Mother Russia here I come!

Ja nič.. Na hitro, ker nimam še nič spakiran itd… Jutri odpotujem končno na hjam.. delovni dopust v Rusijo. Najprej do sošolca Alekseja v Moskvo, potem pa na jug v par zanimivih republik… Kljub opozorilom o tem kako je Rusija draga upam, da temi ni tako, saj sem še pred odhodom zapravil že preveč… 100eur viza, 350eur karta, 155eur nov ruzak, 150 eur zavarovanje fotoaparata… Več o tem pa ob poročanju iz Rusije. Keep in touch, jaz sem bom probal javljat čim bolj pogosto, čeprav se mi zdi, da povsod ne bo internet na voljo…Uživajte in se vidimo v živo septembra!

~ by matjazz on August 5, 2008.

6 Responses to “Mother Russia here I come!”

  1. No upam da res, max dobro se imej in rašn in se javi kaj, če si kul pa to, jaz pa te opravičim na trn-festu…hehe
    lp Klemen P.

  2. No le dej Klemen! Pa spij še kako pivo zame! 😉 See yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

  3. Evo, pa ni šlo še pivo skos pred odhodom. Pazi fotoaparat, mojmu fotru so ga že ukradli! 😀

  4. Rusija pa internet. Ni strahu 😀 Najhujši strežniki so tam doma 😀 Lepo se imej, aparat pa na preži dan in noč.

  5. Hehe, a res al kaj? No ja.. Jaz sem ga vsaj zavaroval! 😀

  6. ooj! o majhnosti raj ne bi:) Klikam po eni strani na kateri link do te… Gledam fotke. Hudeee… Pa malo berem in koncno dojamem:).
    No, Sava je septembra se boljs. Tk pravijo. Takrat pa zares:) Lepo se Smej…

Leave a Reply

 
