Kolpa San

Hja evo me… Spet v mojem starem dobrem naslonjaču v Londonu… Sem prispel danes v kislo in ne preveč toplo vreme za par dni, da pofotkam eno poroko in zrihtam par opravkov… Morm reč da sem prav pogrešal eksotičen vonj na ulicah in to razgibanost… AMPAK… Slovenija poleti ga rula in ni boljše destinacije za preživljanje poletja. Kot ste že ugotovili dosti časa preživim na čolnu in z Jakom sva se včeraj prevažala po Kolpi. NOOOORA narava, super vreme, odlična – razgibana vožnja. 14km od Vrta do Radencev (ne tistih s tremi srci), cca. 8 jezov/vrzic in zdej lahko samo rečem… HA! Matjaž proti brzicam – 8:1 ! Za boljšo vitualno predstavo pa bo tokrat poskrbel video izpod prstov Jaka. SUper zgleda!…

Moram pa opozorit, da posnetek ni primeren za otroke in pa ljudi s šibkim srcem! Zakaj? POglejte! 😀

p.s. drug del je bolj zanimiv, kot privi, tako da ne obupat! 😀

~ by matjazz on July 17, 2008.

13 Responses to “Kolpa San”

  1. Hahaha, hudo!! Jst bi tut!
    Sexy ass btw 😉

  2. Hehe… tole je videt pa zelo zabavno. Sam se ti je lepo šlepal zadi, k je snemal 🙂 “Ej dej ti zdej mau veslej, jes bom pa snemal, da bo zanimiv.” 🙂

  3. Hehe Barbi, to je pa tko ko kupiš preveč ohlapne kopalke… So se mi podobni incidenti že parkrat zgodil! 😀

    He..Jaka..je blo res neki takega ja!

  4. Malo rit na sonce, pol pa lahko spet delaš podobne podvige :D.

  5. Ma deeej… BOlj bela zgleda zarad svetlobe, ki odseva od reke! Drugače je čokoladno zagorela! 😀

  6. Khm Khm… matjaž povej še kolkrat si ti počival pa jest vleku ko žival zadej 😉

  7. Ja jaaa.. parkrat…ampak sam takrat ko sem mogu bit extra pozoren na skale v nizki vodi, da nisva nasedla! 😀

  8. kaj SeaEagle se je pa zgubil?
    sicer pa bolj kot gledam tole, bolj se mi zdi, da sva se midva nekje srečala. si bil mogoče (tam okoli) leta ’96 z revijo PIL v Rogaški Slatini? ker, če si bil, pol si pravi 🙂

  9. Hehe, SeaEagle je še živ ampak sva dala tokrat na test vzdržljivosti konkurenčno mašino. Hehe… Sem bil ja! Jaaaooo dolgo je tega… Čaki mal…ker si pa ti… iz Kresnic, al?

  10. Haha, pa si res taprav 😀 Sem ja, tisti nadebuden fantič s kitaro v roki je danes študent arhitekture 😀
    Pa kok časa že spremljam tvoj blog, pa nisem nikol pomislu na to, da si ti tisti, ampak video zdej mi je dal pa mislit 😀

  11. Hehe..svašta res! 😀 Pol pa veš da je Eagel iz vaših koncev ne! 🙂 Ker letnik na faksu pa si? Poznam kar neki erhitektov tam…

  12. 3. letnik delam. SeaEagle je firma mojga kolega ja 😀 Tko, da , če te kdaj zanese v te konce in kraje, dobrodošel 🙂 Kontakt pustim na mailu.

  13. Hehe, zdej bosta ugotovila, da se trikrat poznata – enkrat preko PIL-a, enkrat preko arhitekture in enkrat preko bloga. 😀

    BTW, gremo kej na fotopub?

Leave a Reply

 
