Let the music play…

Večkrat, ko grem pofotkat kako poroko bolj ugotavljam kako so ti glasbeniki ena res posebna vrsta ljudi. Večina so bili tam nekje v osemdesetih razmeroma uspešni glasbeniki. Od tistih let je preteklo že več kot 25 let, vendar oni,, ujeti v tistem času še vedno mislijo, da so spredaj kratki in zadaj daljši lasje z blond prameni še vedno blazno cool zadeva.  V tem času so se že vsi poročili ampak vsi mislijo, da lahko oz. morajo fu***, kot v svojem ˝slavnem˝ obdobju. Da ne bi omenjal tudi same mode oblačenja, katerega so obdržali toliko časa, da je vmes prišel že modni comeback in s svojimi hlačami na korenčka zgledajo že skor cool. :)… Sej nimam prav nič proti njim…je pa vsekako zanimivo opazovati ta fenomen…

Ja super… ko me pa ni v Londonu, bi se pa dogajale zanimive stvari… Mi je pisala tista črna fotomodelka, od katere sem fotke pred kratkim objavil… Golden girl… Spraševala me je, če imam ta teden čas, da bi jo prišel fotkat, ker bodo BBC snemal dokomentarc o njej… No pa priložnost o mednarodni slavi splavala po vodi!🙂

Poletje je megaaa! In moj novi napihljivi kajak še bolj.  Do sedaj sva z drago že osvojila Ljubljanico, Cerkniško jezero, Trbojsko jezero… Približujejo pa se novi podvigi…

V ogled vam tokrat ponujam mešanico fotk dveh modnih velikanov Stevena Meisela in Guy Bourdina. SUper zadeva!

Zemono 008

~ by matjazz on June 24, 2008.

3 Responses to “Let the music play…”

  1. Jaooo Mr.T, ne tikaj mi 80′ plss!!:)) Da ti ne pokažem jaz kaj so kitare!!😛😀

    Vive le 80’s!

  2. aja btwy, ta foto-story trže gate!! guy bourdina sem poznal že od prej, ampak te montaže še nisem vidu.. perfect res!

  3. Stari ti ne bi kitare prepoznal, pe če bi ti Slash z njo po pojstli skakal!😀

Leave a Reply

 
