Streets of London…

Najprej moram reči, da sem bil navdušen nad odzivom, izzivom prejšnega posta… Od 180 ljudi,kot si jih je samo 1 dan objave pogledalo post sta celo DVA probala ugotovit stil, oz. fotografa, režiserja, ki sem ga želel doseči… Nice… Borut, si boš izbral eno fotko poželji iz bloga in kmalu prejmeš v postu obljubljen print. 😉

In kaj sem želel doseči?… No ja, vsaj malce vzdušja, ki ga znajo pričarati velikani- David Lynch, Gregory Crewdson, Annie Lebowitz, Philip Lorca di Corcia

Sem bil ravno ta teden na razstavi neverjetnega Gregory-ja Crewsdona v White cube gallery!… Noro, kake fotke ma ta model. Printi velikosti 150x230cm, na katerih so tako neverjetni detajli da ne moraš verjeti svojim očem. Tisti, ki ga še ne poznate, pa vas zanima fotografija si res poglejte kaj od njega! Njegove fotke so precej temačne, skrivnostne, Twiligh zonovske… Nič ni neposredno groznega na njih, ampak jih obdaja tak občutek, da ne veš a bi se jokal, al čudil, al pobegnil stran kot majhen otrok… Ja ja, vem, da to niso laskajoče stvari zaradi katerih bi ga najbolj občudoval, ampak… Definitivno je občudovanja vredena vsaj njegova produkcija… Ekipa 30-50 ljudi s parimi kamijoni opreme… Lučkarji, spacialni efekti, mizarji, tesarji, maskerji, fog machine operaterji…Skratka za vsak detajlček poskrbi druga ekipa, ki je ista, kot bi bila ob snemanju kakega Hollywoodskega filma. Gregory pa ko je vse popedenano iz gasilskega dvigala lepo škljocne s svojo kamero velikega formata. Cena fotografij v galeriji je amm.. 50.000eur! In ne pozabijo povedati tega, da je okvir vštet v ceno!..Huh, sem se že ustrašil, da je treba dat še 300 eur za okvir…

No jaz vam pa na ogled danes postavim malce bolj pozitivno pomladno modo iz ulic Londona… Tudi te slike so na prodaj in okvir je razumljivo tudi pri meni vštet v ceno! 🙂

P.s. Oddajanje sobe še vedno poteka…

Ma, k narisan!

Cool as an iceream!

Mokasinčki valda…

Model za neketere PSII in III igre… Če ga vidte kje v virtualnem svetu, mi sporočte!

Science fiction girl!

Flower power…

Catching the sunbeams…

~ by matjazz on May 3, 2008.

10 Responses to “Streets of London…”

  1. huh DOF seka! kar malce preveč. 😀 zdej si pa že nabral telih street kaj…

  2. Hjam kakih 100 jih je pa že ja… 🙂 Pa zdele bom mogu še 4 sete zaloge narest za čez poletje, tako da bo pol mir…

  3. super fajn. Ko bi bilo pri nas takle folk lahk slikat kot ga tam v Londonu! Te že mal čudn gledajo! Ka ti jih kr škljocneš ali jih dejansko vprašaš če jih lahko?

  4. Vse vprašam ja..Ker morm dobit tud model release podpisan…

  5. Itak ni isto, če na skrivaj fotkaš ali pa če vprašaš. Sam sem kot začetnik tudi “kradel portrete”, zdaj mi pa to sploh ni več feeling.1,4 sta res pojavi hehe. A tista flower power je pa od tistega “iz igrc” bejba? Ker vidim da sta na isti lokaciji posneta. Zadnja pa tudi tipična angležinja: 15C pa že v japankah in majci brez rokavov skače.

  6. Ne ne..nista bla par, sam tista trgovina mi je bla cool pisana pa sem ju tja postavil… Sta bla pa res sodelavca…:)
    Ja sej ko je sonce tuki mamo prov toplo! 😉

  7. Zanimivo je videt katera moda se bo začela počasi potem še pri nas pojavljat…predvsem bo zanimivo mokasine pogledat… 🙂 drgač je pa lušno gledat življenje iz londonskih ulic.

  8. Uaoooooooooo kake dobre fotke jeeee
    Da ti povem sem cel ponosen, sem začel delat en privat foto tečaj in na eni ful stari praktiki delam prvo vajo – globinska ostrina…jeeeeeeeee
    In zdej ko gledam te tvoje fotke sem šele prvič opazil kk so dobre…

  9. No Murč, povej kok misliš da je bla zaslonka tuki? In a je bla odprta al zaprta? 😉
    Thx za pohvalo ne! Bod priden na tečaju…Make daddy proud! 😉

  10. Hej Katja… Hja..1x sem slišal, da moda iz Londona v Lj vsaj 5 let potuje… In more bit kej resnice na tem..Ker tukaj so skinny jeans moderni pred 3 leti (na tipih)…v Lj sem jih pa šele zdej nazadnje, ko sem bil v slo prvič videl..

Leave a Reply

 
