Banksy THE street artist

Poleg vsakodnevnega pisanja o kajenju cracka Amy Winehouse, napadih tesnobe Britney Spears, pogrevanja smrti valižanske princese miss DI, že devetnajstič domnevno najdene Maddeline, se v časopisih vsakodnevno pojavlja tudi l’enfant terrible UK umetniške scene – street artist Banksy. S svojo ulično umetnostjo nekatere navdušuje, druge pa spravlja ob živce… No ja, tako je bilo vsaj včasih. Odkar so Banksy-ja odkrili v Hollywoodu in so njegova dela začele kupovati zvezde kot naprimer Brad Pitt, Christina Aguilera & co in se je cena njegovih del na londonskih dražbah povzpela na neverjetnih 400.000 eur se vse česar se dotakne Banksy spremeni v zlato. Ko je ta neznani avtor, katerega ljudje poznajo samo pod njegovim psevdonimom pred kratkim ˝vandaliziral˝ zunanjo steno neke lekarne v Angel-u, so jih takoj začeli oblegati mediji in lastnik je ves vzhičen začel razlagati, kako je počaščen, da ima ta grafit na steni, se je zahvaljeval Banksy-ju in razlagal, da zaenkrat še ne razmišlja o prodaji svoje lekarne…???!

Tudi sam sem si šel pogledat to najnovejšo pridobitev in ugotovil, da je lastnik že 2 dni po novi pridobitvi za zaščito vandala pred vandali namontiral pleksi steklo čez stencil. Svašta … 🙂

In od kje ta slava? Banksy ustvarja že od leta 1981 in je tudi mene kmalu pridobil na svojo stran s svojimi družbeno kritičnim, sarkastičnimi in zabavnimi stencilsi in grafiti.

Da boste vedeli o kom ali čem govorim…

_dsc7967_resize.jpg

In še nekaj meni ljubih del pobranih iz vseh vetrov www-ja.

pissingguard_resize.jpg

bronxfeb08_resize.jpg

londonphonebox_resize.jpg

banksy_cow_resize.jpg

Betlehem…

r208415_797336_resize.jpg

soldierbeth01_resize.jpg

Žal mi pa ni uspelo zbrskati najlubših fotk iz ZOO-ja, kjer je v kletki s pingvini napisal – We are bored of fish. Ali pa, ko orangutan dejansko drži v rokah napis, ki mu ga je v kletko dal Banksy -I want out…

Super so mi tudi njegova dela, ki jih ja naredil na zid med Izraelom in Palestino… Poglejte si malo, če koga zanima…

~ by matjazz on March 27, 2008.

6 Responses to “Banksy THE street artist”

  1. Banksy je res neverjeten!

  2. Odličen!

  3. Matjaž, ja, Banksyja tudi jaz že nekaj časa spremljam in je preprosto zares totalno kul. Njegovo delo je the best. Mislim, da bi se v moji zbirki grafitov, ki jih zbiram po celem svetu, najdel tudi kakšen Banksyjev.. Eden mojih ljubših pa je sicer tudi Obey Giant z idejo Velikega brata …

  4. Tudi meni je odličen! Sicer ne spremlja te scene, Banksy me je pa fasciniral.

  5. Obey Gaint je tud men super ja… Sem bil na njegovi razstavi v Londonu. Mogoče kdaj še kako njegovo delo objavim…

  6. Joj, full dobro! Aprila grem v NY in SF, tko da moram malo pogledat, če bo kje kakšna tovrstna razstava (a čist slučajno kaj veš, če bo kaj?), ker mi je Street Art res totalno fascinantna in kul stvar.

Leave a Reply

 
