea

Uff, ta Chelsea je pa mal čudna… Do sedaj so mi pri 4 shootingih in cca 55 osebah le 2 rekla, da ne želita bit na fotkah…

No včeraj sem podrl vse rekorde, ko mi je ne reklo ene 5-6 oseb…Auu… Smotanci… No pa vseeno… Evo…

P.s. Pozabil sem se pohvalit, da imam novo cimro! Lepo, zdravo, rdečo rožo! Internet mi pravi, da se imenuje Guzmania minor “Rondo”,

cimre pa da ima vsaka babica podobno… Men je všeč.. Mi dela družbo in boljši zrak. Tudi pogovarjava se…

P.s.2 Pri prejšnem postu je nekaj sprememb pri razpoložljivih datumih, če še koga zanima pomladni obisk Londona…

chelsy01_resize.jpg

chelsy03_resize.jpg

chelsy07_resize.jpg

chelsy20_resize.jpg

chelsy22_resize.jpg

~ by matjazz on February 28, 2008.

One Response to “Streets of Chelsea”

  1. am a mene pa nisi omenu?!?!?!?!
    pr mojmu blogu je tekst sam mal nizje

Leave a Reply

 
