Maj…Mesec zaljubljenih…

Kaj kej novega?… Jah sam še 2 tedna sem tukaj, mam pa še 4 manjše shootinge za narest… Super..Looking forward… Najbolj se veselim shootinga, ki ga bom mel v najstarejšem in najbolj priznanem boksarskem klubu v Londonu. Res nooor plac, prežet z zgodovino, polno patine… Po pečnatih stenah visijo fotke starih zmagovalcev, pa izrezki iz časopisov, obisk kraljeve družine… notri ring in nad njim steklena streha… Stari nabiti trenerji s krivimi nosovi in velikimi zlatimi prstani… prav prizor za v Snatch al pa kak drug film Guy Ritchiea. Sem šel 3x v ta klub preden sem se uspel zmenit za fotkanje… Na koncu je bil res v največjo pomoč Andy en izmed upravnikov kluba, ki mi je pomagal prepričati glavnega šefa, da nam zastonj posodi klub za katerega sicer računajo 1300 eur na snemalni dan… Zdej sam še upam, da mi uspe Andiya prepričat, da bi sodeloval tud kot model na fotki… That would be great…

London je zajela prava Sex v mestu manija… V vseh časopsih sam o tem..pa reklame povsod in do sredine junija razprodane karte v centralnih kinih. Seveda niso ravnodušne ostale niti moje cimre in zato je padla ideja, da se gre pogledat film v bližnji old school kino. No glede na to, da sem si že vedno želel v kino v Londonu, za ceno ugodnejšo kot v Koloseju in to, da smo mel cimri night out sem se seveda pridružil… In neeee, nisem bil edin tip tam! Blo je tud neki gejev in pa parčkov! 🙂 Največ je bilo pa seveda angležinj, ki so se prav v ta namen lepo oblekle, obule najboljše štikle, dale na glavo klobučke… In ne..ni tok lep prizor kot se zdi na prvi pogled…Te angležinje niso ravno biseri lepote in elegance ne glede na to kaj dajo nase, ker so čist preglasne, z dvema piroma v rokah in pa obveznim ploskanjem ob vsakem malce bolj romantičnem prizoru, ki jih pa v tem filmu ni manjkalo… No ja… Sam kino je bil pa hud… Neki takega kot stari Kino Šiška… Ogromen, old schhool…z dušo.

Danes je zadnji dan preden začne veljati prepoved pitja alkohola na javnem transportu. To je en izmed prvih ukrepov novega župana Borisa s katerim želi zmanjšati kriminal med mladostniki, ki je v prestolnici dejansko kar velik problem… In Angleži ne bi bili Angleži, če ne bi v ta namen preko Facebooka nabrali že preko 7.000 folka na tako imenovano Poslednjo žurko na podzemni. Na centralni liniji je tako cel dan, še posebej pa po 21.00 uri pričakovati tisoče folka v večernih oblekah in s coctaili v rokah, kot je zapovedano v vabilu… Se bom verjetno tudi sam pridružil s piksno Uniona v eni in fotičem v drugi roki…

Fotke sledijo… pravtako sledijo tudi fotke iz razstave o kateri sem nazadnje pisal, katero sem si potem res ogledal in zaveslal par krogov s čolničkom na strehi galerije s pogledom na London eye… 🙂

Pri oddajanju sobe so pri meni prosti še nekateri termini v avgustu in septembru…pri cimri pa v juliju… Povpraševanja prosim na email…

Aja še to… Res so mi mega interaktivne internetne strani…Super so!… In te dni sem naletel na dve, ki sta mi vzele kar nekaj klikanja! 🙂 Obe stra res lušne… Na 1. si v vlogi fotografa in moraš narest posnetek avtomobila in sumoborca, ki res cool pozira...Mega!…Druga je pa khm… trgovina za žensko perilo… Zabava zagotovljena za fantke in punčke…

Če poznate še kaj podobnega se priporočam za link…

Nič..tokrat vam posrežem s parimi fotkami iz poroke zaradi katere sem za vikend priletel v Slovenijo… Borut in Andreja…srečno ne! In pa..Žuraj še 1x hvala za asistenco!

~ by matjazz on May 31, 2008.

7 Responses to “Maj…Mesec zaljubljenih…”

  1. Za sentimentalne so lepe fotke! Ali sta sedaj na poročnem potovanju?
    Zdrži še teh 14 dni!! 🙂

  2. Pravkar sem na Sky News vidu reportažo od včerišnjega “partyja” na undegroundu… kera pizda*ija je bla pa to:) folk je lezu na vlake pa nafilal so vse postaje… pomoje je biu luft tok zanč, da un coctail/perček prav ni pasal… pa kar neki aretiranih pa tko… si prežvel? Tole znajo bit nore slike… kot ponavadi 🙂

  3. Ma neee nooo a reees?.. Jaz sem šel bolj zgodi pa ni blo kej dost akcije pa se mi pol ni dal it še 1x! … Grrrrrrrrrrrrrrrr…

  4. Cau. Daj si urihtaj antivirus na racunalniku. Skoraj vsak dan ze posiljas naokoli prek sporocil linke z virusi.

    LP
    Lombi

  5. Lenuhar! Hočem fotke folka u taksitojih na podzemni s koktejli v rokah! TAKOJ!!!

  6. Uaaau!! Zares lepo. To s pomolom je super ideja!

  7. Hey Katherine!..I am glad u like it… Se ti ne zdi avtocesta bolj zanimiva alternativa, kot vedno fotogenično morje? 🙂

Leave a Reply

 
