Femme fatale, super hero, urban, cyber…

No take so bile nekako želje Katarine za njen shooting… In spet je seveda vse padlo v vodo – deževnico… Željene lokacije nismo mogli dobit, 10 minut pred shootingom je začelo deževati, modelka je bila..hmm..vse drugo, kot pričakovano itd itd… No ja… in kaj nam je preostalo drugeg kot na hitro poiskati alternativno lokacijo… Nekaj pod streho? Morotistična delavnica ni bila primerna, kljub temu da nama jo je mehanih iz Kosova z veseljem razkazal… Pa sem se sprehodil po bloku našel izhod na teraso in voila… Vse prej kot dolgočasna lokacija… Med iskanjem lokacije sva še posvojila razkosano izložbeno lutko, katero smo v stanovanju spravili iz neugledne škatle, oblekli v rdečo večerno obleko, ji nadeli roza lasuljo, nekaj nakita in poimenovali CIndy… Jah pol pa malce šklocanja, dokler ni začelo spet deževati, kar se je pa izkazalo tudi kot precej fotogenično…

~ by matjazz on June 4, 2008.

15 Responses to “Femme fatale, super hero, urban, cyber…”

  1. Taprva je res huda! Zadi na napisu pa manjka en W 🙂

  2. yeah mate! way to go!! 🙂 pa sej ta spontanost ko ti vse pade v vodo in potem najdeš kar nekaj drugega je včasih perfect!

  3. Obe zelo všeč!

  4. Hmm… Jaka.. A da bi blo WLAHORE al kako? hehe…
    Thx guys!

  5. Prva je super, sam pomoje bi blo še bolj, če se njena faca ne bi spajala z napisom.

    Ena boljših.

  6. Hmm.. se ti zdi da se spaja?… Sej verjetno mam tudi kako verzijo, ki bi ti bila bolj všeč, samo tukaj je najbolše dim izpadel pa tudi dežne kapljice…

  7. Sej fotka je kul, ne se preveč sekirat, sam zakaj ne bi bila perfektna?

  8. na modelu imaš sigurno še kar nekaj rezerve 🙂 drugače pa mega.. vedno bolj postaja to – to! meni je skoraj boljša ta druga.. na prvi je vse dobro pripravljeno + hud location, samo ta njen izraz me res ne prepriča preveč, pa tudi styling mi ni the best.. se mi zdi kot da ste dali vsega preveč.

    nice nice! konstantni shootingi, that’s the way! bravo..

  9. Obe sta kulj, samo druga mi je bolj všeč.
    Kar bi jaz na drugi naredil je, da bi jo raje videl celo na sliki, celo obleko iz te “plastike” pa kako tako pozo, da položi nogo na to ograjo, kaj pa vem, neki takega, da izpade alias “Cat woman”, a veš… Malo več erotičnega naboja v fotko!!
    Drugače pa fajn lokacija. London je poln takih scen, a ne?

  10. Na ne govor o meodelu… Sej bi dal še tret stajling in še kako fotko, dam dejansko skor sam na tih dveh zgleda kot ženska in ne heman! 😀
    Korzet sicer stane 200eur, ampak tudi meni ni bil najbolj cool.. Probam pa čim manj pametovat stilistkam, če posebi če delam za njih! 🙂

    ČRT…lokacij je pa proti pričakovanjem dosti manj tukaj, kot sem pričakoval… Povsod so varnostniki, kamere, privat posestva, neki varnostni standardi, manična bojazen pred tem, da ne bo na sliki kak otrok al ma pa lokacijo v˝lasti˝ kaka agencija, ki potem renta te lokacije prav za filme in shootinge… Tako da je pravzaprav težko dobit kaj pametnega… Tole sem lokacijo sem našel za blokom v katerem živi stilistka…

  11. škoda da je nisi zamenjal s Cindy 😦

  12. Hehe…ja sej je blo že velik zajebancije na ta račun ja! Sej verjetno bi bila bolj fotogenična…sam k ma tak vzhodno nemški look, ki ni sesxy pa da se ubiješ! 😀

  13. Uhh, super.
    Bomba fotke!

  14. Fotki sta sicer super, samo mi na prvi vse pokvarijo kosmate roke.

  15. Hehe, ja se kr vidi to zaradi svetlobe… Drugače ni bila tak Jeti… 🙂

Leave a Reply

 
