Stand fast

O angleškem ekscentrizmu je napisano kar nekaj knjig in že dlje časa se spravljam k prebiranju ene izmed njih.  Moram reč, da znajo ti angleži res popestriti sive in deževne dni s svojimi domislicami. En izmed bolj simpatičnih je bil tokrat ˝mali podjetnik leta˝ s svojim oldtimer tovornjačkom, ki je spredaj spuščal milne mehurčke in kot da to še ne bi bilo dovolj je mel na tovornjačku namontirane tudi zvočnike in pred sabo mikrofon, tako da je med vožnjo prepeval oldies goldies popevke.  Med take posebneže bi lahko uvrstil skupinico super herojev na pohodu po mestu, pa gospoda s podlasico na špagci in še bi se dalo naštevati…  Vsekakor pa taka drugačnost/sproščenost pripomore tudi k bolj sproščeni poroki za katero bi lahko rekli, da je bila kar tipično angleška. Veliko dobrega humorja, alkota, stila, zanimivih ljudi…  Peter je bil tok faca, da je celo upošteval moje mnenje (željo) in imel oblečen kilt.  Dobil je pa prav kilt in vse odtale pripomočke svojega klana, katerega moto je Stand fast. Seveda se je kilt izkazal za pravilno izbiro saj je bilo na račun kilta in vseh obveznih dodatkov (beri: torbica iz činčilinga kožuha) res veliko smeha. Super je bilo tudi, da za nobeno še tako glupo foro ni bilo treba dvakrat reč in se je naredilo… Vse za smeh in dobro fotko… 🙂 S Pertom in Clair smo se zmenil tudi, da prideta kmalu na dopust v Slovenijo, meni sta pa rekla da moram nujno it 1x z njima na njuno novo barko na izlet po angleški obali. Je pa ob pogledu na nasmejanega močnejšega moškega srednjih let v krilu, ki oponaša Sean Connery-ja kar težko verjeti, da je bil pred leti poklični vojak padalec, ki se je ˝boril˝ tudi na Balkanu, se kasneje pridružil tujski legiji in kasneje iz nje tudi pobegnil zaradi nečloveškega odnosa do tujih vojakov, ki se vojski pridružijo predvsem zaradi obljubljenega dobrega zaslužka in eu pasporta…

Sem bil pa tudi v Londonu zanimiv za policijo… Tokrat sem izgledal kot terorist in je bil zato pregledan moj nahrbtnik pred podzemno. Uporabljajo pa UK copsi raje humor, kot zastraševanje in zato celotna zadeva ni tako zatežena, kot pri naših južnih sosedih….

Aja…točno… Ob tokratnem obisku Londona sem želel odkljukat še eno zadevo iz to see liste… In sicer most, ki se vsak petek ob 12.00 zvije v krog. Ja sliši se neverjetno in zato sem tud želel to videti na lastne oči… Pa se odpravim tja dosti prej, da ja ne bi zamudil… Hodim okoli kot kreten, ker sem si slabo napotke izpisal in me ljudje, ki nimajo pojma usmerjajo v napačne smeri… In ko le pridem do Padington basina, kjer naj bi bil most lociran, vprašam dve dekleti, kje je ta preklet most, ker ga nisem nikjer videl in onedve… ja tamle je…aaaa… tam je bil! Ni ga več…?!… AAAAAAAAAAAA….Očitno je bil Hudini na delu, saj mosta res ni bilo več, videle so se samo 2 temle lise, kjer je ta most nekoč stal… Jebiga…

Fotka – žal iz interneta, nesojenega mostu…

~ by matjazz on July 22, 2008.

3 Responses to “Stand fast”

  1. vidim ,da ti lepo služi d300! Razmišljaš kaj o d700? Sam uporabljam Canon 40d pa sem zadnje čase zelo impresiran nad barvami, ki jih dajejo ven Nikon aparati (D3, d300 in d700). Pa uporabljam L leče od Canona ampak, se mi zdijo Nikon barve bolj naravne. Kaj pa vem. Malo sem v dilemi. Pa tud nimam denarja vse skup menjat. Mogoče kdaj v prihodnosti. Lepe fotke od poroke. Kaj pa je tale most? Je inštalacija ali kako? Ali dejansko ima svoj namen?

  2. Jah ne vem, če je blazna fora v fotiču no… Morš računat, da so na fotkah vsaj levelsi porihtani, če ne še kaj drugega… O D700 še ne razmišljam, ker mam lense za crop faktor, tako da… Ko pride D800 ven (al nekaj takega) bom pa menjal… D300 zadovolji vse moje potrebe! 🙂 Most je bil dejansko – most je čist normalo funkcioniral… Verjetno so ga pa zdej še kam drugje postavil kot znamenitost…

  3. Super, neobičajne poroke z nesramežljivmi ljudmi so ponavadi res super. Dobre fotografije, edino tista z vozičkom mi ne paše not?:D
    Včeraj smo se spoznali na Fotopubu, prišel sem s Andrejom. Upam da se eš kdaj kje srečamo. Lp

Leave a Reply

 
