Banky strikes again, fashion, subkulture…

Hja..super… Sem mel že napisana 2 odstavka pa sta se izgubila…No ja, glede na to, da imam v glavi itak celo zbirko misli za na blog ne bo nobene tregedije če bo malce krajše… Pa gremo lepo po vrsti…

Banksy strikes again… Glede na dober odziv na mr. Banksija bom še kdaj poročal o njegovih dejanjih… Tokrat je model spet prekosil samega sebe… Na dvorišču ene izmed večjih skladišč nacionalne pošte, obkoljenem s stolpnicami, varnostnimi kamerami in nenazadnje tudi s 3 metrsko ograjo z bodečo žico se je čez noč kljub naštetim okoliščinam pojavil grafit visok kakih 15 metrov… Kako mu je uspelo narediti tako veliko zadevo? Hmm… Dont know… Skratka poglejte si fotko spodi…Men je hud… One nation under CCTV (nadzorna kamera), v spodnjem desnem kotu je varnostnik s psom, ki gleda z dalnogledom mulca na lestvi, ko pleska ta napis… Fora je pa še ta, da lahko vidte, da sta dve kamere desno zgoraj pri grafitu! 😀

Ker sem mel že Banksy day, sem se zapeljal še do Bethnal greena, kjer je tudi eno izmed njegovih novejših del. Pri nastajanju tega grafita ga je nekdo fotografiral in to naj bi bila njegova prva fotka v javnosti… Na njegovo srečo je bila narejena s telefonom in temu primerno nekvalitetna… Čar te rože na steni pa je ta (oz je bil dokler niso prebarvali pločnika), da je njeno steblo nadaljevanje dvojne rumene črte, ki označuje rob cestišča… Pomladno! 😉

FASHION: Ooo moj bog… Bojazen, da se bo napoved poletnih modnih trendov, ki sem jih pozimi zasledil v revijah se je uresničila. Za tipe so to sezono v modi obupne kratke hlače, ki se končajo nad koleni -bermude?, kar zgleda totalno geekovsko. Ker pa to očitno še ni dovolj čudno pa bodo letos med čevlji zopet zavladali mokasini!!!… Jaaa..to so tisi ala mornarski čeveljci z resicami in špago okoli iz katerih smo se zafarkaval, če se je le dalo, še posebi če jih je nekdo nosil v kombinaciji z belimi nogavicami. Sej vem, da sem pravil da tudi skinny jeansov ne bom nikoli kupil, pa mam zdej ene…ampak tega pa res ne spravim nase! Bog!… Pri supergah pa je že od zime naprej… več barv je, bolš je! To mi je bolj všeč in že iščem pravo barvno kombinacijo zase…

SUBKULTURE:

Blazno zanimiv mi je fenomen, kako se na področju UK razvijajo tudi subkulture, ki jih drugje ni zaslediti… Ok ne bom trdil, da so edinstvene na svetu, lahko pa rečem vsaj za primer Slovenije, da jih ni… Recimo MODs – modernists je bila subkultura v 60. letih. Nosili so poceni po meri skrojene italjanske obleke, vozili so se z okrancljanimi Vespami, na veliko eksperimentirali s kemijo in poslušal The Who, The Animals, Rolinge & co…

Potem maš tuki še Teddy boyse pa Dandy-je – Buffalo movement & co…

Zakaj pa sploh pišem o tem? Zato, ker sem opazil še eno novo subkulturo, ki zna bit edinstvena… Te skupine pa za spremembo ne združuje v prvem planu glasba ampak šport oz. služba. In sicer so to kolesarski kurirji! Res neverjetno…opazil sem jih takoj, ob prihodu v UK in jih opazujem že od takrat… Majo prav specifična kolesarska oblačila, kolesa, stil… Po videzu so kot kaki hard corocvi…anarhisti…punski… Pirsi, pa kak dred al pa dva, črna oblačila, skos neki rolajo, pa našitki… pozimi posebne pajkice in čez kratke hlače & co… Alternatvici skratka… Zanimiv…

Po enournem pisanju posta sem ugotovil da je spet total dolg… Zato po vašem nasvetu pride drugi del v kratkem!…

Poletno oddajanje sobe v Londonu se nadaljuje!

Banksy is popular!

Nova zmaga potrošniške družbe! Avtomat za superge! Sem prepričan, da prav pride, če se kaki bejbi na poti domov petka zlomi al pa jo noge preveč bolijo od celonočnega plesanja…?!

Mokasiiiiniiiii! Moj sošolc jih že ma!

Nike mavrica

~ by matjazz on April 17, 2008.

4 Responses to “Banky strikes again, fashion, subkulture…”

  1. ja, bicycle couriers so res friki in tudi sam sem kot vsi ostali naredil reportažo o njih. Problem je, ker jih z bicikli ne moreš lovit, peške pa je tudi težko. Pa še plačani so od dostave, tako ne želijo izgubljat časa z fotosešnom.

    Baksy je res frajer, a gotovo ni sam. To je kaka organizacija, ki mora biti res dobro organizirana in finančno nepodhranjena.
    B5

  2. Prva fotka mi je všeč. Včeraj sem slišal nekoga praviti, da pride v Britaniji na 14 ljudi ena kamera. Norišnica!

  3. Reportažo o njih? O UK kurirjih? Ja tuki majo en spot-stopnice kjer se zberejo na čik pavzi in se jih lahko normalno ogleda! 🙂

    Ja Banksy ma zdej itak denarja ko peska, zdej ko je tok uspešen…

  4. Bansky & Tigrce rulz!!! pa sej tudi mokasinkice niso tako slabe! za fotkat poroke, ker so lahke, športne in elegantne!! 😀 😀 😀
    ja, ja mislim prav, da se boš premislil v kratkem 😛

Leave a Reply

 
