Summer time

Zadnje tople dni sem v Londonu odkrival, skrito… Predvsem so me, kot se za tople dni spodobi pritegnile vodne površine. Navdušeno sem odkril, da skoraj za mojo hišo med super luškanimi hičami teče super luškan potok, da imamo Shadwell basin. To je, ko neko jezerce na keterem so jate rac, labodov, občasno pa tudi kajakašev in kanuistov! Hudo! Mamo tudi adrenalinski park, pa steno za plezat, pa bojda najstarejšo hidroelektratno na svetu- Wapping hydraulic power station, katera je sedaj preurejena v res hudo restavracijo in galerijo. V glavnem porstoru so med turbinami postavljene lične mizice in stoli, v kletnih prostorih pa so razstave. Trenutno je neka razstava o Poljski umetnosti & co in je spodaj v kletu super tema, po tleh listje, tako da diši po jeseni, pa breze stojijo v hali, steklenjak z razstavo itd… No preko puta od te najstarejše hidroelektrarne pa stoji še najstarejši pub v Londonu! Iz leta 1520… Pub se imenuje Prospect of Whitby in je bil na začetku zbirališče tihotapcev, roparjev, gusarjev… Pol je pa oblast to želela mal spucat pa so vislice postavil pred ta pub s razgledom na Temzo… Vislice še sedaj stojijo, samo noben ne binglja dol v opomin drugim… Je pa obrežje Temze pod tem pubom kar scarry… Cel čas ko sem bil tam, se je slišalo žvenketenje verige! Cel čas sem pogledoval okoli kje je vendar je nisem našel… Ok..kot da to ni dovolj, po celi obali so bile naplavljene kosti!… Res ne vem, če so bile živalske al človeške, ampak z uno žvenketajočo ketno, vislicami nad glavo in kostmi pod nogami se res ne morš najbolš počutit… Ampak super je ta Wapping, kot se imenuje lokacija..Mega res.. je bilo to tudi najbolj bombandirano področje v Londonu med WW2, ker so imeli tu polno skladišč… Pa kapitan James Cook je živel tukaj! Sej veste..Cookovi otoki pa tako naprej… Na drugi strani moje bajte pa je nekaj časa paradiral gospod Lenin, ko je bil v izgnanstvu iz Rusije še pred svojo politično kariero!!! In to še ni vse… 400m od moje hiše je nekaj časa bival tudi Elephant man!… Vsi ki ste gladali istoimenski film Davida Lyncha veste o kom govorim! In ja, ta oseba je dejansko obstajala!

Ok..nadaljevanje v kratkem…

Turbinska restavracija

Zik Zak..umit zobe pa spat…

Nekdanja skladišča so sedaj lukzuzna stanovanja. 550funtov na teden za 3sobno stanovanje. Zdej pa računajte kok to znese na mesec…hehe…cca 2850 eur na mesec! No ja..je pa razgled ubijalski!

Slono? koščena obala

Staro novo…

Finančno, poslovno in še kaj središče… Canaray warf

I wish you a safe and pleasant flight!

Potoček med hišami… Na poti domov sem videl tudi 3 ogromne rdeče žal ne več delujoče dvižne mostove…

~ by matjazz on April 24, 2008.

7 Responses to “Summer time”

  1. Kok hud del si našel 🙂
    Na teh slikah zgleda prav mondeno in luksuzno…

  2. dobre fotografije. si sel do ladje in filmskih studijev? od velikega bazena naprej po kanalu.

  3. Hehe..ja tuki je mondeno, 500 m stran maš pa smeti, pa bangladeške trgovinice in zavite mame! 😀

    Do ladje?…Gusarske?..Studijev? Hmm… not so shure… Kje pa so?

  4. “500 m stran maš pa smeti, pa bangladeške trgovinice in zavite mame!” No, tam sem pa jaz še lani takšnega časa živela… In Shadwell rules! 😉 Mi je pa bolj kot Whitby bil pri srcu The Captain Kidd pub – toplo priporočam naslednjič ko se boš potikal tam okrog. Od zunaj nič kaj preveč ne obeta in ga zlahka spregledaš, za vrati pa se skriva majhno dvorišče in potem dejanski vhod v super pub s teraso oz. Beer gardnom ob Temzi. Pa še zanimiva zgodbica se je odzadaj – Captain Kidd je bil lovec na pirate, potem pa je sam postal eden izmed njih, zakar so ga na koncu prijeli in obsodili na smrt z obešanjem. Pri tem se je prvič vrv strgala in šele v drugo jim ga je uspelo dejansko obesit. Njegovo truplo pa so pustili na vislicah in potrebne so bile tri plime, da so ga odplavile. Here comes the dark detail: truplo je bilo kasneje katranizirano in na vešalih postavljeno na ogled v Essexu, v poduk ostalim piratom. Sicer pa: East London je poln takšnih zanimivih spooky zgodbic.

  5. Hehem, katja tam natančno živim tudi jaz…Shadwell…50mod Mcdrive-a…In je super…Je pa lepo vidt tud drugo angleško skrajnost… Hvala za to informacijo! Bom definitivno raziskal! Se pa priporočam še za kakšno tako zanimivost!

  6. Hey, kje pa točno živiš? Saj sem že zadnjič na fotkah maratona opazila, da so bile narejene nekje blizu. Jaz sem živela v nekdanjem pubu Crown N’ Dolphin, na vogalu Cable St. in Cannon St. – tudi kakšnih 50m od Mcdrive-a. Pa še malo zanimivih faktov: Cable Street je bila v 50-tih znana po brodelih, pivnicah in mamilarskih brlogih. Danes pa je bolj poznana po slavnem shodu leta 1936, ko so komunisti, laburisti, Židje in ostali lokalni prebivalci stopili skupaj v protestu proti pohodu britanskih fašistov – kar danes uprizarja freska na mestni hiši. Z mojim nekdanjim domovanjem pa je povezana še ena spooky zgodbica. Okrog l.1800 sta Wapping pretresla dva izredno surova umora, znana kot Ratcliff Highway Murders. Glavni osumljenec je storil samomor, kar je za tisti čas bilo bogokletno, zato so njegovo truplo z vozom vlekli skozi ulice s postanki ob mestih zločina, nato pa ga zakopali na križišču Cannon St. in Cable St. In to z kolom zapičenim v srce! Kakih 100 let kasneje, ko so tam nekaj kopali, so naleteli na njegove ostanke, lastnik puba Crown and Dolphin pa je njegovo lobanjo obdržal kot souvenir (?!). Ko smo se mi vselili lobanje več ni bilo tam, je bila pa dober predmet pogovora v nočnih urah. 🙂 Pa če malo pomislim, je včasih zvečer tam res nekaj zavijalo…

  7. Hej Kat! Kje točno živim? Jah ze gres po Commercial roadu mimo maca stran od centra, je moja hiša v prvi ulici na levo!…Tm k je tud ena posta in se gre proti Royal Hospital… Vem kje je vaš pub ja…se ga vid iz DLR-ja…sem že tuhtal od kje tak ime…Se ti tud o tem kej sanja? 😉 Sem slisal za tiste umore ja… Je blo najbolj sokantno to, da so se doma zgodil…na varnem in ne ulici…

Leave a Reply

 
