Mockba

No pa zacnimo….na zacetku… Pot iz Lj do Zg je minila v trenutku in dvo in pol urni polet v malce zjahanem Aeroflot letalu ravnotako. Ne vem, od kje sreca, da sem na letalu pristal v biznis classu, ampak z veseljem sem pretegnil noge, prebral Moskva Times in se precej uspesno naucil brat in pisat cirilice, ter nekaj osnovnih fraz. Ja ni panimaju. Jaz ne razumem! 🙂 . Se morm kar pohvalit, da sem sedaj ze precej tekoc v tem, je pa tudi res, da redno vadim saj bi bil brez tega povsem mrzel ker je popolnoma vse zgolj v cirilici. Skratka, ne vem kaj so zakompliciral, ampak po pristanku smo potem eno uro sedeli se v letalu, po tem pa se je vse skupaj vleklo se eno uro preden sem sedel v SKodi zraven Alekseja in Svetle. Prvi vecer smo izkoristili za kratki sprehod skozi mesto in pa postanek v foto shopu, ki je odprt 24/7!!! Mi smo tja prisli ob 23.00 in je bilo notri kar nekaj fotografov…Mega! Sprobali smo pa tudi tradisln fast food – palacinke z rdecim kaviarjem. Hmm… aja… Pozabil sem omenit, da sem po pristanku nase vrgel vse tople zadeve, ki sem jih vzel s sabo! Zakaj? Tukaj je zvecer zimskih 6C!!!!! Baje se bo pa temperatura v ponedeljek spet dvignila cez 20C… Hjam upam, ker sem prisel sem na poletne pocitnice in ne zimske!

Danasnji dan smo zaceli zame ze zelo zgodaj… Ob 8.00… Zgodaj pa tudi zato, ker smo sli spat ob 2.00 in sam jaz se zdele tole tipkam medtem ko sta Aleks in Svetla ze v postelji. Z legendarnim Metrojem smo se odpravili v center. Metro posebnost stevilka 1 so postaje, ki so okrasene z marmorjem, ogromnimi kristalnimi lestenci, mozaiki & co… Tako mas bolj obcutek, da si v kaki palaci, kot pa na javnem transportu. Druga manj prijetna znacilnost so pa avtomati za karte… Imas preventivne in kaznovalne. Kaznovalne?!?! JAAA! Tako jim recejo! In sicer, ko gledas vratca pred vhodom v podzemlje ni nobene prepreke, tako kot v Londonu..ampak ce ne das notri karte in gres vseeno mimo, skoci ven ena zelezna zadeva in te poci po kolenih!..Svasta res…

Dan ena je bil namenjen turizmu, tako da sem si danes pogledal mumijo stricka Lenina…Precej morbiden obisk, precej morbidne zadeve… Pa seveda sem sel pogledat znamenito cerkvico s pisanimi cebulastimi kupolami, ki jo vsaj mladi poznamo ce ne od drugot iz tetrisa! 😀 … Ja huuuuda je! Ena izmed rednih znamenitosti, ki v zivo se bols zgleda kot na vseh fensi slikah… Res velicasten je ta Rdeci trg… Kremelj je bil zaprt, tako da se pride na vrsto… Potem pa sprehod cez reko Moskvo, pa po drugi strani do najvecje pravoslavne cerkve v Moskvi, potem pa v lokalni Vegedrom na neko zdravo in brezmesno malico. Po malici, pa ze utrujeni in zaspani v daco. Daca = ruska vikendica. No in morm rec, da se Aleksejeve vikendice ne bi branil prav nihce… O njej ne bi zgubljal besed, zato naj raje fotografije govorijo o tem kaj smo poceli tam, jaz grem pa v zasluzeno horizontalo…

Ok, ta slika pa rabi opis. Tole dragi moji je RUSKI biljard! 16 kugl, ki so vecje od navadnih, dosti vecja je tudi miza za biljard, luknje…a, no te so pa manjse!!! Od kugle so vecje le kaka 2 cm (1cm na obeh straneh kugle), tako da ce ne zadenes povseeem naravnost ni pogojev da gre notri. Meni je uspelo vsega skupaj spravit notri v dveh igrah 2 kugli pa nisem spet najslabsi v navadnem biljardu!)

Tud tukaj kratki pripis… Kape niso za poziranje ampak se jih dejansko notri v savni nosi, da ti ne skuri prevec las oz. mozganov na 90C.


~ by matjazz on August 7, 2008.

11 Responses to “Mockba”

  1. Odličen fotobloški prispevek!!! Nadaljuj… Še… Srečno!
    B5

  2. Kako gre enim lepo. Lepo se imejte… A si siguren da je to Daca al je kakšna vila?

  3. Hehe…je vila ja… Sam je pa pocitniska vila! Se ze 2 dni navdusujem na big screen lcd-jem, ki je vecji od mene! 😀

  4. in po vsem tem se še pritožuješ nad stopinjami???? z 20°C + bi bil že živi kič!! 😀

  5. Hmm, danes je + 20C ! 🙂

  6. O mater. Še najbolj všeč, mi je pa un mesni lopar na drugi sliki 🙂
    Drugače sem pa tud jes na široko odpru oči ob tej Daci. faaaak. Enim pa res ni težko 🙂

  7. Vidim da si spet zgubil partijo ping-ponga…!

  8. Zadnja slika ubije….res se ne bi branil take Dace hehe. 😀 Rock on M! 😉

  9. Hehe Ivan dream on! 🙂 Kmalu pride porocilo se iz obiska druge dace…

  10. na prvi sliki baltika 3 ali baltika sjem? 🙂

  11. Guess 3 times! 😉

Leave a Reply

 
