Portobello road

_dsc7207_resize.jpg

_dsc7110.jpg

_dsc7074_1.jpg

_dsc7081.jpg


~ by matjazz on March 9, 2008.

8 Responses to “Portobello road”

  1. no, pa ti le uspeva, večkrat krajše poste objavljat!:) če se taki osebki sprehajajo po tej ulici, ima “Portobello” opravičeno ime!
    tista prva je zrela za na fashion shoting! a ta zadnja dva si pa kar sredi ceste ustavil al kako?

    totalno hudi so mi ti vsakdanji utrinki iz UKja. kaj to pošiljaš tisti reviji na Japonsko? d.

  2. Nice, kako tole sploh izgleda. Pritisneš in vprašaš, če lahko objaviš, ali obratno?

  3. Dragan, sej po mojih ugotovitvah je mala ene 15 letna ruska manekenka… Huda je bla čist… Jp, tele romajo na Japonsko…

    Sekundek, ustavim jih, mim rečem,d a fotkam street fešn za www. pa vprašam, če jih lahko fotkam… Pa jih škljocnem pol na konc pa ša…aaajaaaa…a mi lahko samo še model relese form podpišete… Za razliko od zadnjič, ko so mi kaki 4 rekl, da se nočjo fotkat so bili tukaj vsi navdušeni in sem končal prej kot v eni uri…

  4. Če ne bi bil gor bi mislu, da je tole vse naštiman. Pa ni🙂

  5. Fantastični ljudje. Užitek je gledati vse te svetove.

  6. no take ruske mladenke manekenke v zadnjem filmu D. Cronenberga, ki se dogaja v londonu, ne končajo dobro… pa tudi tisti ne, ki se družijo z njimi😉

    http://www.imdb.com/title/tt0765443/

  7. Ej jaz sem so sam fotkal na hitro in šel stran!..Sej to ne šteje kot druženje ne? :)… Hmm, je pa res da sem zadnjič fotkal eno Kazahstanko? Hmm…

  8. Sej veš, komu se moraš zahvalit, da maš zadnji dve fotki, ane?😉

Leave a Reply

 
