Manu Chao

Dragonja…..8.7.2008…19.00

Temačen prostor in predirljivo modrooki sogovornik….

Hmm, a bo to dolg trajal ker se nama mudi na koncert? Ja ene 2,5 ure, a je to cool? Ho ho, ja če se da mal hitrej bi bilo super….

No in potem se je začel marsikomu znani govor… Da me bodo preiskali, z plastično rokavičko pa avto s psom in če najdejo večjo količino droge, da zasežejo avto in obvestijo Slo ambasado bla bla bla… Če pa imam sam za joint al pa dva in prostovoljno predam njemu, da pa je samo prekršek in lahko nadaljujeva pot in se jutri zglasiva pri sodniku za prekrške, kjer se plača od 50 do 100eur…

NIMAM NIČ! …Kaj se ti pa glas trese, a? Ma dej no, to se vsakemu, v takih okoliščinah in isto me je spraševal že vaš kolega, ki me je preiskoval na istem prehodu pred 4 leti. In model je našel košček asvalta na prepražniku v avtu in trdil, da je to šit, dokler ni vrgel na tla, pohodil in ugotovil da je kamen… Kam pa gresta na Hrvaško? Novinarja sva in greva v Pulo na koncert delat…tukaj je pressica. … (Trenutek tišine)… Ok, lahko gresta, ne bomo vaju preiskoval! Če pa mata kej s sabo, vaju pa jaz dons častim! HVALA!

Nepotreben zatežen postanek na meji nekdanje bratske republike, potem pa gasa naprej do Pule na razprodani koncert. Manu Chao-a sem tokrat videl drugič. Prvič je bilo pred kakimi 6 leti v Sarajevu. In seveda je ponovno rasturil na koncertu s svojim energičnim nastopom, igranjem hitov, spodbujanjem množice in 3 bisi. Seveda je k vzdušju močno pripomogel topel večer in pa eno izmed najboljših koncertnih prizorišč tu naokoli – rimski amfiteater…

Je pa prov pasalo fotkat en večji koncert po dolgem času… Ko sem začel s fotkanjem sem bi bolj ali manj koncertni fotograf… Ko sem se podil okol z F90 in 50mm F1.4 in pofotkal kak party s prvim digitalcem, Canonom z 2mp. Oh, kje so ti časi! 🙂

Je bila pa tokrat res neverjetno super luč, tako da se je dalo fotkat na iso 400 in 1/320 in F2.8 …Noro.

Po dobrih dveh urah plesanja, petja, dretja je sledil povratek domov, tokrat brez nepotrebnih zapletov.

Hrvaško v EU!

Prva vrsta…

Zadnja vrsta…

~ by matjazz on July 10, 2008.

11 Responses to “Manu Chao”

  1. Hrvati še dolgo niso za v EU! Pravi butli so, jaz bi mu reko daj preišči avto če že moraš pa se nena delaj fukjenega…

    Žalostno je da jim mi denar tja nosimo…

  2. Ah, Hrvati so čist kul, tole policajsko mejno obnašanje pa zgleda standard procedure ko drogo iščejo… Drgač znajo naši policaji bit še bolj zateženi proti južnjakom…

  3. O tem kdo je bl in kdo je mn je kr brezpredmetno razpravljat… ko jih rabiš, so vsi cool, če jih pa ne so pa ***#*=%&$.. ne glede na nacionalnost! 😀

  4. Aja, Denis… Je kolegica naredila sendviče za sabo tako da od naju niso kej dost keša dobil! Pha! 😀

  5. Jaz se vedno pred mejo malo zaekiram kaj pa če bo “osobni”. Pa so me prasci nehal sprašvat tud če mam kej za prjavt. Skos sam mahajo naj grem naprej. Ah ja. 🙂

  6. Hehe…povej kdaj greš naslednjič, pa ti pripravimo presenečenje!

    Jaz sem se čist posral, ko me je na tistem prvem pregledu model peljal v eno sobico in vzel plastično rokavičko iz škatle… No pregledal je le notranjost superg in ne še česa bolj še malce manj obsijanega s sončno svetlobo! 😀

  7. […] Foto Matjaž Tančič. […]

  8. No ja, ne bi o tem, da imam v novodobnem biometričnem pasošu še vedno temne lase in da moja trenutna pričeska vleče na blond (itak je fotka črno-bela 😉 ) no in zadnjič ko sem šla iz Zagreba – delovno iz promocije Severininega albuma, so me itak na meji izprašali še in još, kao a si to sploh ti na sliki, kdaj maš rojstni dan?! ipd. okej, po nekaj minutah gledanja in primerjanja real facea in slike, se jim je nekak na približno zdel, da sem jaz in so le ugotovili, da je kul pa smo šli naprej… ampak vseeno no, kaj je tega treba 🙂

    Drugač pa. Manu Chao je pa itak the best. Ko je bil pred leti tuki v Ljubljani, je bil tipo totalno skuliran in je še po koncertu, ko je itak ostalo le še bore malo ljudi v Križankah, z veseljem kramljal z nami, ki smo njegov vele nastop prišli pogledat in se nam nekako še ni dalo domov.
    Sicer pa je bil pa ob začetku Jazz Festivala tu v CD zdej tipo po imenu Roy Paci Aretuska, ki je včasih igral z Manu Chaom. Po Manu Chaotovo dobro. In zares všečno.

  9. Pula je zakon!

    Se spomniš mission Manson 🙂 to je blo tud neki..je pa res, da tule izgleda namesot temačnosti Mansona, vse bolj življensko in svetlo. Cool 🙂

    Meja je pa meja, nimaš kej..očitno nimaš multirežimske face in te gnjavijo 🙂

  10. Policaji,ni jih cez japonske policaje. Fer, prijazni, tud ostri, povrhu pa neprimerno bolj ucinkoviti od nasih (zal po lastnih izkusnjah)…

  11. Hehe…Mankica, takle pa mamo, ko hošč ilegalce s svojimi dokumenti svercat! 😉

    Ja na Mansonu je blo kar temačno in 3x več policije, kot tokrat. Ne vem zakaj jim ni bla moja faca všeč, sej sem bil sveže pobrit in sem se extra prijazno smejal… Hmm..mogoče preveč! 😀

Leave a Reply

 
