Tribute to…

Zadnjič sem kazal fotke najstarejšega puba v Londonu, ki stoji ob Temzi… No tja sem prejšni teden šel najprej dopoldne in potem še popoldne…Zakaj?… Ker sem želel priti na obalo vendar je bila dopoldne še plima in o kopnem ni bilo ne duha ne sluha… Popoldne pa je bilo po pričakovanjih cca. 5-7 metrov kopnine na kateri sem včeraj planiral fotografiranje. No, pa sem zvlekel tja svojo 3 tonsko torbo na koleščkih z Bronico, Nikonom, stojali in fleši…pa stilistko…modelko z makeupom… In ko pridemo tja..voda visoka kot še nikoli… Super… Pa smo šli v pub na pivo, debato, pa mal počakat, če se nivo vode slučajno kaj spremeni… No v tisti uri se je znižal samo nivo v kozarcu in zato smo se odpravili nazaj proti domu. Očitno je bila visoka voda posledica aprilskega deževja, ki že čel teden po mal curi iz neba…

Glede na to, da Elle živi le 100 metrov od mojega stanovanja sva jo z Majo Lazar (moja nova stilistka iz Slovenske naveze, ki se vsak dan širi) pospremila do doma. Elle živi v nekdanjem hotelu, kar se pa je izkazalo za optimalno lokacijo za to kar sem želel dobit…

Te dni delam ravno research o personal stylu fotografov…kaj ga izoblikuje..kaki so…itd. In že kar nekaj časa me res navdušuje en določen stil, katerega je izoblikovalo nekaj legendarnih fotografov in filmskih režiserjev. In ta stil sem želel koooončno tud sam sprobat… No dragi bralci povejte mi prosim na katerega režiserja (film) oz fotografa vas to asocira, da vidim, če mi je uspelo željeno… Evo tist, ki našteje največ relavantnih asociacij (to mi bo pomagalo če pri nadaljni raziskavi) dobi en print te fotke za na steno…

Sem bi pa s shootingom v vsakem primeru zadovoljen. Prekinil je serijo prestavljanja shootingov zaradi slabega vremena in bolezni modelk, končno sem lahko sprobal novo pridobitev iz Japonske 85mm F1.4 (Lovro = car), pa test kitajskih trigerjev za fleše in nenazdnje test tega stila…

Je pa prva fotografija to, kar naj bi predstavljalo ta stil…! Ostale so mi pa tud cool zato sem se odločil, da jih nalepim zraven…

p.s. POLETNO ODDAJANJE SOBE V LONDONU ŠE VEDNO POTEKA

(p.s. fotka ni neostra in tok temna v originalu)

~ by matjazz on April 30, 2008.

11 Responses to “Tribute to…”

  1. Nimam asociacij, vsekakor pa je serija zelo dobra, prva fotka pa res huda. Tudi 3. mi je zelo ql, čeprav tehnično deluje precej stresena.Zato pa vse ostalo štima.

  2. oooo..Bernik nooo… Sem prepričan, da bo kdo ugotovil… Če ne bom dal pa kak clue… Ja je stresena…mam tud ne stresene, sam mi je bla ta cool spet zarad dotičnega feelinga, ki sem ga želel doseč…

  3. Če si se spogledoval s Kubrickovim Shining, si prekmalu zadovoljen. Predzadnja je še najboljša, še posebej dobro bi delovala v reviji s tekstom v spodnjem prostoru.
    B5

  4. Hej Borut…Ahaaa..evo še ena izmed idej oz. opcij za raziskavo… Blizu but not quite… Kaj pa fotograf..ti bi mogu vedt…? Ja vem, da je še kar nekaj stopnic do vrha, ampak glede na situacijo in da si dobil vsaj malo asociacijo v tej smeri sem vseeno vsaj malo tudi zadovoljen… 🙂 Je pa res tvoj vlak dosti bolj spektakularen in je tudi v tem feelingu narejen (zato sem bil tud tok navdušen nad njim)…

  5. Meni se pa zdi napredek. Kr tko naprej M. Ti sam študiratj sto na uro pa daj na sebe VSE na teh sešnih. 😉

  6. Richard Avedon.

  7. Auuuu..to si pa ustrelil povsem mimo!

    Tribute to… -MOVIE LIGHTING, FILM STILS, DAVID LYNCH, GREGHORY CREWDSON, PHILIP LORCA DI CORSIA & CO! 😉

  8. 🙂 sm mislu, da ma kej zveze z njeno pozo, bral sem, da je on začel upogibat modele in jih postavljat v drugačne interjerje. bom drugič rajš čevlje ocenjeval 🙂 svetloba se mi pa zdi res lynchevska…

  9. Hehe.. Ja res je on en izmed prvih, ki je modo pripeljal iz studijev na ulico, kar je že samo po sebi prispevalo k večji dinamiki… Nič več modelov, ki stojijo kot kipi pred belim ozadjem, ampak akcija, dinamika…

  10. pravzaprav, če bi samo 3. objavil, bi rekel odličen tribute Kubrickovem šajningu, ker tretja, predzadnja je res dobra, ostale pa ji ne sežejo do četrtine. Sicer pa je to stvar okusa.
    B5

  11. S tem da nimam asociacij, pač nisem mislil, da ni kul v smislu doseganja nekega stila. Le da pač ne poznam toliko režiserjev, da bi jo lahko mel;).

Leave a Reply

 
