Summer fever

Pa je minil še en Fotopub – festival reportažne fotografije v Novem mestu. Ponovno sem se ga udeležil, kot obiskovalec / firbec / del inventarja in ponovno je bilo mega. Super, da se dogaja nekaj takega pri nas in vztrajno raste. Je pa res, da ena stvar ostaja že vsa leta nespremenjena… Na razstavah še vedno prevladujejo človeške tragedije na 1000 in 1 način. Fotoreporterstvo bi se glede na to moralo preimenovati v foto tragičnost. No ja..tud cviček ostaja nespremenjen…kiselkast. Letos je res presenetila četrtkova nagrada, katere kvaliteta se je (mogoče tudi zaradi višje denarne nagrade), izboljšala za 200% glede na lansko leto. Na velikem platnu sredi Muzejskih vrtov se je odvrtela tudi serija mojega street fashion-a in glede na to, da vas tudi tukaj že dolgo časa nisem seznanil z najnovejšimi trendi iz londonskih ulic mislim, da se spodobi, da vam postrežem nekaj fotk izpred 10 dni…

Oxford street…


Joooj, nikol pa ne bom pozabil prizora izpred parih mesecev, ki bi seveda bil zmagovalni, če bi mel takrat foto s sabo… Pred podzemno postajo sem videl starejšega tibetanskega meniha z očalci v škrlatno rdeči halji in živo rdečimi visokimi Nike Air supergami. He can jupm high!🙂

~ by matjazz on July 28, 2008.

6 Responses to “Summer fever”

  1. dej ti men povej s katerim lensom delaš tale street? bokeh mi je full všeč

  2. Z mojo ljubeznijo – 85mm F1.4

  3. Ja ta leča je res svetovna. Šparam… Kupil sem si 50mm F1.4 in sem mislil, da 85-tke ne bom pogrešal. Se mi zdi, da pri teh lečah ni konca… se je treba kr nazaj držat.
    Fotke imaš pa odlične.

  4. Ja 50ka je itak obvezna oprema in je super… Pri tej 85mm me je pa skrbel, da ne bo spet en nepotreben nakup in bo stala na polici, ampak se je izkazalo za ravno nasprotno…Jo zdej vedno in povsod uporabljam…Res nora ostrina, barve & co… Priporočam!

  5. Pa če smem – prav je Novo mesto😉

    Ampak fotke pa dobre, kot zmeraj🙂

  6. no, tkole je.. sm prav razocarana, da se nisva vidla in spila en kiselkasti cvicek.. sm bla doli prva dva dneva, pol pa ni blo vec casa.. no, se vedno ostaja drugo leto🙂 fajn bodi!!!

Leave a Reply

 
