Pankrti & Niet

No evo..pa sem nazaj v Londonu. Moram reči, da mi je po svoje prav pasalo priti nazaj v pomladno Anglijo. Cvetoča polja oljčne repice na poti do prestolnice v Londnonu pa spet vonj po eksotični hrani, 1000 različnih obrazov, pa pozemna, moje v črnino zavite sosede, letala na nebu, cvetoča češnja pred mojim oknom…pa še moja lončnica zgleda lepše, kot je pred odhodom v domovino… Ampak… Moram reči, da je bilo v Sloveniji res mega… Če mi pozimi ni prav nič manjkalo v tistem večnem mrazu in temi, bi mi zdej prav pasala domača družba, posedanje v naravi & co. Iz tega vidika je bila tokratni obisk v Sloveniji prava poslastica… Dobivanje s kolegi ob pivu in debati, swing, veslanje po Ljubljanici, koncerti meni maksimalno priljubljenih Pankrtov v Trbovljah in naaaaajboljšem povratnem koncertu ever – Niet-ih na Ortofestu. Ampak ok…smo nazaj in na vidiku je že polno novih projektov, shootingov, finiširanje prvega letnika in zagotovo tudi tukaj ne bo dolgočasno… Aaampak res bi sedla ena družba za špilanje kock (Koseška igra s fuzbal žogo), taroka in izlete… Bomo preživel vse… Če ne drugega začneš vsaj bolj spoštovat določene zadeve, ko se zaveš da niso samoumnevne…

Tudi tokratni Slovenski podnajemniki so se meli baje super in bili navdušeni nad fletom. Navdušen sem bil pa tud jaz, saj je bil flet še lepši, kot sem ga pustil…Pa ne, da ga nismo celega pospravil pred odhodom…sam, ko sem prišel je bil še en Balentines na mizi in nekaj hrane v hladilniku! 😉

Po povratku v UK sem bil tud prijetno presenečen, da mi je banka povrnila vseh 158funtov, ki mi jih je nek nepridiprav ukradel iz popolnoma nove kartice…Super… Pa doma mam poleg tega še 2 vaučarja za 50funtov za Itunse, ki jih je on ponesreči naročil na moj naslov! 🙂 … Amapk spet ni vse tako belo… Vidim, da na računu manjka 60funtov za mobitel? Kaaaj? Od kje? Kako? Mobi mam namreč na kartice, da sproti plačujem…?! grem zdele spet to urejat in pogledat kaj dogaja… Fucking asses…

Ivan Grozni (Župič)

sdf

~ by matjazz on April 10, 2008.

One Response to “Pankrti & Niet”

  1. jaz jih uploadam na flicker in potem pod all sizes izberem 500px širine. Če uploadaš direkt na wordpress, jih flikni v post kot original size in potem zagrabi kotiček fotke in jo resize-aj. Jeba je le, če imaš velike fotke in se potem morajo vse naložiti v polni resoluciji in včasih to naredi mal vleče.
    B5

Leave a Reply

 
