No guts no glory!

Ko sem po nadvse stresnem torku, ko so se koščki sestavljanke končno le začeli sestavljati skupaj, (vsi deli pomembni za izvedbo shootinga..3 modeli..lokacija…stilistka…makeup) po tem ko je šlo seveda tudi tokrat še zadnji dan po Murphy-ju vse narobe kar je narobe lahko šlo, sem se v sredo ves zadovoljen napotil na ta shooting in razmišljal o tem kako se neprestano pritužujem. Še posebi me je pa pod rebra zbadala Camus-eva misel – THose who lack courage will always find a philosophy to justify it… In sem sklenil da se ne bom več pritoževal in gledal na vse iz pozitivnejše strani… ja ku*** bom!… Po tem, ko sem skoraj zgubil lokacijo o kateri sem sanjal že 3 mesece (in domov poslal 7 člansko ekipo), čeprav sem se šel tja prej 3x dogovarjat in je bilo vse požegnano za sredo, sem ugotovil, da pač ne gre vedno vse kot bi moralo iti… Dežja ne morm skenslat, kot ga skenslajo Rusi z razprševanjem kemikalij pred vojaškimi paradami, da se lahko odkepniki svetijo v soncu… Bejbe ne morm poslat domov, po tem, ko sem jo izbral očitno na podlagi fotke izpred 5 let, ko še ni poznala čarov hitre prehrane in sladkarij, denar pa tudi ne pada iz neba… No ja… zahvaljujoč bankovcem s smejočo Kraljico, vedno pomirjenim Aleksejem kot asistentom in skulirani Slo dream team ekipi ( Maja in Kristina) smo po vsem …… ne ne bom se pritoževal kaj vse je bilo…. vseeno naredili shooting kot se spodobi…

Hja v tem tednu mam več shootingov kot prej v celem letu skupaj…Končno več časa, da se dejansko lahko to odvija… Super… Je res cool kake ekipe se tukaj skupaj najdejo… Ekipa prvega današnjega shootinga je bila sestavljena iz nas 3 Slovencev in modelke iz Sierra Leoneja. Druga ekipa bila pa Francoz, Španka, fotomodelka iz Armenije, MUA (makeup artistka) je zgledala pa nekako J. Ameriško…Karibsko…

V soboto street fashion, recital Irene Prede , priprava prezenacij… nedelja na našem balkonu PIKNIIIK…. ponedeljek imamo prvo končno prezentacijo….v torek shooting… sreda pakiranje…v četrtek pride kamionar Peter, kateremu bom dal prtljago za v Slo… v petek še ena prezentacija po tej pa avionček proti domovini…

See u soon Slovenia!

p.s. Hvala Mr. Rekarju , ki nas je s svojim nasvetom rešil neostrih fotk na blogu!

p.s. V juliju so se odprli izredni trermini za sobe v Londonu, tako da se lahko interesenti javijo na znani email….

Modeli: Carie, Zach, Wil Tucker II

MUA: briljantna Kristina Vidic

Styling: ravno tako odlična Maja Lazar & French guy

Asistenca: Alexey Sorokin

~ by matjazz on June 6, 2008.

7 Responses to “No guts no glory!”

  1. Tvoje fotke so mi čedalje bolj všeč 🙂

  2. Ja hvala bogu ne…:) Delamo na tem…

  3. Zajeban je življenje fotografa:) Pa vedno sm si mislu, da je to čist izi… vse je že naštiman, fotograf umetnik pa prtiska pa že neki rata:) Tko da spet res ena lepa serija… tazadna mi je sploh huda… taka za na steno:)

    Jav se kej v Slo… gremo na pivo al pa 2:)

  4. Kul serija. Prva spet najboljša! Druga tut kul, sam bi morda bolje funkcionirala če bi bil tisti prazen prostor na vrhu z nečim zapolnjen (recimo s tekstom).

    Če prideš v petek ob normalnem času nazaj in boš mel še kej energije, se oglasi na kako pivce k meni. Mam poslovilni žur v starem fletu! 😉

  5. Thx Ifan!… Ti v petek bom mel pa welcome back žur z drago, tako da ne zameri, če se bom raje pojavil na vselitvenem žuru na novi lokaciji! 😉

  6. Kul so, vse štima … 2. in 3. sta mi dbest

  7. Thx Sam! Hja očitno ma vsak svoje favorite…

Leave a Reply

 
