Tu pa tam…

Sej ne da se ne bi dogajalo polno stvari..sam vedno je toliko stvari za povedat in se pol raj odločim za nobeno in raje fotke objavim…

Kljub temu, da je od tega preteklo že kar nekaj dni ne gre brez omembe dogodka… In sicer piknika Slovencev v UK. Jp super je bilo… Dobili smo se v parkcu, bilo je sonce, pivo, vino, nekaj kar je le na daleč spominjalo na našo pravo hrano iz žara (sej ne da, niso dobro spekli, sam te klobase & mleto meso res niso prav nič orgazmične)… pa seveda piškoti domačica, ajvar…Manjkala seveda ni niti kitara in pa ovezno prepevanje vseh možnih piknik & žur pesmi… Moram reči, da me je precej presenetilo, da je bilo od prisotnih šolajočih se Slovencev kakih 75% takih, ki tu delajo doktorat… Najbolj sem užival v družbi operne pevke Irene in pa biologinj, ki delata doktorat- ena iz proučevanja sinjih kitov in druga hmm..iz vpliva raztapljanja co2 v vodi na neko določeno vrsto planktona na antarktiki! :)Ni kaj praktična zadeva…življenjska… Jaz upam, da se mi dekleti javita, saj sta mi obljubili da mi sporočita, ko bodo meli naslednjo ekspedicijo na Antarktiko, saj vsakič s seboj vzamejo tudi 2 umetnika! That would be fun! Nimam pojma kako smo prišli na to debato..verjetno je bilo govora o kitih, ampak kakih 20 minut smo razglabljali a majo vsi sesalci popkovino ali ne…?… Jaz si enostavno nisem mogu predstavljat prizora kako mati prasicka grize popkovino 20 malim prasčkom, ki so vsi zavozlani med sabo…?… No na koncu smo po klicu v sili le ugotovili, da popkovino vendarle vsi imajo, ampak da stvar funkcionira malce drugače, kot pri človeku…

Jah, ko ima hudič mlade jih ma velik al kako… Najprej mi Temza odnese en fleš s radijskim trigerjem, potem izvem, da popravilo objektiva ne bo šlo preko garancije ampak da bom moral plačati 300eur, češnja na torti pa je bil vsekakor disk s celotnim arhivom fotk (500giga), ki je padel po tleh in pa popravilo le tega… Reci in piši…1000eur… Prihranite mi z vprašanji…ja a nisi mel backupa…valda morš met backup…no..neee..nisem ga mel, ker mi je diskpadel po tleh ravno v dnevih, ko sem hupoval še en disk za backup!… Vsi tisti, ki za to še niste poskrbeli vam priporočam, da to naredite nemudoma, saj nov extra disk stane cca 90-250eur (za 1 Tera)..popravilo pa malce več…

Vmes sem za par dni skočil v Slovenijo, kamor sem priletel za fotkanje poroke na Obali in pa vse možne serviseeee… Poroka je bila super..bom nalepil kako fotko v neslednjih dneh… Je bilo prav prijetno prit mal pogret kosti, pojeti pleskavijo s kajmakom, se stiskat z najdražjo in pa pogledati tekmo improligašev s svojimi starši… Če smo pa že pri starših, pa še opravičilo očetu, ker sem mu zaradi vseh obveznosti pozabil rečt adijo… No adijo in itak se kmalu vidimo spet!

Kaj še?… Hja…skoraj je konec prvega letnika faksa… Ne moram verjeti kako hitro je to minilo?!!?… Moram pred povratkom domov še par shootingov narest… pofotkat še 3 komplete ulične mode za Japonce… pa komi čakam da grem pogledat novo razstavo v Southbank centre, kjer so naredili umeten godz, pa jezero na kateremu lahko veslaš in neko kupolo po kateri lahko plezaš… Fotke zgledajo super…Poročam… Ajaaaa… Pa danes sem v časopisu videl, da se v areni O2 obeta največja filmska premiera vseh časov v UK… In ugante kater film bo…? Narnia… Jp tisti film, ki so ga snemali ob naši hčeri planin…Soči…

Pa še nekaj fotk iz zadnjega shootinga v Greenwich parku… Seveda so dekleta tudi tokrat zamujala (kar pri lovljenju prave svetlove ni prav nič cool)… tudi tokrat je bila modelka premražena in poslednično sitna, tako da smo hiteli, kot norci…in še fotkal smo v Royal parku, kjer je le to prepovedano brez dovoljenja uprave… No ja… Elle je želela pastelne, tople barve..artiš…proti soncu…in to je dobila…

3 na en mah…

~ by matjazz on May 28, 2008.

10 Responses to “Tu pa tam…”

  1. najs flare. Si imel kak filter ali si kalkulatorsko štemal fotke?
    jebi ga moram priznati, da mi je čist po slovensko lažje, da nisem edini idot na tem svetu. Meni je bila ukrojena škoda za 1500 EUR, tebi pa tudi tako. Kako se imamo radi! Kaj bi brez drugega. Res hvala, saj kdor takole Slovencu pomaga, stokrat pomaga.

    🙂

  2. Hehe..Borut..That’s are friends for, right?! 😀 Morm pa rečt, da sem , ko sem bil v Slo pol res po polžje vozil in previdno parkiral, ker sem res sam še čakal, da še avto butnem + dobim kazen, da bi bilo veselje popolno… Hvala bogu mi je bilo vsaj tu prizanešeno…

    Nisem pa nobenga filtra mel..Samo proti soncu fotkano in s spotom na obrazu merjeno…

  3. Prva mi je čist huda. Pri drugi so kolena ubijalska! 😛 Ostale so “za njo”… Bil doma, a? Dobrooo… Ajd

  4. Hehe…ja kolena ma mal potolčena! :)… Pa bil sam par dni..nisem nobenga kontaktiral, ker sem bil čist na hitro… Sej se kmal vidmo k vem, da me že pogrešaš! 😉

  5. Ja, prve je res huda!

  6. Ja ok ok..prva..:) Sam men je tud tretja fletna…

  7. fak a tok bo popravilo jao. fotke lušne; pri prvi edino temne noge, pri drugi pa moteč element…ostale kul. cya soon.

  8. evo ta trenutek sem naročil WD 500GB!! in ga grem čez eno uro iskat… preveč časa odlašam..
    2,3 so mi dobre, na 4 pa seka oblekca! UK raj za fashion zadeve.. imaš še kaj z tole zadnjo obleko? kdo pa je kreator tega?

  9. Thx Ciril!…
    Dragan, valda mam še fotk z zadnjo obleko..ti bom pokazal v priliki… Kreator..? Hmm, pravzaprav sem to za stilistko fotkal in je to nabrala iz vseh vetrov, tako da je težko govorit o enemu kreatorju. Če bi si pa rad privoščil kak določen kos, pa lahko vprašam kje se ga dobi! ;)… Čeprav je ˝ogrodje˝ za krilo, ki ga drži gor sposojeno iz neke trgovine s kostumi, tako da ne pride s krilom…

  10. 1000€? Brutalno:O
    Za fotke se pridružujem zgornjim komentarjem (kolena & stuff).
    Ulet še kej v Slo:)
    ajde

Leave a Reply

 
